جاباما
۳۶۴۶۸۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اولین آنونس فیلم جنگی کریستوفر نولان

شرکت برادران وارنر آنونس یک دقیقه‌ای فیلم ˝دونکرک˝ به کارگردانی کریستوفر نولان را منتشر کرد.

هنر آنلاین: شرکت برادران وارنر آنونس یک دقیقه‌ای فیلم ˝دونکرک˝ به کارگردانی کریستوفر نولان را منتشر کرد.

اولین آنونس فیلم جنگی کریستوفر نولان

اولین آنونس تریلر اکشن "دونکرک" (Dunkirk) در حالی به طور رسمی منتشر شد که روز سه‌شنبه به طور غیرقانونی آنلاین پخش شده بود.

کلیپ غیرقانونی "دونکرک" که نصف کلیپ رسمی است، با یک تلفن همراه در یک سالن سینما فیلمبرداری شده است. برادران وارنر به سرعت کلیپ‌های غیرقانونی را از یوتیوب حذف کرد.

آنونس رسمی فیلم جدید کریستوفر نولان پیش از نمایش فیلم "جوخه خودکشی" (Suicide Squad) که از جمعه روی پرده سینماهای آمریکا رفته است، نمایش داده می‌شود.

نولان با سرقت‌های آنلاین ناآشنا نیست. نسخه غیرقانونی "شوالیه تاریکی" آخرین فیلم "بتمن" چند روز پیش از انتشار آنونس آن منتشر شد.

تام هاردی، کنت برانا، کیلیان مورفی، جیمز دارسی و مارک رایلنس در "دونکرک" بازی می‌کنند. داستان سال ۱۹۴۰ در دوران جنگ جهانی دوم در شهر دونکرک در شمال فرانسه نولان روی می‌دهد، جایی که ۱۰۰ هزار سرباز ارتش بریتانیا ناچار به تخلیه این شهر شدند.


دونکرک" تولید شرکت برادران وارنر است و کریستوفر نولان آن را از روی فیلمنامه‌ای نوشته خودش کارگردانی می‌کند.
فیان وایت‌هد، جک لودن، آنایرین بارنارد و هری استایلز خواننده و ترانه‌سرای عضو گروه وان دایرکشن دیگر بازیگران "دونکرک" هستند.

داستان فیلم از جایی آغاز می‌شود که صد هزار سرباز بریتانیایی و نیروهای متحدین توسط نیروهای دشمن محاصره شده‌اند. آن‌ها در حالی که در ساحل گیر افتاده‌اند، دریا پشت سرشان است و دشمن نزدیک می‌شود، در موقعیتی ناممکن قرار می‌گیرند.

بخش زیادی از "دونکرک" با استفاده از دوربین‌های ۶۵ میلی‌متری آیمکس و دوربین‌های ۶۵ میلی‌متری فیلمبرداری می‌شود. بسیاری از لوکیشن‌های اصلی در تولید فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرد. نولان "دونکرک" را با همکاری شریک قدیمی خود و همسرش اما تامس تهیه می‌کند.

این فیلم قرار است ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۷ روی پرده سینماها برود.

رایلنس برای بازی در فیلم "پل جاسوس‌ها" به کارگردانی استیون اسپیلبرگ برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد و در فیلم "بی‌اف‌جی" بار دیگر با اسپیلبرگ همکاری کرده است. برانا سال گذشته فیلم "سیندرلا" را برای دیزنی کارگردانی کرد. هاردی سال گذشته فیلم "بازگشته" به کارگردانی آلخاندرو گونزالس ایناریتو را روی پرده سینماها داشت که در آن با لئوناردو دی‌کاپریو همبازی است.

"دونکرک" اولین فیلم بلند داستانی نولان بعد از فیلم "بین ستاره‌ای" است که نوامبر ۲۰۱۴ روی پرده سینماها رفت و در دنیا حدود ۶۷۳ میلیون دلار فروخت. شرکت پارامونت حق پخش داخلی آن فیلم را در اختیار داشت و برادران وارنر فیلم را در سطح بین‌المللی توزیع کرد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اولین آنونس فیلم جنگی کریستوفر نولان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج