۳۶۵۸۱۷
۵ نظر
۵۱۱۲
۵ نظر
۵۱۱۲
پ

برخورد قطار فدک با ترنست رجا

یک دستگاه قطار فدک با یک دستگاه ترن‌ست شرکت قطارهای مسافری رجاء در محدوده پل جوادیه برخورد کرد.

خبرگزاری تسنیم: صبح امروز یک دستگاه قطار فدک در محدوده پل جوادیه با یک دستگاه‌ ترن‌ست متعلق به شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء برخورد کرد.

بر این اساس قطار بازسازی شده فدک در حال ورود به ایستگاه بوده که به دلیل آنچه بی‌احتیاطی لکوموتیوران عنوان شده، با ترن‌ست برخورد می‌کند. گویا لکومتیوران قطار فدک از چراغ قرمز عبور کرده و باعث بروز این سانحه می شود.

قطار فدک که نمونه بازسازی شده قطارهای وارداتی اروپایی است در این برخورد به شدت آسیب دیده، به طوریکه احتمالا تا اطلاع ثانونی قابلت سیر نخواهد داشت. ترن‌ست شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء به دلیل بدنه محکم‌تری که دارد آسیب کمتری دیده است. بر این اساس واگن اول ترن‌ست به صورت جزئی صدمه رسیده و واگن بعدی نیز به دلیل برخورد دچار کشیدگی طولی در پایین پنجره‌ها شده است.

هنوز برآوردی از میزان خسارتهای برخورد این دو قطار به عمل نیامده است.
برخورد قطار فدک با ترنست رجا
برخورد قطار فدک با ترنست رجا
برخورد قطار فدک با ترنست رجا
برخورد قطار فدک با ترنست رجا
برخورد قطار فدک با ترنست رجا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رنجبر

      من لکوموتیورانم در سانحه فوق لکوموتیوران به هیچ وجه مقصر نبود. خواهشأقبل از انتشار اخبار صحت آن را استعلام کنید ممنون

    • سینا

      این راننده خوبی بوده باید خلبان میشد

    • مجتبی روزبهانی

      با سلام خدمت شما و با تشکر از اطلاع رسانی شما نسبت به برخورد دو قطار با توجه به اینکه تقریبا تعداد واگنهای قطار فدک که به لکوموتیو بسته شده بایستی تقریبا 10و یا بیشتر از این تعداد باشد و عملا فاصله انتهای قطار فدک با لکوموتیو حداقل 260متر بوده چطور میتوان لکوموتیوران را در این سانحه به وجود آمده مقصر دانست و شایان ذکر است که در یک عملیات مانور که در ایستگاه صورت میگیرد به غیر از لکوموتیورانان ،5نفر دیگر نیز حضور دارن که اعلام حرکت توسط دو نفر از آنها در پانل و بعد اعلام حرکت توسط دسته مانور به لکوموتیوران انتقال میکند و لکوموتیوران با فاصله مذکور مطمئنا انتهای قطار رو نمیبیند پس با اعلام حرکت توسط پانل کنترل و بعد از آن توسط دسته مانور به لکوموتیوران منتقل شده و نکته بعدی دیگر این است که در ایستگاهها در بعضی مواقع با دادن یک شماره به اسم تلفنگرام عبور قطار یا وسیله نقلیه رو از چراغ قرمز هماهنگ میکنن که بلا مانع است پس با توضیحات بالا که خدمتتون دادم چطور لکوموتیوران مقصر این سانحه است.

    • ناصر مرادی

      با سلام
      از اینکه اخبار راه آهن سریع منتشر می شود خوب است ولی شایسته است فقط خبر عنوان شده و در زمینه ی علت بروز آن منابع موثق و کارشناسان مربوطه با نام و مشخصات علت را توضیح دهند.اگر هم کارشناسی هم نبود فقط بنوسید علت اصلی بروز آن هنوز مشخص نشده و گمانه زنی صورت نپذیرد....با تشکر کارمند راه آهن تهران

    • vahab

      سلام خدمت نگارنده خبر شما که در خبرتون لوکوموتیوران را مقصر میفرمایید به عکس توجه فرمایید اگه لوکوموتیوران مقصر بوده و از چراغ قرمز رد شده و قانونا لکوموتیو باید جلوی قطار باشه پس لکوموتیوش کجاست در ضمن قطار فدک وارد ایستگاه نمیشده و درحال مانور بوده علت حادثه هنوز اعلام نشده و مراحل قانونی خودش را باید طی کنه وپس از برسی مکالمات بی سیم مقصر حادثه
      معلوم میشه پس قبل از نشر هر خبری تحقیق لازم را انجام داده و بعد به نشر خبر و تعیین مقصر حادثه اقدام فرمایید
      به عکسها با دقت و به خبر را با دقت بخوانید اگر لوکوموتیوران چراغ قرمز را رد کرده پس لکوموتیوش کو وباید لکوموتیو هم اسیب میدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج