۳۶۵۱۸۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات تمدید شد

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از تمدید پیش ثبت‌نام سفر به عتبات عالیات برای ایام عرفه، محرم، تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: متقاضیان تا فردا برای نام‌نویسی فرصت دارند.

خبرگزاری میزان: مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از تمدید پیش ثبت‌نام سفر به عتبات عالیات برای ایام عرفه، محرم، تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: متقاضیان تا فردا برای نام‌نویسی فرصت دارند.
محسن نظافتی درباره پیش‌ ثبت‌نام متقاضیان اعزام به سفر عتبات در ایام عرفه، محرم، تاسوعا و عاشورا گفت: مهلت پیش‌ ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به این سفر به دلیل تماس‌های مکرر مردم و استقبال مناسب علاقمندان، تا فردا دیگر تمدید شد.

وی ادامه داد: مهلت نام نویسی تا عصر ‌یک‌شنبه تمدید شد تا علاقه‌مندان سفر به عتبات عالیات در ایام محرم و عرفه، بتوانند با خیالی آسوده مراحل ثبت‌نام را طی کنند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: این دوره از اعزام‌ها مربوط به بازه زمانی ۱۳ شهریور لغایت ۱۵ آبان است که ایام عرفه، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) نیز در این دوره قرار دارد و تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر نام‌نویسی کرده‌اند که به طور حتم این تعداد افزایش پیدا می‌کند.

نظافتی اظهار داشت: قرعه‌کشی از ثبت‌نام کنندگان نیز چند روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام انجام می‌گیرد و امیدواریم متقاضیان ثبت‌نام خویش را به ساعت‌های انتهایی موکول نکنند و هرچه زودتر به تکمیل تقاضای خویش بپردازند.

وی تاکید کرد: تمامی متقاضیان سفر به عتبات عالیات به‌ویژه در ایام پر ازدحام، از عزیمت با کاروان‌های غیرمجاز جداً خودداری کنند چرا که تبلیغات آنها برای جذب مشتاقان زیارت است و مردم باید در این زمینه دقت و آگاهی را مدنظر قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج