۳۶۵۷۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

با یک ثروت بادآورده، چه خودرویی می‌خرید؟!

یکی از بخش‌های جالب در زندگی انسان‌ها، خیال پردازی است. یعنی شما نسبت به چیزهایی که دراختیار ندارید، یا قرار است در آینده به آن برسید و یا حتی بدست آوردن آنها را تقریبا امری مهال می‌دانید، در ذهن خود اقدام به تصویر سازی می‌کنید در این مطلب قصد داریم شما را به یک خیال پردازی از نوع خودرویی دعوت کنیم!

وب‌سایت چرخان: یکی از بخش‌های جالب در زندگی انسان‌ها، خیال پردازی است. یعنی شما نسبت به چیزهایی که دراختیار ندارید، یا قرار است در آینده به آن برسید و یا حتی بدست آوردن آنها را تقریبا امری مهال می‌دانید، در ذهن خود اقدام به تصویر سازی می‌کنید.
البته یافته‌های اخیر نشان داده که خیال پردازی فواید مثبتی دارد، مثلا به خلاقیت بیشتر کمک می‌کند و یا باعث تقویت عملکرد ذهنی افراد برای انجام کارهای پیچیده می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را به یک خیال پردازی از نوع خودرویی دعوت کنیم!
تصور کنید که روزی مبلغ بسیار زیادی پول نصیب شما شود! مثلا در یک قرعه کشی چند میلیاردی برنده شوید یا اینکه از آسمان ثروتی برای شما نازل شود! خوب شما ترجیح می‌دهید با این پول چه کار کنید؟
خرید ملک و مغازه؟ هواپیما یا قایق شخصی؟ خودروی جدید؟ کمک به دیگران؟ بله کارهای زیادی می‌توان انجام داد اما اینجا ما فرض می‌کنیم شما خرید خودرو را در اولویت قرار دادید. بنابراین یک لیست ۱۰ تایی از گرانقیمت‌ترین خودروهایی که می‌توانید با ثروت بادآورده خود بخرید را برای شما آماده کرده‌ایم.

لامبورگینی وننو

با یک ثروت بادآورده، چه خودرویی می‌خرید؟!
لامبورگینی به مناسبت جشن ۵۰ سالگی خود، اقدام به تولید یک ابرخودروی افسانه‌ای با عنوان وننو (Veneno) کرد. جالب اینجاست که فقط سه عدد از این مدل تولید و به قیمت ۴.۵ میلیون دلار فروخته شد! شاید اگر با یکی از مالکان این خودرو وارد مذاکره شوید و مبلغ خوبی را پیشنهاد دهید، راضی شود آن را به شما بفروشد!

لیکان هایپراسپرت

با یک ثروت بادآورده، چه خودرویی می‌خرید؟!

شاید اگر کشور لبنان را بعنوان یک سازنده ابرخودرو بشنوید، تعجب کنید! اما این موضوع صحت دارد چراکه لیکان هایپراسپرت محصول این کشور عربی است. خودرویی که ۳.۴ میلیون دلار قیمت دارد و تنها هفت عدد از آن تولید شده است. این مدل از یک پیشرانه ۶ سیلندر تویین توربو بهره برده که می‌تواند ۷۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند و ظرف مدت ۲.۸ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد.


بوگاتی ویرون

با یک ثروت بادآورده، چه خودرویی می‌خرید؟!

اصلا مگر می‌شود بحث ابرخودوروهای گران قیمت به میان باشد و خبری از بوگاتی ویرون نباشد؟ درست است که بوگاتی با عرضه مدل چیرون گواهی بازنشستگی ویرون را صادر کرده، اما همچنان می‌توان با مبلغ ۲.۵ میلیون دلار یکی از سریعترین سوپر اسپرت‌های دنیا را خرید و از آن لذت برد! رسیدن به حداکثر سرعت ۴۱۵ کیلومتر برساعت اصلا شوخی نیست!

فراری F60 America

با یک ثروت بادآورده، چه خودرویی می‌خرید؟!

فراری، این خودروساز مطرح ایتالیایی، به مناسبت جشن تولد ۶۰ سالگی خود یک محصول ویژه را تولید و روانه بازار کرد. این سوپر اسپرت F۶۰ America نام دارد و بر روی پلتفرم مدل F۱۲berlinetta طراحی شده است. در این خودرو از یک پیشرانه قدرتمند ۶.۳ لیتری ۱۲ سیلندر استفاده شده که ۷۴۰ اسب بخار قدرت را به رخ حریفان می‌کشد.
قیمت تعیین شده برای این محصول ویژه ۲.۵ میلیون دلار است که البته بعید به‌نظر می‌رسد بتوان با این قیمت آنرا خرید! چون تمام ۱۰ دستگاه ساخته شده به فروش رفته و شاید با پیشنهاد قیمت بالاتر بتوان صاحبان آن را برای فروش ترغیب کرد.

کوئینگزگ One:1

با یک ثروت بادآورده، چه خودرویی می‌خرید؟!

تاحالا چیزی درباره مگا خودروها شنیده‌اید؟ بله کوئینگزگ One:۱ یکی از این مدل خودروها است! این نسخه از لحاظ مهندسی و طراحی صورت گرفته یک شگفتی محسوب می‌شود. در این مدل از یک پیشرانه اختصاصی ۸ سیلندر تویین توربو استفاده شده که می‌تواند ۱۳۴۱ اسب بخار قدرت تولید کند. جالب اینکه وزن این خودرو هم ۱۳۴۱ کیلوگرم است! قیمت تعیین شده برای این خودرو ۲ میلیون دلار است و باید گفت فقط ۶ دستگاه از این خودرو در دنیا وجود دارد.


استون مارتین One-۷۷

با یک ثروت بادآورده، چه خودرویی می‌خرید؟!

بهترین و باشکوه‌ترین خودرویی که تا به امروز توسط کمپانی استون مارتین تولید شده، مدل One-۷۷ است. این خودروساز انگلیسی با یک زبان طراحی خاص و با بهره‌گیری از پیشرانه ۱۲ سیلندری با ۷۵۰ اسب بخار خروجی، واقعا ابرخودرویی متفاوت تولید کرده است. از اسم این خودرو هم می‌توان متوجه شد که تنها ۷۷ دستگاه از آن تولید شده و برای داشتن یکی، باید مبلغ ۱.۹ میلیون دلار پول پرداخت کرد!

کوئینگزگ Agera R

با یک ثروت بادآورده، چه خودرویی می‌خرید؟!

اگر موفق نشدید مدل One:۱ را خریداری کنید، پیشنهاد بعدی ما از شرکت کوئینگزگ، مدل Agera R است. این خودرو با اندکی تفاوت، به راحتی می‌تواند نیازهای یک رانندگی اسپرت را به طور کامل برآورده کند. در این مدل از یک پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو استفاده شده که می‌تواند ۱۱۱۵ اسب بخار خروجی داشته باشد. از طرفی حداکثر سرعت آن هم با اعمال محدودیت الکترونیکی، به ۳۸۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

فراری لافراری

با یک ثروت بادآورده، چه خودرویی می‌خرید؟!

حیف بود اگر در این لیست ده تایی اشاره‌ای به مدل لافراری نمی‌شد. این خودرو با قیمت ۱.۳ میلیون دلاری خود، مثال بارزی از فناوری‌های نوین به کار گرفته شده است. فراری برای تولید این مدل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا سیستم مدرن الکتریکی را وارد یک ابرخودرو کند.
لافراری به یک پیشرانه ۶.۳ لیتری ۱۲ سیلندر مجهز است که ۷۸۹ اسب بخار خروجی تولید می‌کند. درکنار این از یک موتور الکتریکی هم استفاده شده که حداکثر ۱۶۱ اسب بخار قدرت را تامین می‌کند. این ابرخودرو در مجموع با ۹۵۰ اسب بخار قدرت، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


زنوو ST۱

با یک ثروت بادآورده، چه خودرویی می‌خرید؟!

در این آیتم قصد داریم یک ابرخودروی دانمارکی را به شما معرفی کنیم. زنوو (Zenvo) یک کارخانه نوپای خودروسازی واقع در کشور دانمارک است که تا به امروز فقط تولید مدل ST۱ را در کارنامه خود دارد. قیمت این ابرخودرو ۱.۳ میلیون دلار است که با ظاهر تهاجمی و خشمگین خود می‌تواند قدرت بالای ۱۱۰۴ اسبی را به نمایش بگذارد.
در این مدل از پیشرانه ۶.۸ لیتری ۸ سیلندر استفاده شده که به توربوشارژر و سوپرشارژر مجهز است. شتاب بدست آمده برای آن از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت، حدودا ۲.۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن به ۳۷۵ کیلومتر برساعت می‌رسد.

مرسدس میباخ Landaulet

با یک ثروت بادآورده، چه خودرویی می‌خرید؟!

شاید شما به عنوان یک انسان ثروتمند دوست داشته باشید توسط راننده و یک خودروی مجلل به گشت و گذار بپردازید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بعنوان حسن ختام یک خودروی لوکس و تشریفاتی را به شما معرفی کنیم.
مرسدس میباخ Landaulet که مبتنی بر نسل پیشین مرسدس بنز کلاس S طراحی شده، از یک پیشرانه ۱۲ سیلندر بهره برده اما خودروی سریعی نیست. باتوجه به اینکه شما وارد دنیای ثروتمندان شده‌اید بهتر است ملاقات کاری و قراردادهای تجاری بزرگ را با خیالی راحت در فضای دلنشین این خودروی ۱.۳ میلیون دلاری تجربه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول

      من اگه پول داشتم یک پراید یا 405 میخریدم که انقد تو افتاب از خونه تا سر کار نرم* خدایی پدرم در اومده تاکسی هم تو اون مسیر نیست* خدا کمکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

    • خدا

      ثروت باد آورده بهتره بخش ازاون خرج کارهای عام المنفعه وخیر بشه،اتومبیل هم یک اندازه ای داره ،حداکثر وبرای رعایت تعادل یه خودروی 200میلیونی کافیه

    • بدون نام

      برای بدست اوردن این ماشینا باید اول با اون پول باداورده از کشور خارج شد و تابعیت یه کشور دیگه رو گرفت
      چون همه ش تو ایرا ممنوعه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول که داشته باشی هیچ چیز تو ایران ممنوع نیست .

    • معین

      داداش 405 86 مشکی بدون رنگ فی چقدره؟

    • علیرضا

      چیزی نمیشه گفت

    • رامش

      کلا همه چیز واسه پولداراست.با پول این دنیا واست میشه بهشت.

    • ممد

      اگ چند ملیاد دلار پول داشتم از ایران میرفتم یکی از این جزایر که خارجیا براخودشون میخرن میخریدم و اونجا زندگمو میکردم /خودم تنها نه؛کسایی ک دوس داشتمو باخودم میبردم خونوادم ,عشقم, بابابزرگم,ماشینمونو پارس مدل ٨٨-با بقیه پولامم یه ماشین GMCمیخریدم GMCرو بخاطر بزرگ و خفن بودنش دوس دارم اخه اکثر محصولات این شرکت جسه بزرگ و خفنی دارن و یه شرکت تولید موبایل و ماشین میزدم اسمشون هم میزدم PARSMAD ینی ممد و فارس میشه پارسمَد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمعن بااین طرزفکربه هیچ جایی نمیرسی

    • محمود

      بعد اینکه پولرو تو یه کسب و کاری سرمایه گذاری میکردم همه رو میخریدم. و یه پراید می‌خریدم اسم همه مدیران ایران‌خودرو رو روش می‌نوشتم هر روز صبح یه سنگ میزدم به پرایده

    • بدون نام

      من اگه باشم باهاش سرمایه گذاری خوب میکردم بعدازدرامدحاصل اون براخودم برنامه ریزی میکرم همینطورکه الان توزندگی شخصی خودم برنامه دارم البته ازکوچکی یادگرفتم چطورازپولم نهایت استفاده روببرم شماهم میتونین فقط یخورذه تلاش وتذبیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج