جاباما
۳۶۶۱۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

گله های آپیا از سرمربی پرتغالی پرسپولیس

استفان آپیا وقتی که از ایران می رفت پای پله های هواپیما گفته بود بدون هیچ دلخوری از ایران می رود اما انگار در آن لحظه مثل ایرانی ها اسیر تعارفات شده بود چون حالا حرف های دیگری می زند.

گله های آپیا از سرمربی پرتغالی پرسپولیس

تماشا: استفان آپیا وقتی که از ایران می رفت پای پله های هواپیما گفته بود بدون هیچ دلخوری از ایران می رود اما انگار در آن لحظه مثل ایرانی ها اسیر تعارفات شده بود چون حالا حرف های دیگری می زند.

آپیا در گفت و گو با سایت Joy Sports حرف های تازه ای از حضورش در ایران زده است: «از صحبت هایی که بعد از عدم توافق من با پرسپولیس مطرح شد ناراحتم. شنیدم که درباره من می گفتند بیماری داشته ام و به خاطر همین نتوانسته ام به پرسپولیس بروم. واقعا نمی دانم این صحبت ها از کجا می آید اما من حتی تست پزشکی هم نداده بودم. رئیس باشگاه به من گفته بود که این قرارداد قطعی است و تو به تیم ما خواهی آمد. نمی خواهم طوری صحبت کنم که سرمربی تیم را مقصر بدانم اما بعضی از هواداران پرسپولیس هم که با من حرف می زدند می گفتند ژوزه می خواهد بازیکنانی را که دوست دارد به پرسپولیس بیاورد.»

گله های آپیا از سرمربی پرتغالی پرسپولیس

بعضی از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم معتقد بودند که آپیا آمادگی بدنی لازم را ندارد اما هافبک مشهور غنایی این موضوع را تکذیب می کند: «پیش از آنکه برای عقد قرارداد به ایران بروم هر روز با مربی شخصی ام دو جلسه تمرین می کردم. بنابراین بدنم کاملا آماده است. البته در فوتبال شما می توانید روزی ۲۰ ساعت هم تمرین کنید اما بازی کردن و مسابقه دادن موضوع متفاوتی است و با تمرین خیلی فرق دارد. بنابراین خیلی مهم است که در یک تیم حضور داشته باشید. در یکی از روزهایی که در تمرین پرسپولیس بودم، مهدی مهدوی کیا کاپیتان پرسپولیس در رختکن پیش من آمد و گفت که از آمادگی بدنی ام متعجب است! من هم به او گفتم که این نتیجه تمرین های مداوم من بوده. با این حال از ماه ژوئیه (اواخر مرداد) با توپ کار نکرده بودم.»

این سایت غنایی در پایان نوشته آپیا هنوز برای بازگشت به پرسپولیس امیدوار است چون مدیرعامل پرسپولیس دوست دارد او به تیمش اضافه شود. قرار است تا دو هفته دیگر آپیا نظر نهایی باشگاه را در این باره بگیرد. این بازیکن در حال حاضر به غنا برگشته و منتظر دریافت یک پیشنهاد خوب و پیوستن به یک تیم جدید است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اگه درست وحسابی بود به ایران نمی اومد....

    • tabriz

      رویانیان یک 100 میلیون از بیت المال میدادی این دلش نمیموند پیش ایران...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج