جاباما
۳۶۴۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آرامش زمستانی چه عطر و بویی دارد؟

چه چیزی می‌تواند در یک غروب پاییزی در کنار باران ریز خوشایند، و در زمستان برفی روحتان را سرزنده‌تر و جسمتان را شاداب‌تر کند؟ شیشه‌های رنگارنگی که پر از ترکیبات خوشبوست را دست‌کم نگیرید.

آرامش زمستانی چه عطر و بویی دارد؟

مجله ایده آل : چه چیزی می‌تواند در یک غروب پاییزی در کنار باران ریز خوشایند، و در زمستان برفی روحتان را سرزنده‌تر و جسمتان را شاداب‌تر کند؟ شیشه‌های رنگارنگی که پر از ترکیبات خوشبوست را دست‌کم نگیرید.کافی است برای داشتن روحیه بهتر مقداری به خودتان عطر بزنید، شک نکنید در بهتر شدن حالتان معجزه می‌کند.

آرامش زمستانی چه عطر و بویی دارد؟

Memories

یك عطر مردانه با بسته بندی زیبا كه به محض باز كردن در عطر، بوی خنك گشنیز، نعناع و لیمو تا عمق وجودتان نفوذ می‌كند. كامل‌كننده این حس، گل شمعدانی و سنبل است كه با چوب سدر، بلوط و مشك فرد را آماده مقابله با دشواری‌های زندگی می‌كند. آمادگی برای شروع یك جست‌وجو و اكتشافی عالی در زندگی روزمره.


آرامش زمستانی چه عطر و بویی دارد؟

Fasio

تركیب انبه، توت‌فرنگی، گریپ‌فروت،عنبر و وانیل رایحه‌ای مناسب و خاص را به مشام می‌رساند. اگر می‌خواهید حس خوب این عطر همراهتان باشد و با رایحه آن حال روزهای پاییزی‌تان بهتر شود می‌توانید آن را در اندازه ۱۰۰‌میلی‌لیتر تهیه كنید.


آرامش زمستانی چه عطر و بویی دارد؟

Chifon

این عطر تازگی را به معنای واقعی كلمه به ارمغان می‌آورد. تركیبات نارنگی، ترنج، یاسمن و صندل شیرینی و گرمای دوست‌داشتنی را منتقل می‌كند و با گل رز، زنبق، وانیل و مشك سفید كامل می‌شود. بویی كه از این عطر به مشام می‌رسد روشنایی روز و تازگی آن را به همراه دارد. این حس حتی از بسته بندی زیبای آن با حجم ۱۰۰میلی‌لیتر نیز قابل درك است.


آرامش زمستانی چه عطر و بویی دارد؟

Legend

این عطر بازگو‌كننده داستانی از لحظات خوش كه با رایحه مشك آمیخته شده و احساسی فراتر از زندگی را منتقل می‌كند. تركیب لیمو، گریپ‌فروت، رزماری و شكوفه‌های پرتقال بسیار رؤیایی است که با مخلوط گشنیز، بلوط و مشك نیز بویی متفاوت را به مشام می​رساند.


آرامش زمستانی چه عطر و بویی دارد؟

Noir de Maxima

هنگامی كه این عطر مردانه را بو می‌كنید رایحه‌اش مانند نسیم شبانگاهی است كه بوی خوش مركبات را همراه عطر چوب و دود با خود می‌آورد و حس در جنگل و طبیعت بودن، سرزندگی و شادابی را منتقل می‌كند. بوی تند این عطر مدیون ترنج و فلفل سیاه است كه با تركیب چوب ساج، رزماری، عنبر و كهربا معجون خوشبویی را به مشام می‌رساند كه در اندازه ۱۰۰میلی‌لیتر قابل تهیه است.


آرامش زمستانی چه عطر و بویی دارد؟

Qubism

تركیب آلو، نارنگی و گل رز به تنهایی رایحه‌ای شگفت انگیز است كه اگر با چوب صندل، وانیل و مشك سفید نیز مخلوط شود، تعادلی كامل بین طراوت و احساسی مطبوع را به‌وجود می‌آورد. تركیبات این عطر زمان كنار هم قرار گرفتن عطر میوه‌ها و شكوفه‌های زیبا را در یك غروب پاییزی به همراه نسیم به مشام می‌رسانند. این عطر زنانه در اندازه ۱۰۰ میلی لیتر عرضه شده است.


آرامش زمستانی چه عطر و بویی دارد؟

Urban Woman

اگر به‌دنبال داشتن حس تازگی و طراوت هستید از این عطر غافل نشوید، زیرا ترنج و كشمش سیاه در كنار رز، زنبق و چوب‌صندل جادو می‌كند. حال اگر به این تركیب، شاه توت و مشك سفید را هم اضافه كنید، كانون‌گل‌های خوشبو را برای خود به ارمغان می‌آورید. با داشتن این عطر یك دسته گل خوشبو را برای همه روزها در اختیار خواهید داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج