۳۶۳۸۸۹
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

امکانات جدید به تلگرام اضافه شد

تیم تلگرام ساعاتی پیش با ارائه یک بروزرسانی، اپلیکیشن پیام رسان پرطرفدار خود را به نسخه ۳.۱۱ ارتقا داده و قابلیت های بسیار مفیدی به آن اضافه کرده که شاید بسیاری از کاربران مدت ها انتظارشان را می کشیدند.

وب سایت دیجیاتو - امین بیگ‌زاده: تیم تلگرام ساعاتی پیش با ارائه یک بروزرسانی، اپلیکیشن پیام رسان پرطرفدار خود را به نسخه ۳.۱۱ ارتقا داده و قابلیت های بسیار مفیدی به آن اضافه کرده که شاید بسیاری از کاربران مدت ها انتظارشان را می کشیدند.
امکانات جدید به تلگرام اضافه شد

نخستین تغییر ورژن جدید تلگرام، مربوط به استیکرهاست. از نسخه 3.11 به بعد، با مراجعه به تب استیکرها در تنظیمات اپلیکیشن بخش جدیدی به نام Trending Stickers را مشاهده می کنید که برای نمایش استیکرهای فراگیر میان کاربران این اپلیکیشن پیام رسان راه اندازی شده. کلیه این استیکرهای فراگیر یا به اصطلاح ترند شده را هم می توانید از همین بخش دانلود کنید.
همانطور که مطلع هستید، تلگرام در نسخه های پیشین اجازه نصب بیش از ۲۰۰ پکیج استیکر را به کاربران نمی داد، اما در نسخه ۳.۱۱ با اضافه کردن گزینه ای جدید به تنظیمات استیکرها توانسته تا این محدودیت را از سر راه کاربران بردارد.

در آخرین نسخه تلگرام اگر تعداد پکیج های استیکر شما از ۲۰۰ مورد فراتر برود، اپلیکیشن به طور خودکار پکیج های قدیمی یا کمتر استفاده شده را در سرورهای خود آرشیو کرده تا جا برای پکیج های جدیدتر باز شود. حالا برای آنکه مجددا استیکرهای قدیمی تان را به محیط اپلیکیشن برگردانید، می بایست به تب جدیدی در تنظیمات استیکرها موسوم به Archived Stickers مراجعه نمایید.
امکانات جدید به تلگرام اضافه شد

قابلیت جدید دیگر، امکان ذخیره سازی مکالمات و پیام ها در فضای ابری است. اگر تا حالا برای ذخیره پیام های مورد علاقه تان یک پنجره چت با خودتان باز کرده بودید یا آن ها را در یک گروه اختصاصی ذخیره می کردید، حالا می توانید با مراجعه به بخش مخاطبین و اشاره بر شماره خودتان در بالای صفحه، پنجره ای برای ذخیره سازی پیام ها در فضای ابری تلگرام در اختیار داشته باشید.

کلیه پیام های این بخش در پلتفرم های مختلف همگام سازی می شوند، بنابراین با کلیه دستگاه ها می توانید به آرشیو نوشته های ذخیره شده خود در تلگرام دسترسی پیدا کنید.
امکانات جدید به تلگرام اضافه شد

اما پیش نمایش گروه ها قابلیت جدید دیگری است که در نسخه ۳.۱۱ تلگرام شاهدش خواهید بود. از این پس با دریافت لینک دعوتنامه یک گروه، پیش از پیوستن به آن می توانید تعداد اعضای آن و این که چه کسانی در گروه عضو هستند را نیز مشاهده کنید.

نسخه اندروید تلگرام نیز در این بروزرسانی دستخوش تغییراتی گشته. رابط کاربری دوربین برای تسهیل فرآیند عکاسی بهینه تر از نسخه های پیشین شده و ضمنا حالا می توان محتوای ارائه شده توسط هر ربات پیش از ارسال را نیز مشاهده کرد.

امکانات جدید به تلگرام اضافه شد

و در نهایت نسخه دسکتاپ نیز به یک ویدئوپلیر درون برنامه ای برای نمایش فایل های مالتی مدیا مجهز شده تا برای تماشای فایل های این چنینی ناچار به باز کردن اپلیکیشن های دیگر نباشید. طراحی رابط کاربری نیز دستخوش تغییرات کوچکی شده تا کاربران نسخه دسکتاپ نسبت به گذشته تجربه بهتری از چت و گفتگو با دوستان خود در تلگرام داشته باشند. نسخه جدید تلگرام را می توانید از گوگل پلی، اپ استور و در دسکتاپ به طور مستقیم دریافت کنید.
امکانات جدید به تلگرام اضافه شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      عالی

    • يك مشهدي

      از اونطرف ميگن از تلگرام استفاده نكنين ، از اينطرف ارتقاء!!!! ميدن!!!!

    • یک فرهنگی

      دوست مشهدی بزرگوار،
      تلگرام خودش در حال ارتقا هست و ارتقاء ش به ایران مرتبط نیست! چون تلگرام ایرانی نیست و کشورهای دیگر هم از این برنامه استفاده می کنند!

    • بدون نام

      دنیا داره پیشرفت میکنه بعد ما درگیره لباس مردمیم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج