۳۶۵۴۸
۶ نظر
۵۲۳۷
۶ نظر
۵۲۳۷
پ

چگونه ۱۰ سال جوان‌تر شویم

با کمک طب سوزنی یکی از شیوه‌های درمانی طب مکمل در چین، می‌توانند به راحتی و بدون هیچ عارضه‌ای با بروز چین‌ و چروک‌های زودرس مقابله كرده و بدون نیاز به هیچ روش تهاجمی و جراحی، ظاهر را ۱۰ سال جوان‌تر كنند.


چگونه 10 سال جوان‌تر شویم

مجله ایده آل : همیشه افراد زیادی در جست‌وجوی اکسیر جوانی هستند و در جست‌وجوی راهی برای پیشگیری از پیری و ماندگاری جوانی هستند. غالب این افراد شیوه‌هایی را در طب مدرن به عنوان روش‌های پیشگیری و درمان چین و چروک انتخاب و شیوه‌های تهاجمی این روش‌ها از قبیل تزریق بوتاکس یا ژل یا روش‌های جراحی و کشیدن پوست را تجربه می‌کنند در حالی که از این موضوع غافل‌اند که با کمک طب سوزنی یکی از شیوه‌های درمانی طب مکمل در چین، می‌توانند به راحتی و بدون هیچ عارضه‌ای با بروز چین‌ و چروک‌های زودرس مقابله كرده و بدون نیاز به هیچ روش تهاجمی و جراحی، ظاهر را 10 سال جوان‌تر كنند. به منظور آشنایی با کاربردهای طب سوزنی چین برای پیشگیری از بروز چین و چروک با دکتر هاله عالی‌زاد، متخصص طب سوزنی به گفت‌وگو نشستیم.

چگونه 10 سال جوان‌تر شویم

نشاط عمومی بدن افزایش می‌یابد

طب سوزنی نه تنها به افزایش جوانی پوست افراد کمک می‌کند بلکه موجب افزایش نشاط عمومی در آنها نیز می‌شود. به طوری که افراد پس از یک دوره درمانی احساس سبکی، آرامش، ریلکسی و در عین حال شادابی و نشاط می‌كنند.

به این ترتیب این سوزن‌ها نه تنها ظاهر فرد را جوان می‌کند بلکه از درون نیز به جوان شدن او منجر می‌شود و درمجموع احساس رضایت و نشاط را به فرد منتقل می‌کند. در طول هر جلسه درمانی، مراجعه‌کننده بین ۱۰ تا ۳۰ سوزن یک‌بار مصرف را در نقاط مختلف و معینی از بدن دریافت می‌کند و در عین حال ممکن است به تشخیص درمانگر از ماسک، بادکش یا گواشا نیز برای او استفاده شود.

جوانسازی پوست با طب فشاری

افرادی وجود دارند که باز هم نسبت به دریافت سوزن احساس خوبی ندارند و ترجیح می‌دهند حتی یک سوزن نیز دریافت نکنند.

برای این گروه روش دیگری وجود دارد که می‌توان آن را به‌راحتی جایگزین طب سوزنی کرد و آن استفاده از طب فشاری در نقاط طب سوزنی به منظور جوانسازی و خونرسانی به پوست است. این شیوه نیز مانند طب سوزنی همان فرایند را دنبال می‌کند با این تفاوت که این شیوه در مقایسه با طب سوزنی مدت زمان بیشتری را برای درمان به خود اختصاص می‌دهد و بیمار باید تعداد جلسات بیشتری به مطب متخصص طب سوزنی مراجعه کند.

این شیوه بی عارضه ترین است

جوانسازی پوست به کمک طب سوزنی در کنار تمامی مزیت ها و حسن هایی که دارد تنها یک عارضه بسیار کوچک و سطحی با خود به همراه دارد. و آن این است که ممکن است در برخی از نقاط صورت پس از دریافت سوزن کبودی یا قرمزی خیلی سطحی دیده شود که این عارضه نیز در مدت زمانی کمتر از۳ تا ۴ روز برطرف می شود. این عارضه در مقابل برخی از عوارض جبران نشدنی شیوه های جوانسازی پوست در طب مدرن غیرقابل مقایسه و قابل چشم پوشی است.

چگونه 10 سال جوان‌تر شویم

برای 3 گروه سنی

معمولا جوانسازی پوست با کمک طب سوزنی در ۳ مقطع سنی قابل اجراست. این شیوه برای گروه های سنی ۲۵تا۳۰، ۳۰ تا ۴۰ و ۴۵ تا ۵۰ قابل اجراست. در این شیوه بیمار طی یک فصل چند جلسه طب سوزنی دریافت می‌کند و به این ترتیب در طول زندگی از نتایج این شیوه درمانی بهره‌مند می‌شود. افراد جوانتر ممکن است مزایای این شیوه درمانی را در لحظه احساس نکنند اما در طول زندگی خواهند دید که روند پیری پوست و بروز چین و چروک در صورت آنها به شدت کند می شود اما روند درمانی و نتیجه به دست آمده در نهایت به نوع پوست افراد بستگی دارد و در افراد مختلف، متفاوت است.

طب سوزنی نه تنها به افزایش جوانی پوست افراد کمک می‌کند بلکه موجب افزایش نشاط عمومی در آنها نیز می‌شود. به طوری که افراد پس از یک دوره درمانی احساس سبکی، آرامش، ریلکسی و در عین حال شادابی و نشاط می‌كنند. این سوزن‌ها نه تنها ظاهر فرد را جوان می‌کند بلکه از درون نیز به جوان شدن او منجر می‌شود و در مجموع احساس رضایت و نشاط را به فرد منتقل می‌کند. در طول هر جلسه درمانی، مراجعه‌کننده بین ۱۰ تا ۳۰ سوزن یک‌بار مصرف را در نقاط مختلف و معینی از بدن دریافت می‌کند و در عین حال ممکن است به تشخیص درمانگر از ماسک، بادکش یا گواشا نیز برای او استفاده شود.

این شیوه جوانتان می‌کند

دلایل مختلفی موجب بروز پیری پوست و ایجاد چین و چروک در سطح پوست می‌شود که از میان آنها می‌توان به مشکلات عصبی، استرس، بی‌خوابی، اسپاسم‌های عضلانی در ناحیه سر و گردن و دندان قروچه در شب اشاره کرد. این مسائل در کنار پیری سلول‌های پوستی یا خشک شدن پوست از جمله عواملی هستند که موجب بروز چین و چروک در سطح پوست می‌شوند. خوشبختانه طب سوزنی برای هر یک از این اختلال‌ها درمانی دارد و به این ترتیب به طرق مختلف مانع بروز چین و چروک در صورت می‌شود و در عین حال ناراحتی‌های دیگر مراجعه‌کننده مانند بی‌خوابی، استرس و اسپاسم‌های عضلانی را نیز مرتفع می‌کند.

افزایش خونرسانی با سوزن

پس از آنکه دلایل بروز چین و چروک در فرد مشخص شد و نسبت به درمان آنها با طب سوزنی اقدام کردیم. سراغ خود چروك‌ها می‌رویم و بر نقاط مشخص چروک‌ها با سوزن کار می‌کنیم و به این ترتیب موجب افزایش خونرسانی به پوست صورت می‌شویم. با اجرای این تکنیک مراجعه‌کننده پس از ۳ تا ۵ جلسه درمانی تغییراتی را در صورتش حس خواهد کرد. این تغییرات به طرزی طبیعی و ظریف است که همه متوجه آن می‌شوند اما نمی‌توانند تشخیص دهند که فرد از چه شیوه‌ای برای از بین بردن چروک‌ها و جوانسازی پوستش استفاده کرده است.

دمای پوست‌تان را تنظیم کنید

درمانگران طب سوزنی با استفاده از سوزن‌های باریک خود علاوه بر بهبود جریان گردش خون و غذارسانی به سلول‌های ناحیه صورت، باعث آبرسانی بهتر به این سلول‌ها و نشاط و جوانی پوست می‌شوند. این سوزن‌ها به بدن کمک می‌کنند تا فرایند کلاژن‌سازی در سلول‌های پوستی روند رو به رشدی داشته و سلول‌های جوان‌تر جایگزین سلول‌های پیرتر شوند. علاوه بر این دمای پوست فرد نیز با کمک سوزن‌ها تنظیم می‌شود و جریان چی از طریق مردین‌های سراسر بدن به سمت سلول‌‌های پوستی حرکت کرده و موجب جوانسازی آنها می‌شود.

اگر سوزن دوست ندارید

جوانسازی پوست به کمک طب سوزنی در کنار تمامی مزیت‌ها و حسن‌هایی که دارد تنها یک عارضه بسیار کوچک و سطحی با خود به همراه دارد و آن اینكه ممکن است در برخی از نقاط صورت پس از دریافت سوزن کبودی یا قرمزی خیلی سطحی دیده شود که این عارضه نیز در مدت زمانی کمتر از ۳ تا ۴ روز برطرف می‌شود. این عارضه در مقابل برخی از عوارض جبران‌ناشدنی شیوه‌های جوانسازی پوست در طب مدرن غیرقابل مقایسه و قابل چشم‌پوشی است.

افرادی وجود دارند که باز هم نسبت به دریافت سوزن احساس خوبی ندارند و ترجیح می‌دهند حتی یک سوزن نیز دریافت نکنند. برای این گروه روش دیگری وجود دارد که می‌توان آن را به‌راحتی جایگزین طب سوزنی کرد و آن استفاده از طب فشاری در نقاط طب سوزنی به منظور جوانسازی و خونرسانی به پوست است. این شیوه نیز مانند طب سوزنی همان فرایند را دنبال می‌کند اما با این تفاوت که این شیوه در مقایسه با طب سوزنی مدت زمان بیشتری را برای درمان به خود اختصاص می‌دهد و بیمار باید تعداد جلسات بیشتری را به مطب متخصص طب سوزنی مراجعه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آناهیتا

      تبلیغ طب سوزنی بود؟
      چند تا روش دیگه رو هم ارائه میدادی که ما ازش استفاده کنیم

    • طناز

      با سلام
      از شما بسیار ممنونم که در مورد جوان سازی به این قشنگی توضیح دادیدو من به این طب سوزنی واقعا علاقه زیادی دارم ایا میشه خودمون این کار رو تو خونه انجام بدیم؟

    • مینا

      با سلام و خسته نباشید
      خانم دکتر من مشهدی هستم می خواستم بدانم شما کدام شهر هستید و من چگونه می توانم بیایم خدمت شما؟ آیا در مشهد هم طب سوزنی معتبر با این مواردی که شما در سایت ذکر کردید وجود دارد؟ دکتری که این کار را انجام میدهد باید متخصص زیبایی و پوست باشد یا دکتر عمومی؟ چطور می توانیم وقت بگیریم از شما؟ ما چند نفریم اگر میشه همه سئوالات مرا همکارانتان پاسخ دهند .
      یک دنیا سپاس
      گذارم.

    • نظرک

      من هر کاری کردم 10 سال پیر شدم

    • بدون نام

      سلام میشه ادرس یک دکتر طب سوزنی خوب در اصفهان هم بگذارید

    • بدون نام

      سلام
      آیا ممکنه که با این روش یک فرد ۵٠ ساله با چین های استاتیک را به ۴٠ ساله نزدیک کرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج