۳۶۳۹۷۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

تصادف مرگبار در خرم آباد

رییس پلیس راه لرستان از تصادف سواری سمند با پراید در منطقه کمالوند خرم‎آباد خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و شش مجروح بر جای گذاشت.

ایسنا: رییس پلیس راه لرستان از تصادف سواری سمند با پراید در منطقه کمالوند خرم‎آباد خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و شش مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ مرتضی چغلوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در منطقه "کمالوند"، بلافاصله عوامل پلیس راه و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، بر اثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با سواری پراید، راننده پراید در دم فوت و شش تن از سرنشینان دو خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

چغلوند بیان کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ خودروی سمند اعلام کردند.

رئیس پلیس راه لرستان با بیان اینکه انحراف به چپ، خستگی و خواب‎آلودگی از عوامل اصلی تصادفات دلخراش محسوب می‌شوند، به رانندگان توصیه کرد: با پرهیز از هرگونه تخلف حین رانندگی سفری ایمن و خوش را برای خود و همسفران مهیا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام درود اخبار داغ فقط جاده ها حوادث آماده مرگ می کنند همه راهاخراب هستند با تشکر از پلیس ایران

    • میرزا

      باز هم خبر ناگوار و تلخ تصادف و فوت شش نفر از هم وطنان لرستانی مون، بنده از صمیم قلب این ضایعه تلخ را به خانواده‌های آنها تسلیت گفته و آرزوی صبر را از خداوند بزرگ خواستاریم، نمیدانم برای چه و چرا؟؟؟ با اینکه بنده فقط یکی دو مرتبه آن هم بصورت گذری خرم آباد لرستان را دیده‌ام و با برخورد جوانمردانه و مهربانشان مهر آنها بر دلم نشسته است!!! قلعه فلکافلاک خرم آباد یکی از بناهای تاریخی زمان سلجوقیان است که هم چنان راست قامت در مرکز شهر خرم آباد خودنمایی می‌کند آب و هوا ی معتدل خرم آباد لذت‌بخش است، مردم خوب خرم آباد از چندین طایفه که مهمترین آنها حسنوند و بیرانوند است تشکیل شده‌است خرم آباد در مسیر جاده تهران جنوب واقع شده که از شمال با همدان ازشرق استان مرکزی و از غرب کرمانشاه وایلام وجنوب آن به خوزستان ختم میشود خرم آباد دارای آثار تاریخی و باستانی فراوانی است که از جمله قلعه فلکافلاک، مناره و پل شکسته و گرداب سنگی میتوان نام برد از نظر فرهنگی دارای دانشگاه‌ها ی متعدد و مسجد جامعه که قبل از انقلاب نیز حوزه علمیه بوده‌است خلاصه افرادی که قصد مسافرت از شمال به جنوب را دارند میتوانند در این شهر زیبا اطراق و بیشتر با آثار تاریخی فرهنگی آن از جمله سنگ نبشته و پل صفوی دیدن کنند،

    • سیما حاتمی

      سلام:از اظهارات شما در رابطه با استان لرستان بخصوص خرم آباد ممنون، اما این استان تنها از دو طایف تشکیل نشده. بلکه استانی ست با طوایف بزرگ و غیور. لطفا وقتی اطلاعات کم ست اظهار نظر و توصیف نمایید.

    • میرزا

      سرکارخانم محترمه سیما حاتمی ؛
      بنده عرض کردم و نوشتم که دارای طوایف زیادی هست و به عنوان نمونه با توجه به جمعیت دو طایفه حسنوند و بیرانوند را نام بردم لطفاً متن را با خوبیم بخونبد متوجه خواهید شد بنده نه نسبتی با هیچکدام دارم و نه اهل این استانم اما شکل نداشته باشیم به اندازه ده ها مورخ از این استان و شهرستانها ی آن و همچنین آثارتاریخی اشراف دارد مجدداً عرض مینمایم متن را درست و حوصله بخون، ممون از شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج