۳۶۵۴۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

تلویزیون کشتی را ضربه فنی کرد!

هفته دوم لیگ کشتی در حالی برگزار شد که سیما به دلیل داشتن برنامه های تولیدی به مناسبت ایام محرم حاضر نشد هیچ یک از دیدارها را پخش کند

تلویزیون کشتی را ضربه فنی کرد!

تماشا: هفته دوم لیگ کشتی در حالی برگزار شد که سیما به دلیل داشتن برنامه های تولیدی به مناسبت ایام محرم حاضر نشد هیچ یک از دیدارها را پخش کند

هفته دوم لیگ برتر کشتی از سیما پخش نشد تا علاقه مندان به این رشته قدر همان پخش نصفه و نیمه هفته اول را بیشتر بدانند. با اینکه از هفته گذشته مسئولین فدراسیون کشتی پیگیر پخش مستقیم هفته دوم لیگ بودند اما سیمایی ها که اشکالات پخش در هفته اول را به گردن فدراسیون انداخته بودند این بار هم بدون توجه به تماشاگران این مسابقات خیلی راحت از قید پخش این رقابت ها گذشتند.

گفته می شود دلیل اصلی پخش نشدن کشتی های لیگ، پخش یک برنامه مناسبتی و تولیدی در همان ساعت پخش مسابقه کشتی است. کامران ناقوسی، مسئول هماهنگی فدراسیون کشتی و صدا و سیما به تماشا می گوید: «هفته گذشته بارها با دوستانمان در سیما تماس گرفتیم اما هیچ جواب مشخص کتبی به نامه های ما داده نشد و آخرین نامه ما بدون جواب روی میز زین العابدین (مدیر پخش شبکه 3) مانده است.»

ناقوسی در مورد دلیل پخش نشدن کشتی ها می گوید: «جواب مشخص و کتبی که نمی دهند. چیزی که فهمیدیم این است که در همان ساعت پخش رقابت کشتی، قرار است به مناسبت ایام محرم یک برنامه تولیدی پخش شود. به آنها می گوییم ما حاضریم در هر ساعتی که پخششان خالی است، کشتی را بگذاریم تا علاقه مندان به طور مستقیم رقابت را ببینند اما هیچ جواب مشخصی نمی شنویم. حتی گفتیم ساعت 2 بعدازظهر یا ساعت 9 شب، اما متاسفانه آنها برای پخش کشتی علاقه ای نشان نمیدهند در حالی که ما همواره پیگیر هستیم.»

در اول هفته اول لیگ هم در حالی که رقابت دو تیم پرسپولیس جویبار و ثامن الحجج سبزوار به حساس ترین کشتی رسیده بود، سیما به بهانه پخش اعلام برنامه ها، مسابقه کشتی را قطع کرد تا دو کشتی آخر آن مسابقه پخش نشود.

پیگیری خبرنگار تماشا برای صحبت با مسئولان سیما هم به جایی نرسید و حتی مدیر پخش شبکه 3 با آگاهی از موضوع مورد بحث زمان دیگری را برای انجام مصاحبه وعده داد که متاسفانه در ساخت مشخص شده، تلفن همراه آقای مدیر پاسخگو نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمالی

      پس وظیفه شبکه ورزش چیه؟
      چرا باید فوتبال ناب یا کشتی یا هر چیز آنتیک رو شبکه 3 پخش زنده داشته باشه؟
      دیگه بدم اومده از شبکه ورزش
      البته من خودم از شبکه طبرستان (مازندران )کشتی رو نگاه کردم

    • محسن

      این همه میان میگن تلویزیون نه افراط کنه نه تفریط...!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج