جاباما
۳۶۵۴۷۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

«Suicide Squad» از اکران در چین جا ماند

در حالی که وارنر و دی‌سی سخت در تلاش هستند تا فیلم‌های اقتباسی از دنیای ابرقهرمانانه‌شان را به موفقیت برسانند، اما ظاهرا فیلم متفاوت Suicide Squad از اکران در چین، دومین بازار بزرگ سینمایی دنیا باز می‌ماند.

وب‌سایت تک شات: در حالی که وارنر و دی‌سی سخت در تلاش هستند تا فیلم‌های اقتباسی از دنیای ابرقهرمانانه‌شان را به موفقیت برسانند، اما ظاهرا فیلم متفاوت Suicide Squad از اکران در چین، دومین بازار بزرگ سینمایی دنیا باز می‌ماند.

«Suicide Squad» از اکران در چین جا ماند

پس از ایالات متحده‌ی آمریکا، در چند سال گذشته بازار سینمایی چین توانسته توجه‌ها را به خود جلب کند و سینمای هالییود بتواند از هر فیلم، میلیون‌ها دلار به جیب بزند. یکی از ژانرهایی که سینمای چین بسیار طالب آن است، فیلم‌های ابرقهرمانی و علمی-تخیلی است. با این حال، کمپانی وارنر و دی‌سی بنا به دلایلی، هیچ برنامه‌ای فعلا برای اکران فیلم مورد انتظار جوخه‌ی انتحار ندارند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، گروه فیلم و سینمای چین که یک ارگان دولتی محسوب می‌شود، در تقویم خود هیچ تاریخی برای اکران فیلم Suicide Squad در نظر نگرفته و تنها دلیلی که برای عدم اکران این فیلم وارنر اعلام شده، مناسب نبودن آن برای عرضه در چین است!

نکته‌ی جالب این است که وارنر سابقا برنامه‌ی اکران این فیلم را در چین پی‌ریزی کرده بود و نام ثانویه‌ی Special Task Force X را به خاطر ممنوعیت‌ استفاده از عباراتی مثل «Suicide» (خودکشی) در نظر گرفته بود. با این حال، از آنجایی که فضای فیلم دارای فضای تاریک و محتوای غربی دارد، دچار سانسورهای زیادی برای اکران در چین شد. این فیلم در ایالات متحده آمریکا درجه بندی PG-۱۳ را دریافت کرده است

وارنر نسبت به فیلم‌های ابرقهرمانی دنیای دی‌سی حساسیت زیادی دارد و باید بتواند آنها را از نظر تجاری به موفقیت برساند. Suicide Squad در شب اول اکران خانگی توانست رکورد اکران شب اول ماه آگوست را از فیلم محافظان کهکشان مارول برباید. وارنر امیدوار است که این فیلم در هفته اول اکران بتواند به رقم ۱۲۵ میلیون دلار دست پیدا کند.

Suicide Squad با اینکه ظاهرا در گیشه عملکرد جالبی را ارائه می‌دهد، اما منتقدان نظرات بسیار ضد و نقیضی درباره‌ی فیلم منتشر کرده‌اند تا جایی که منتقد وال‌استریت ژورنال این فیلم را یک محصول زباله بیان کرده است. البته در سوی دیگر، منتقدانی هم بوده‌اند که به تعریف و تمجید از این فیلم پرداخته‌اند. به هر حال باید دید تا کی فیلم‌های ابرقهرمانی دی‌سی، انقدر مورد کم‌لطفی قرار می‌گیرند.

جوخه‌ی انتحار توسط دیوید آیر کارگردانی شده و داستان گروهی از ضدقهرمانان شرور دنیای دی‌سی را روایت می‌کند که توسط دولت آمریکا برای عملیاتی مرگبار و سری اعزام می‌شوند. از بازیگران مطرح فیلم می‌توان به ویل اسمیت در نقش ددشات، جرد لتو در نقش جوکر و مارگوت رابی در نقش هارلی کویین اشاره کرد. همچنین بن افلک نیز در نقش بتمن در فیلم حضور دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج