۳۶۵۳۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

به یاد دربی۷۴

همه برگشت های تاریخی پرسپولیس

پرسپولیس در بازی با ذوب آهن اول دو گل خورد اما توانست به بازی برگردد و در نهایت با زدن ۳ گل، برنده زمین را ترک کند اما این اتفاق یک بار دیگر هم برای پرسپولیس افتاده است.آن هم مقابل رقیب دیرینه یعنی استقلال!

همه برگشت های تاریخی پرسپولیس

تماشا: پرسپولیس در بازی با ذوب آهن اول دو گل خورد اما توانست به بازی برگردد و در نهایت با زدن 3 گل، برنده زمین را ترک کند اما این اتفاق یک بار دیگر هم برای پرسپولیس افتاده است. آن هم مقابل رقیب دیرینه یعنی استقلال! در بازی برگشت لیگ یازدهم بود که استقلال با 2 گل دقایق 33 و 50 میداودی و زندی از پرسپولیس پیش افتاد اما دنیزلی دست به کار شد و با تعویض هایش شاهکار کرد.

مهدی مهدوی کیا، ایمون زاید و حسین بادامکی به بازی آمدند و پرسپولیس با هت تریک زاید، یک برد تاریخی به دست آورد. پرسپولیس در فصل گذشته هم دو بار مقابل مس سرچشمه و شهرداری تبریز با 2 گل عقب افتاد اما توانست بازی را مساوی کند.

یک بازگشت به یادماندنی دیگر هم در کارنامه پرسپولیس ثبت شده که به لیگ هفتم مربوط می شود. در هفته بیستم آن دوره، پرسپولیس میزبان ابومسلم بود. شاگردان افشین قطبی در حالی به مصاف ابومسلم پرویز مظلومی رفتند که چند ساعت قبل از آن بازی با حکم فیفا 6 امتیاز از این تیم کم شده بود. ابومسلم بازی را تهاجمی آغاز کرد و یکی از بهترین بازی هایش را به نمایش گذاشت.

ایوان پتروویچ در دقایق 6 و 45 و فرانک آتسو در دقیقه 31 برای این تیم گل زدند و پرسپولیس 3- صفر در آزادی عقب افتاد اما در نیمه دوم همه چیز دگرگون شد و پرسپولیس با 3 گل عباس آقایی، نیکبخت واحدی و ماته دراگچوویچ در دقایق 53، 59 و 88 بازی را به تساوی کشاند و همین یک امتیاز نقش مهمی در قهرمانی آن فصل داشت. شهاب گردان دروازه بان فعلی پرسپولیس در آن بازی دروازه بان ابومسلم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه این که با این حرفا خودتونو بزرگ کنید!پرسپولیس دهم جدوله و همه هم میدونن چند فصله که افتضاحه!با این چیزا دل هوادارا خوش نمیشه!!!رویانیان باید بره!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج