۳۶۵۳۳۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پوکمون گو؛ باز هم اتفاقات عجیب!

از زمان عرضه بازی پوکمون گو خبرهای بسیاری منتشر شد. خبر هایی که انسان را شوکه می کند در دنیای امروز شهری که تحرک افراد کم شده است.

وب سایت برسام: از زمان عرضه بازی پوکمون گو خبرهای بسیاری منتشر شد. خبر هایی که انسان را شوکه می کند در دنیای امروز شهری که تحرک افراد کم شده است، این بازی توانسته همه را به وجد آورد و افراد زیادی را برای یافتن پوکمون از خانه بیرون بکشد. (تا جایی که قهرمان این بازی برای پیدا کردن پوکمون ها به کشورهای دیگر سفر کرد. البته بعضی از افراد را طوری در خود غرق کرد که وظایف مهمی چون پدر و مادر بودن خود را به کلی فراموش کردند و باعث مرگ کودک ۲ ساله خود شدند.)

پوکمون گو؛ باز هم اتفاقات عجیب!

چندی پیش بود که ورزشکاران المپیک از این که بازی پوکمون گو در برزیل پشتبانی نمی شد ناراضی بودند. (بعضی از ورزشکاران از همه چیز رضایت داشتن انگار نه انگار پشه های خطرناک زیکا آنجا هست) تنها ناراحتی که وجود داشت نبودن همین بازی پوکمون بود! همین امر باعث شد تا این نارضایتی در شبکه های اجتماعی پخش شود و شرکت سازنده به فکر اضافه کردن کشورهای آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی به لیست خود شود، تا ورزشکاران و طرفداران ریو بتوانند از این بازی هیجان انگیز لذت ببرند.

این بازی جذاب حریم شخصی برای کسی نگذاشته است. این پوکمون ها در تمامی نقاط شهر پراکنده شده اند و نمی دانند به بعضی از جاها اصلا نباید سرک بکشند. همین مسئله باعث شد تا چند روز پیش جفری ماردر، ساکن ایالت نیوجرسی آمریکا از افرادی که برای گرفتن پوکمون اطراف خانه او پرسه می زدنند از طراح اصلی بازی شکایت کند. این تنها مزاحمت نبوده بلکه برای نیروگاه برق در فلوریدا هم دردسرهایی را ایجاد کرده است، تا آنجایی که نیروگاه دست به دامن موسسه امنیتی LookingGlass شدند و خواستند تا پوکمون های اطراف نیروگاه را از بین ببرند.
کریس کولمن مدیر این شرکت گفته از ۸ شرکت مختلف خواسته تا کدهای پوکمون را تغییر دهند تا به مناطق حفاظت شده دسترسی نداشته باشند. کدنویسان LookingGlass پیشنهاد های خودشان را برای مسیر حرکت پوکمون ها به شرکت نیانتیک سازنده بازی می فرستند.

پلیس آمریکا به مردم در ارتباط با حفظ حریم شخصی چندین بار تذکر داده است. اما هنوز راه حل عملی برای جلوگیری از این مزاحمت ها صورت نگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بازیهای مسخره چیه ذهن مردم را مشغول چیزهای پوک بی ارزش میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج