جاباما
۳۶۶۰۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

با گجت‌های المپیکی آشنا شوید

بالاخره به زمان برگزاری المپیک ریو ۲۰۱۶ رسیدیم و در این رویداد شاهد استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در سطحی وسیع خواهیم بود. برای مثال قرار است امسال اخبار المپیک ریو ۲۰۱۶ با کمک روبات‌ها پوشش داده شود و می توان با اپلیکیشن NBC Olympics المپیک ریو را دنبال کرد...

وب‌سایت تک شات - منیره لطفی: بالاخره به زمان برگزاری المپیک ریو ۲۰۱۶ رسیدیم و در این رویداد شاهد استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در سطحی وسیع خواهیم بود.
برای مثال قرار است امسال اخبار المپیک ریو ۲۰۱۶ با کمک روبات‌ها پوشش داده شود و می توان با اپلیکیشن NBC Olympics المپیک ریو را دنبال کرد. ورزشکاران نیز تلاش می‌کنند تا با بکارگیری گجت‌های مختلف خود را تمرین داده و آمادگی بدنی‌شان را حفظ کنند. در ادامه با تعدادی از این گجت‌ها آشنا خواهیم شد.

عینک دوچرخه سواری هوشمند
دوچرخه سواران آمریکایی از عینک‌های هوشمند Solos استفاده می‌کنند، این عینک در واقع گجتی مشابه با عینک هوشمند گوگل گلس برای ورزشکاران است.
با گجت‌های المپیکی آشنا شوید
این عینک دارای یک نمایشگر کوچک در بخش بالایی است که اطلاعات مختلفی همچون ضربان قلب، سرعت و مسافت را نمایش می‌دهد. این داده‌ها در لحظه نمایش داده می‌شوند تا دوچرخه سواران بدانند که متناسب با برنامه ریزی قبلی خود حرکت می‌کنند یا نه. این عینک‌ها دارای هدفون داخلی نیز هستند و با یک بار شارژ می‌‌توانند تا 6 ساعت روشن بمانند.


دستگاهی برای کاهش دردهای عضلانی و مفصلی
ژیمناست‌های آمریکایی از دستگاهی به نام Infrared Light Therapy ساخت شرکت LumiWave استفاده خواهند کرد تا دردهای مفصلی و عضلانی آنها بهبود پیدا کند.
با گجت‌های المپیکی آشنا شوید
این دستگاه دارای هشت بخش دایره‌ای شکل است که هر یک از آنها نور مادون قرمز را روی بافت‌های بدن می‌تاباند، این کار موجب افزایش گردش خون شده و به صورت مقطعی، درد را کاهش می‌دهد. Infrared Light Therapy در حال حاضر با قیمت ۴۴۹ دلار قابل پیش خرید است.


ردیاب پرش
محصولات پوشیدنی اطلاعات مفیدی را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهند تا آنها بتوانند هرچه بهتر تمرین کرده و خود را آماده کنند. تیم والیبال زنان ایالات متحده در المپیک امسال از یک ردیاب پرش پوشیدنی که توسط شرکت Vert تولید شده است، استفاده خواهند کرد.
با گجت‌های المپیکی آشنا شوید
این ردیاب با استفاده از گیره به لباس والیبالیست‌ها متصل شده و اطلاعاتی همچون ارتفاع پرش و تعداد پرش‌های هر بازیکن را جمع آوری می‌کند. این اطلاعات سپس از طریق یک اپلیکیشن در اختیار مربی تیم قرار می‌گیرد تا مربی بتواندحرکات اعضای تیم خود را بررسی کرده و از فعالیت‌های شدید که ممکن است به مصدومیت منجر شود، جلوگیری کند.
این ردیاب سلامت می‌تواند برای بسکتبال و سایر رشته‌های ورزشی نیز مورد استفاده قرار گیرد. قیمت خرید تکی هر یک از این ردیاب‌های پرش ۱۲۵ دلار است.


ژاکت‌های درخشان Ralph Lauren
تیم آمریکا در مراسم افتتاحیه المپیک امسال ژاکت‌هایی درخشان به تن داشتند. این ژاکت‌های رالف رولن دارای پنل‌های electroluminescent بودند و از خود نور ساطع می‌کردند تا راه را برای ورزشکاران آمریکایی روشن کنند.

با گجت‌های المپیکی آشنا شوید


انگشتر پرداخت Visa
امنیت ورزشکاران یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های المپیک امسال است. به همین دلیل شرکت Visa انگشتری را در اختیار ورزشکارانی که اسپانسر آنها در بازی‌هاست قرار داده است که به ورزشکاران امکان می‌دهد هزینه خریدهای مختلفی خود را به صورت غیرنقدی پرداخت کنند.

با گجت‌های المپیکی آشنا شوید


هدست‌های واقعیت مجازی
اگر تماشای بازی‌ها به صورت دو بعدی برای شما کافی نیست، می‌توانید از واقعیت مجازی و هدست‌های VR استفاده کنید. شبکه NBC قصد دارد به مالکان هدست‌های Gear VR سامسونگ امکان تماشای 85 ساعت محتوای ورزشی را البته با تاخیر و غیر زنده بدهد که شامل مراسم افتتاحیه و اختتامیه، بازی‌های بسکتبال، ژیمناستیک، دو و میدانی، بوکس و شمشیربازی می‌شود. البته استفاده از این محتوای سه بعدی رایگان نیست.
با گجت‌های المپیکی آشنا شوید
شبکه BBC نیز امکان تماشای بازی‌ها به صورت سه بعدی را از طریق سرویس BBC Sport ۳۶۰ فراهم کرده است که با استفاده از هدست Gear VR سامسونگ و سایر هدست‌های ارزان قیمت برای گوشی‌های اندروید و iOS قابل دسترس خواهد بود.



دماسنج هوشمند Kinsa Health
ویروس زیکا یکی دیگر از نگرانی‌های اصلی المپیک امسال بوده و هشدارهای زیادی در این زمینه به شرکت کنندگان داده شده است. به همین علت شرکت Kinsa با هدف بهره برداری از یک موقعیت خوب برای بازاریابی، دماسنج Smart Stick خود را در اختیار ورزشکاران آمریکایی قرار داده است.
با گجت‌های المپیکی آشنا شوید
این دماسنج می‌تواند دمای بدن افراد را در اپلیکیشنی نمایش دهد که دارای یک شبکه اجتماعی است که ورزشکار می‌تواند وضعیت خود را با سایر شرکت کنندگان در المپیک مقایسه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج