۳۶۵۴۳۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

موضع شورای نگهبان درباره «مینو خالقی»

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به وعده شما برای تغییر برخی رویه‌ها در شورای نگهبان آیا می‌توان انتظار داشت تغییری در وضعیت برخی مسائل همچون موضوع مینو خالقی رخ دهد، گفت: خیر، این پرونده مختومه است اما اگر ایشان در ادوار بعدی انتخابات شرکت کند صلاحیت او مجدد مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری میزان: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان پیرامون آغاز فعالیت‌های انتخاباتی برخی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ اظهار کرد: اگر این فعالیت‌ها مصداق بارز فعالیت‌های انتخاباتی باشد بدون شک دوستان مسئول ما در این حیطه می‌توانند این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای نگهبان به اینگونه از فعالیت‌های انتخاباتی زودهنگام نظارت دارد تاکید کرد: شورای نگهبان در موقع بررسی صلاحیت‌ها این موارد را مدنظر قرار خواهد داد.

گفتنی است برخی از افراد و شخصیت‌های سیاسی که به عنوان گزینه‌های مطرح در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ مطرح هستند فعالیت‌های انتخاباتی خود را در قالب سفرهای استانی و شرکت در همایش‌های مختلف آغاز کرده‌اند.

همچنین ایلنا نوشت: عباسعلی کدخدایی در پاسخ به این سوال که شنیده شده شورای نگهبان به دلیل مخالفت با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه خرداد، به دلیل همزمانی با انتخابات خرداد سال ۷۶ با تاریخ ۲۹ اردیبهشت موافقت کرده است، اظهار کرد: به دلیل برخی ملاحظات تاریخ انتخابات خیلی جلو می‌آمد، برای همین لازم بود تمام جوانب را بررسی کنیم.

او افزود: تاریخ مطلوب همان حوالی ۲۲ خرداد بود که به دلیل تقارن با ماه رمضان حدود یک ماه باید جلوتر می‌افتاد، ما هم نگران این مسئله بودیم که الزامات قانونی برای برگزاری انتخابات در این تاریخ فراهم باشد؛ جز این مورد مسئله دیگری مطرح نبود.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به وعده شما برای تغییر برخی رویه‌ها در شورای نگهبان آیا می‌توان انتظار داشت تغییری در وضعیت برخی مسائل همچون موضوع مینو خالقی رخ دهد، گفت: خیر، این پرونده مختومه است اما اگر ایشان در ادوار بعدی انتخابات شرکت کند صلاحیت او مجدد مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زبونکوتاه

      آبجی خالقی دست بردار دیگه!!!!دیدید رییس ونمایندگان مجلس ورییسجمهورو وزیرکشور و......وو باورودشان نتونستن نمره قبولی اعلام کنند!من بشما قول میدم دوربعدی بهتون کمک کنم تااز اصفهان اخ اجت کنند.باشه دخترم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج