۳۶۴۷۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بهترین راه برای موفقیت فیلم تبلیغ است

پیمان قاسمخانی نویسنده و کارگردان آثار طنز معتقد است در رقابت کنونی که بین فیلم‌ها وجود دارد، بهترین راه برای تبلیغ یک فیلم سینمایی جلب نظر مخاطبان و تبلیغ از طریق آنها است.

خبرگزاری آنا: پیمان قاسمخانی نویسنده و کارگردان آثار طنز معتقد است در رقابت کنونی که بین فیلم‌ها وجود دارد، بهترین راه برای تبلیغ یک فیلم سینمایی جلب نظر مخاطبان و تبلیغ از طریق آنها است.

بهترین راه برای موفقیت فیلم تبلیغ است

پیمان قاسمخانی گفت: «برای اکران فیلم «خوب، بد، جلف» اکران عید فطر را در خواست داده بودیم که متاسفانه دریافت پروانه نمایش فیلم آنقدر به درازا کشید و موفق نشدیم فیلم را در عید فطر اکران کنیم اما در حال پی‌گیری هستیم و با توجه به تغییراتی که در شورای پروانه نمایش به‌وجود آمده امیدواریم که بتوانیم برای پروانه نمایش فیلم را بگیریم و برای مهرماه و بعد از دهه اول محرم فیلم را اکران کنیم.»

وی در مورد شرایط اکران فیلم‌ها در سینما بیان کرد: «این روزها برای شکستن رکورد فروش فیلم‌ها کار کمی سخت شده است. در حقیقت یا نمی‌توان ویا خیلی سخت می‌توان این کار را کرد و رکورد فیلم‌های موفق را شکست. گاهی زمان اکران مثل اکران نوروزی و اکران عید فطر به گونه‌ای است که تکرارشدنی نیست و اگر فیلمی این موقعیت را از دست بدهد به سختی می‌تواند با آثاری که در این ایام اکران می‌شود، رقابت کند.»

قاسمخانی با اشاره به اهمیت موفقیت فیلم در گیشه تصریح کرد: «تمام سعی ما این است که بتوانیم در گیشه‌ها موفق باشیم و واقعا امیدواریم و دعا می کنیم که بتوانیم با استقبال خوب مردم رو‌به‌رو شویم. گیشه، فروش و رکورد مهم است، اما مهم‌ترین چیز برای من کیفیت فیلم است و اینکه بتوانیم ارتباط خوبی را با مخاطبان برقرار کنیم.»

وی ادامه داد: «به نظر من بهترین تبلیغ برای یک فیلم توصیه مخاطبان برای دیدن فیلم‌ها به یکدیگر است. بنابراین اگر مخاطب فیلم را ببیند و بپسندد آن را به بقیه نیز توصیه می‌کند و این بهترین راه برای تبلیغ یک فیلم است.»

این نویسنده و کارگردان آثار طنز بیان کرد: «من در زمینه پخش فیلم تخصص ندارم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم، اما به نظرم این درست است که سالن‌های سینماها باید بیشتر به فیلم‌هایی اختصاص داده شود که جنبه سرگرمی و طنز برای مردم داشته باشند.»

وی در پایان در مورد همکاری با تلویزیون گفت: «من و مهراب به صورت ناگفته در تلویزیون ممنوع‌الکار هستیم که نمی‌دانیم دقیقا دلیلش چیست. فقط می‌دانیم دستور آمده است که این دو نفر در تلویزیون کار نکنند.کارهای ماندگاری در تلویزیون داشتیم و این مساله خستگی را به تن آدم می‌گذارد. در واقع این تصمیم موجب شده است که دیگر انرژی و انگیزه‌ای برای نوشتن سریال نداشته باشم.»

حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، نیوشا ضیغمی، رضا رویگری، آزاده صمدی، نسیم ادبی، رضا کریمی، امیرمهدی ژوله و... بازیگران «خوب، بد، جلف» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه‌کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج