۳۶۴۴۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاکید مک‌ کین بر حمایت از کاندیداتوری ترامپ

با وجود آنکه جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی با اکثر مواضع اتخاذ شده از سوی دونالد ترامپ، مخالفت کرده، اما بر حمایتش از کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: با وجود آنکه جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی با اکثر مواضع اتخاذ شده از سوی دونالد ترامپ، مخالفت کرده، اما بر حمایتش از کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا تاکید کرد.

دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه آمریکا در سخنرانی‌های جنجال‌برانگیزش بارها مسائلی را مطرح کرده که مورد مخالفت جان مک‌کین سناتور آمریکایی و کاندیدای ریاست جمهوری اسبق این حزب قرار گرفته اند.

این اظهارنظرهای جنجال برانگیز درباره ناتو و خانواده یک سرباز مسلمان آمریکایی کشته شده در عراق و همچنین حمله ترامپ به سابقه شرکت مک‌کین در جنگ ویتنام بوده‌اند.

این در حالی است که مک‌کین نیز با دورنمای کاندیداتوری‌اش برای کرسی مجلس سنا روبرو است و یک رقیب دموکرات قدرتمند نیز برای این کرسی با او رقابت می کند.

مک‌کین به خبرنگاران گفت: من گفته‌ام که از کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه حمایت خواهم کرد و بگذارید بگویم که این حمایت را برای آخرین بار اعلام می‌کنم. در صورتی که من نظرم یا موضعم تغییر کند، شما خبرنگاران اولین کسانی هستید که اطلاع پیدا خواهید کرد.

همزمان جان مک‌کین بر دورنمای انتخاباتی‌اش برای سناتوری ایالت آریزونا تمرکز کرده اما ترامپ برسر راه او مانع‌تراشی می‌کند.

ترامپ روز سه‌شنبه رسما گفته بود که از کاندیداتوری مجدد مک‌کین برای سنا حمایت نخواهد کرد. وی تاکید کرد: من همواره احساس می‌کنم که او باید برای کهنه‌کاران جنگ بهتر عمل می‌کرد. ترامپ پیش از این گفته بود که مک‌کین به علت آنکه در زمان جنگ ویتنام اسیر شد، نباید یک قهرمان جنگی خوانده شود.

با این حال مک‌کین به رغم حمایت از کاندیداتوری ترامپ با مواضع وی مخالفت کرده است. او ترامپ را به خاطر گفتن اینکه به برخی کشورهای ناتو به خاطر عمل نکردن به وظایف مالی‌شان کمک نخواهد کرد محکوم کرد.

مک‌کین از ترامپ به دلیل اظهاراتش درباره والدین یک سرباز مسلمان آمریکایی کشته شده در جنگ عراق نیز انتقاد کرد.

وی گفت: در روزهای اخیر دونالد ترامپ باعث خشم والدین یک سرباز کشته شده آمریکایی شد. او گفت که امثال پسر آنها نباید اجازه ماندن در آمریکا را داشته باشند چه برسد که وارد ارتش بشوند.

وی افزود: من نمی‌توانم به اندازه کافی تاکید کنم که چقدر با این اظهارات ترامپ مخالف هستم. امیدوارم آمریکایی‌ها درک کنند که اظهارات او نمایانگر دیدگاه‌های حزب جمهوریخواه و افسران یا کاندیداهای این حزب نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج