۳۶۳۹۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چاپ یک اثر خون‌آشامی دیگر از نویسنده مشهور

آن رایس نویسنده آمریکایی معروف ادبیات گوتیک و ادبیات مسیحی است. او حالا دو سال پس از آخرین کتاب خود قصد دارد بار دیگر دیدگاه‌هایش را درباره منطقه‌ای گمشده در «آتلانیس» با درخشش ستاره محبوبش-خون‌آشام «لستات»- در قالب یک کتاب وارد بازار کتاب کند.

ایسنا: آن رایس نویسنده آمریکایی معروف ادبیات گوتیک و ادبیات مسیحی است. او حالا دو سال پس از آخرین کتاب خود قصد دارد بار دیگر دیدگاه‌هایش را درباره منطقه‌ای گمشده در «آتلانیس» با درخشش ستاره محبوبش-خون‌آشام «لستات»- در قالب یک کتاب وارد بازار کتاب کند.
چاپ یک اثر خون‌آشامی دیگر از نویسنده مشهور

به نقل از گاردین، این نویسنده آثار پرفروش اعلام کرد که این کتاب در ۲۹ نوامبر سال جاری منتشر خواهد شد. این رمان دومین داستان «رایس» درباره این شاهزاده خون‌آشام در طول دو سال گذشته است. کتاب اول او «شاهزاده لِستات» در سال ۲۰۱۴ و پس از ده سال امتناع این نویسنده از نوشتن درباره خون‌آشام‌ها منتشر شد. «لستات» دومین رمان این نویسنده در این ژانر است و داستان از زاویه دید قهرمان داستان، «لستات» روایت می‌شود.

او در این باره می‌گوید: «برای به تصویر کشیدن آتلانتیس برای مردم سال‌ها انتظار کشیدم و حالا این اتفاق میسر شده است. سال‌هاست به این موضوع فکر می‌کنم. کتاب‌های بسیاری در این باره در کتابخانه‌ام موجود است. این رمان در واقع بیان ماجراجویی شخصی من است. دلم می‌خواهد تا کریسمس کتاب را در قفسه کتابفروشی‌ها ببینم و از نظرات مردم درباره کتاب باخبر شوم.»

«آتلانتیس» در اسطوره‌های یونانی جزیره‌ای افسانه‌ای در آن سوی ستون‌های هرکول در اقیانوس اطلس است. درباره این مکان که اولین بار در آثار «افلاطون» نام آن مشاهده شده است نظرات مختلفی وجود دارد. برخی آن را قاره‌ای افسانه‌ای و وجود آن را غیرمحتمل می‌دانند و برخی نظریه‌های دیگر نقاط مختلفی از کره زمین را به عنوان محل این قاره مطرح کرده‌اند که یکی از آنها موقعیت «آتلانتیس» را در اقیانوس اطلس می‌دانند.

بنابر توضیحی که درباره این کتاب در خبرگزاری‌ها منتشر شده است داستان بار دیگر درباره «لستات» خواهد بود و او به شکلی جدید به جسم و روح واقعی خود بازمی‌گردد و هیجان زیادی را برای خوانندگان ایجاد خواهد کرد. قرار است قصه این بار شخصیت یک روح متعلق به دریا را رونمایی کند که قدرتی دیرینه به حساب می‌آید و بهشتی جدید بر روی زمین ایجاد کند که محدود به هیچ قاره خاصی نیست.

نویسنده در داستان جدید خود چگونگی و چرایی ایجاد چنین قدرتی را در امپراتوری تخیلی و قدیمی را که توانست در اقیانوس آتلانتیک ساکن شود برای خوانندگان کتاب پیشین خود توضیح می‌دهد.

خود نویسنده در این باره می‌گوید: «همیشه رویای افتادن یک شهر را به داخل دریا می‌دیدم. صدای فریاد هزاران نفر در این میان به گوشم می‌رسید. من شعله‌هایی را می‌دیدم که قرار بود نور بهشت من را فراهم کنند و همه دنیا ناگهان می‌لرزد و مردم با محیطی جدید آشنا خواهند شد که بسیار بهتر از دنیای کنونی خواهد بود.»

«رایس» در سال ۱۹۶۷ نیز کتابی تحت عنوان «مصاحبه‌ای با خون‌آشام» منتشر کرد. نسخه ویدئویی فیلم نیز با بازی «تام کروز»، «برد پیت»، و «آنتونیو باندراس» در هالیوود تولید شد. قبل از انتشار کتاب «شاهزاده لستات» در سال ۲۰۱۴ مهم‌ترین کتاب این نویسنده در این باره «سرود خونین» نام داشت که که در سال ۲۰۰۳ منتشر شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج