جاباما
۳۶۳۸۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گلکسی نوت ۷ فیلتر تنظیم نور آبی دارد

سامسونگ به هنگام رونمایی از گلکسی نوت ۷، فقط از مهم‌ترین قابلیت‌ها و مشخصات گوشی صحبت کرد؛ طوری که این شرکت گذاشته است تا خود کاربران، قابلیت‌ها و تنظیمات مختلف آن را پیدا کنند.

مجله دیجی کالا -امیرحسین میرزایی: سامسونگ به هنگام رونمایی از گلکسی نوت ۷، فقط از مهم‌ترین قابلیت‌ها و مشخصات گوشی صحبت کرد؛ طوری که این شرکت گذاشته است تا خود کاربران، قابلیت‌ها و تنظیمات مختلف آن را پیدا کنند. اخیرا متوجه شده‌ایم که گلکسی نوت ۷ از تنظیمات اندازه‌ی نور آبی هم بهره می‌برد.


گلکسی نوت 7 فیلتر تنظیم نور آبی دارد

اینکه سامسونگ خودش حرفی از قابلیت‌هایی مثل تنظیم نور آبی یا امکان بالا و پایین کردن وضوح تصویر گوشی نمی‌زند، خودش حسابی جای تعریف دارد؛ در حالی که برای مثال اگر قرار بود اپل این گوشی را معرفی کند،‌ احتمالا یک ساعتی از کنفرانس‌اش را صرف تبلیغ این قابلیت‌ها می‌کرد و از تاثیر بزرگ آن‌ها روی زندگی افراد می‌گفت.

در تنظیمات صفحه نمایش گلکسی نوت ۷ یک گزینه زیر سطح روشنایی قرار دارد. با فعال یا غیر فعال کردن این گزینه، فیلتر نور آبی را خاموش و روشن می‌کنید. امکان خاموش و روشن کردن این فیلتر از منوی سریع بالای گوشی هم وجود دارد.

گلکسی نوت 7 فیلتر تنظیم نور آبی دارد

فیلتر نور آبی که به اسم Night Shift هم در سیستم عامل iOS وجود دارد، به افراد اجازه می‌دهد تا نور آبی را که باعث خستگی چشم می‌شود، کم کنند. زیادی نور آبی می‌توان باعث شود تا الگوی خواب افراد به هم بریزد. قابلیت تنظیم نور آبی به صورت پیش‌فرض در نسخه‌ی بعدی سیستم عامل اندروید یعنی همان اندروید ۷٫۰ نوگت وجود خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج