۳۶۵۰۷۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

بابازاده پسرش را جریمه کرد

تعدادی از تماشاگران که خود را به عنوان نماینده هنرمندان معرفی کرده بودند با بنری به محل تمرین استقلال آمدند که قبلاً برای پرویز مظلومی به زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی آورده شده بود.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

آبی‌پوشان که برای دیدار با پیکان خود را آماده می‌کنند با چهره‌ای مغموم وارد زمین شماره 2 آزادی شدند و هنگامیکه نگاه آنها به چهره عکاسان حاضر در ورزشگاه افتاد اکثریتشان سر خود را پایین گرفته و اینگونه ناراحتی کردند.

* قبل از شروع تمرین حمید بابازاده برای دقایقی با محمد خرمگاه و علیرضا منصوریان صحبت کرد.

* محسن کریمی که به دلیل آسیب دیدگی 2 بازی گذشته استقلال را از دست داده بود امروز در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های نرم‌دوی را آغاز کرد.

* کاوه رضایی با لباس شخصی و در حالی که لنگ لنگان خود را به زمین شماره ۲ آزادی رسانده بود برای دقایقی با علیرضا منصوریان به صحبت پرداخت. مشخص است که رضایی مصدوم شده و به همین علت امروز اجازه تمرین کردن پیدا نکرد و به همراه بازیکنان اصلی زودتر از سایرین از زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی خارج شد.

بابازاده پسرش را جریمه کرد

* محسن کریمی دیگر بازیکنی است در تمرین امروز استقلال برای دقایقی با علیرضا منصوریان گفت‌وگو کرد.

* دروازه‌بانان تیم استقلال مطابق روزهای گذشته زیر نظر حمید بابازاده با یکدیگر گفت‌وگو کردند که نکته قابل توجه اینجا بود که وقتی ارشیا بابازاده پسر مربی گلرهای استقلال در یکی از صحنه‌ها به حرف او گوش نکرد جریمه شد و پدر از پسر خواست که ۳۰ شنا برود. البته پسر بابازاده با وجود مقاومت‌هایی که می‌کرد در نهایت به جریمه پدر تن داد.

* قبل از آغاز تمرین امروز علیرضا منصوریان که ناراحتی در چهره‌اش پیدا و البته از سئوالات برخی از خبرنگاران در نشست خبری شب گذشته ناراحت بود بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. صحبت‌های وی با شاگردانش بیش از 20 دقیقه طول کشید و به نظر می‌رسید سرمربی تیم استقلال از اینکه در تیمش اشتباهات فردی زیادی رخ می‌دهد ناراحت است و پیرامون همین موضوع با بازیکنان صحبت می‌کرد.

* نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود اما خبری از منصور پورحیدری نبود.

* تمرین امروز با تعداد تماشاگر کمی برگزار شد و جالب اینجا بود که بعد از گذشت 40 دقیقه از تمرین چند نفر از هواداران به نمایندگی از هنرمندان بنری را آورده بودند که روی آن نوشته شده بود «استقلال تا پای جان حمایتت می‌کنیم» این بنر از طرف هنرمندانی چون سام درخشانی، امیر غفارمنش، عبدالرضا اکبری، عارف لرستانی، پویا امینی و ... به محل تمرین فرستاده شده بود اما نکته عجیب اینجا بود که این بنر قبلاً توسط همین افراد بعد از شکست فصل گذشته استقلال مقابل پرسپولیس و برای حمایت از پرویز مظلومی و شاگردانش به زمین شماره 2 آورده شده بود. خبرنگاران هم وقتی این بنر را دیدند با تعجب پرسیدند که چرا همان بنر را آورده‌اید؟ که آنها پاسخ دادند هنرمندان پول ندارند بنر جدید بزنند!!

بابازاده پسرش را جریمه کرد

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل نفت آبادان به میدان رفته بودند بعد از ۴۰ دقیقه ریکاوری راهی استخر و سونا شدند و بقیه بازیکنان زیر نظر خود منصوریان کار تاکتیکی و فوتبال تک ضرب بازی کردند. سرمربی تیم استقلال روی تک ضرب بازی کردن بازیکنانش تأکید داشت.

* هنگامی که خبر رسید وحید امیری در دیدار پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز موفق به گلزنی شده است ناراحتی در چهره اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی نمایان شد.

* بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین امروز قرار است شام را در ورزشگاه آزادی صرف کنند.

تمرین فردای آبی‌پوشان تعطیل خواهد بود و استقلالی‌ها از روز دوشنبه برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سکته

      بنر به چه درد میخوره خود مظلومی بهتره اینجا نفت نیست این ای کیو سان رو بندازین بیرون ابرومون رفت خجالت داره

    • بدون نام

      کیسه های بیچاره. خداکنه منصوریان و کنعانی زادگان تا آخرفصل تو اس تق لال بمونن

    • بدون نام

      نا پرهیزی کرده .. سابق تیمو میبرد تو بشکه آب یخ تمرین میداد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج