۳۶۶۱۹۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ساخت فصل دوم «چیزهای عجیب»

«چیزهای عجیب» تریلر دهه هشتادی با نقش آفرینی وینونا رایدر، سریال محبوب همه آمریکایی ها در این تابستان بود.

روزنامه بانی فیلم: «چیزهای عجیب» تریلر دهه هشتادی با نقش آفرینی وینونا رایدر، سریال محبوب همه آمریکایی ها در این تابستان بود.

ساخت فصل دوم «چیزهای عجیب»

به نقل از گاردین، رییس نت فلیکس گفته اگر این سرویس استریمینگ فصل دوم «چیزهای عجیب» را نسازد کار «احمقانه» ای انجام داده است. این سریال فراطبیعی تریلر دهه هشتادی، یکی از موفق ترین پروژه های تلویزیونی تابستان بود.

خالقان این سریال آشکار نکرده اند که آیا فیلمنامه فصل دوم را نوشته اند یا خیر، اما به این نکته اشاره کردند که می خواهند در ادامه فصل اول این سریال هشت اپیزودی، داستانی حتی تیره تر را به نمایش بگذارند. این سریال داستان گروهی از کودکان را تعریف می کند که به دنبال دوست گمشده شان ماجراجویی‌هایی عجیب را تجربه می کنند. منتقدان از مجموعه بازیگران جوان تقریبا ناشناخته سریال، نقش‌آفرینی وینونا رایدر به عنوان مادری درمانده و آهنگ های دهه هشتادی سریال بسیار تعریف کردند.

رید هیستینگز مدیر عامل نت فلیکس در پاسخ به گاردین گفت نقشه هایی برای فصل دوم کشیده شده، اما رسما تایید نکرد که قراردادی برای ساخت آن امضا شده باشد. با این حال هیستینگز اضافه کرد که «نساختن فصل دوم احمقانه خواهد بود.»

نت فلیکس آمار بینندگان سریال هایش را منتشر نمی کند، اما هیستینگز به امتیاز بالای «چیزهای عجیب» در سایت فیلم و تلویزیون آی ام دی بی به عنوان مدرک موفقیت آن اشاره کرد. او گفت: «چون ما تبلیغات نداریم، از یک مدل عملیاتی کاملا متفاوت استفاده می کنیم و نشان نمی دهیم که سریال ها چه امتیازی می‌گیرند و در مقایسه با دیگر سریال‌ها چه طور عمل می‌کنند چون مهم نیست که همه از چه چیزی در سریال خوششان می آیند، مهم این است که من و شما از چه چیز آن خوشمان می آید. البته می شود تخمین هایی زد… اگر به محبوب ترین سریال تلویزیونی فعلی آی ام دی بی نگاه کنید می بینید که چیزهای عجیب است، برای همین این می تواند یک تخمین کلی باشد. مسئله این نیست که داده ای درباره این سریال وجود ندارد، این است که ما این داده ها را منتشر نمی کنیم.»

او اضافه کرد که «چیزهای عجیب» به خوبی در استراتژی نت فلیکس مبنی بر سفارش و خرید سریال ها با «نگاهی متفاوت» وفق پیدا می کند و گفت: «برکینگ بد درباره مرد خوبی بود که عوض می شود تا بتواند از خانواده اش حمایت کند… در سریال ما شما وینونا رایدر را می بینید که در جستجوی فرزندش دیوانه شده و مخصوصا با توجه به نگاه دهه هشتادی آن، چیزی است که پیش از این دیده نشده است.»

مت و راس دافر، برادرانی که این سریال را خلق کردند، هفته گذشته در نشست انجمن منتقدان تلویزیون در لس آنجلس گفتند که اگر چراغ سبز ساخت فصل دوم را دریافت کنند، این فصل هم از فرمت هشت قسمتی فصل اول با اپیزودهایی بین ۴۵ تا ۵۵ دقیقه پیروی خواهد کرد. مت گفت: «می خواهیم حسی کمی متفاوت تر داشته باشد، شاید کمی تیره تر باشد، اما در عین حال همان حس شوخ طبعی اش را هم حفظ کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      جالب شد برام
      حتی خیلی هم شبیه فیلم فوق العاده Interstellar بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج