۳۶۵۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

همامی: اخراجی نمیدادیم دو گل میزدیم

مسعود همامی دروازه بان ذوب آهن از فرصت کوتاهی که در پخش زنده تلویزیونی بازی با پرسپولیس برایش فراهم شد حداکثر استفاده را کرد. او در بازی با پرسپولیس نمایش درخشانی داشت، اخراج هم شد و به اندازه یک نیم فصل خبر ساخت.

همامی: اخراجی نمیدادیم دو گل میزدیم

تماشا: مسعود همامی دروازه بان ذوب آهن از فرصت کوتاهی که در پخش زنده تلویزیونی بازی با پرسپولیس برایش فراهم شد حداکثر استفاده را کرد. او در بازی با پرسپولیس نمایش درخشانی داشت، اخراج هم شد و به اندازه یک نیم فصل خبر ساخت. احتمالا همامی خبرسازترین بازیکن هفته پانزدهم بود. او در گفت و گو با «تماشا» تایید کرد که آن صحنه دقیقه 52 روی نوروزی پنالتی بود ولی قبول ندارد که باید با کارت قرمز مستقیم محسن ترکی روبرو می شد.

همامی: اخراجی نمیدادیم دو گل میزدیم

چرا دو بر صفر جلو افتادید ولی بازی را باختید؟

- ما عالی شروع کردیم. همه بازی دست ما بود ولی وقتی بازیکن ما اخراج شد همه چیز به هم ریخت. ما سوار بازی بودیم و اگر داور بازیکن ما را اخراج نمی کرد، یکی دو گل دیگر هم می زدیم و حداقل با اختلاف سه گل به رختکن می رفتیم.

نمایش خوب تو هم غیرمنتظره بود.

- پارسال مصدوم بودم و فقط سه بازی با شهرداری تبریز داشتم. دو سه بازی بیشتر نداشتم. خیلی ها می گفتندکه همامی ۸ ماه است که آسیب دیده و دیگر تمام شده است ولی امسال توانستم خودم را ثابت کنم.

به خاطر انگیزه زیاد بازیکنان در بازی های پخش مستقیم نبود؟

- نه، من فقط این بازی را خوب بازی نکردم. در چند بازی دیگر هم خوب بودم ولی چون این بازی ها پخش مستقیم ندارد به چشم نیامدم. من در ۴ هفته اول ذخیره بودم ولی بعد از آن به ترکیب اصلی رسیدم و با اینکه تیم نتیجه نگرفته، آمار من خوب بوده است. سه چهار بازی دیگر خوب هم داشتم.

اول فصل کربکندی را متهم می کردند که همامی را آورده چون ذوب آهن پول خرید دروازه بان نداشته است.

- بله، اول فصل همه این حرف ها پشت سرم بود ولی با تمرینات پرفشار توانستم خودم را ثابت کنم.

درباره صحنه اخراج تو، اگر پنالتی نمی دادی بهتر نبود؟ معلوم نبود آن توپ گل شود. اگر هم گل می شد حداقل یک بازیکن دیگر از دست نمی دادید.

- من که عمدا برای پنالتی دادن و اخراج شدن نرفتم. شب بعد از بازی دوباره آن صحنه را دیدم. وقتی که با نوروزی تک به تک شدم لیرون آمدم ولی به توپ نرسیدم. من روی زمین افتاده بودم و دست راستم را بلند کردم که به توپ برسم که با نوروزی برخورد کرد و پنالتی شد. بله، دست راستم به او خورد و پنالتی درست بود ولی سوال من این است که «بازیکن آنها داشت به سمت خط اوت می رفت و دفاع ما هم در صحنه بود. اگر من دروازه بان استقلال یا پرسپولیس بودم هم اخراج می شدم؟» نمی خواهم بگویم که داور، بازی را برای آنها در آورد ولی مطمئنم که در آن صحنه اشتباه کرد. من اولین بار است که اخراج می شوم. هر چند بژوویچ پنالتی را گرفت و گل نشد ولی تیم ما مجبور شد یک نیمه، ۹ نفره بازی کند. من درباره صحنه اخراج اول هم بحث دارم. در برنامه «۹۰» همه دیدندآن صحنه عباسفرد در بازی راه آهن و صنعت نفت هم مشابه ما بود ولی داور بازیکن نفت را اخراج نکرد، چرا در این بازی مدافع ما را اخراج کرد؟

حالا با این باخت فاصله امتیازی ذوب آهن برای فرار از منطقه خطر هم زیاد شده.

- ذوب آهن در ابتدای فصل ۱۴ بازیکن از دست داده و تازه داریم هماهنگ می شویم. به جز اینها در این چند هفته اشتباهات فردی زیاد داشتیم. خیلی از این اشتباهات دست به دست هم داد که ما در امتیازگیری خوب عمل نکنیم. در بازی مقابل پیکان جلو بودیم و آخرین لحظات گل مساوی را خوردیم. مقابل آلومینیوم ۹۰ دقیقه توپ روی دروازه آلومینیوم ریختیم ولی باز هم بازی را باختیم ولی مطمئن باشید با هماهنگ تر شدن در نیم فصل دوم می توانیم این فاصله امتیازی را جبران کنیم.

چرا هر دروازه بانی به ذوب آهن می رود آماده می شود؟ از شهاب گردان و باقر صادقی پارسال تا امسال تو؟

- ذوب آهن یک مربی دروازه بان خیلی خوب دارد که خیلی کمک می کند. ذوب آهن هم همیشه مربیانی داشته که به دروازه بانی خیلی اهمیت می داده اند. هم سال های قبل که ابراهیم زاده بود و هم امسال کربکندی خودش یک گلر بود. الان هم آقا فرهاد به دروازه بان هایش خیلی توجه دارد و همیشه از من می خواهد نترس باشم.

تراژدی همیشگی مقابل پرسپولیس

تو در لیگ هفتم و در آن بازی معروف پرسپولیس - سپاهان هم درون دروازه بودی و با اینکه درخشیدی دقیقه ۹۶ گل خوردی، چرا بازی های خوب تو مقابل پرسپولیس با تراژدی همراه است؟

- متاسفانه جلوی پرسپولیس همیشه از این اتفاقات می افتد. آن بازی هنوز در خاطرم هست. با اینکه خیلی خوب بازی کردیم ولی در دقیقه ۹۶ گل خوردیم. وقتی راه آهن بودم در بازی با پرسپولیس هم دقیقه ۹۰ گل خوردیم. همیشه با پرسپولیس این اتفاق برای من می افتد. نمی دانم چه حکایتی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج