۳۶۵۱۶۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ناکامی تروریست ها در شکست محاصره حلب

حملات شدید تروریست‌ها امروز تا آخرین خط ارتش سوریه برای حفظ محاصره حلب یعنی «راموسه» پیش رفت، اما ارتش سوریه نهایتا موفق شد با پس زدن «جیش الفتح» از این منطقه از حالت تدافعی و عقب نشینی به حالت تهاجمی تغییر موضع دهد.

خبرگزاری فارس: دور ششم حملات «جیش الفتح» در جنوب حلب متوقف و ارتش سوریه موفق شد از حالت تدافی به تهاجمی تغییر موضع دهد.

«راموسه» (آخرین خط ارتش سوریه برای حفظ محاصره) تحت کنترل ارتش سوریه و متحدانش است، اما درگیری در محورهای دانشکده‌های فنی، توپخانه و تسلیحاتی به شدت ادامه دارد.

به گزارش فارس، آنچه رسانه‌های ضد سوریه و وابستگان تروریست‌ها در فضای مجازی درباره تسلط بر راموسه در جنوب حلب و در پی آن شکسته شدن محاصره حلب می‌گویند، «تا این لحظه » صحت ندارد.

منابع گروه بین‌الملل فارس در جنوب حلب می‌گویند که تعداد انتحاری‌های جیش الفتح که برگ برنده آنان در پیشروی است، بالاست اما با این حال، دقایقی پیش یک خودرو انتحاری تروریست‌ها در شمال شرق راموسه منهدم شد.

رزمندگان «نبل و الزهراء» که در محور جنوب حلب مستقرند، تا الان بر خلاف حجم آتش و درگیری سنگین، استقامت و جانفشانی بی‌نظیری از خود نشان داده‌اند.

در همین ارتباط، تلویزیون الدنیا سوریه نیز گزارش داد که نبرد راموسه (آخرین خط حفظ محاصره حلب) به سود ارتش فیصله یافت و ارتش خط درگیری را به دانشکده های نظامی بازگرداند. نیروهای ارتش «سرهنگ سهیل» معروف به «ببر سوریه» (تایگر) تروریستها را در محور دانشکدهای نظامی زمین گیر کردند.

میدان و گاراژهای راموسه (آخرین خط حفظ محاصره حلب) در شرق دانشکدهای نظامی همچنان «تا این لحظه» در کنترل ارتش سوریه است. نیروهای تایگر وارد دانشکده هوایی شدند که ارتش ساعاتی قبل از آن عقب نشینی کرده بودند.

به گزارش فارس، یک خودرو وانت حامل افراد مسلح در حال عقب نشینی از دانشکده التسلیح (نزدیک دانشکده هوایی و توپخانه) با سرنشینانش هدف موشک قرار گرفت و منهدم شد.

حملات نیروهای تایگر برای پاکسازی دانشکده توپخانه هم آغاز شده است و در صورتی که وضعیت به همین منوال ادامه یابد، ارتش سوریه از حالت تدافعی به تهاجمی تغییر وضعیت داده است، اما شدت نبرد پیش بینی را غیرممکن کرده است.

عناصر مسلح و تروریستی سوریه برای سنگین کردن جنگ روانی به دروغ «شکسته شدن» محاصره حلب را به یکدیگر تبریک می گویند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی عجیبه که این نیروهای داعش از طرف کدام کشور حمایت می شن که هم زمان با چند کشور می جنگند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج