۳۶۶۲۰۳
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

کنایه جناب خان به نشریه یالثارات

در برنامه تلویزیونی «خندوانه» شب گذشته که به خبرنگاران اختصاص داشت و با حضور شماری از آنان برگزار شد، بخش‌های زیادی از جمله خاطره‌گویی‌‌ها، همچنین انتقادات مربوط به مطالبی که در برخی نشریات منتشر می‌شود حذف شد.

وب‌سایت سینما سینما: در برنامه تلویزیونی «خندوانه» شب گذشته که به خبرنگاران اختصاص داشت و با حضور شماری از آنان برگزار شد، بخش‌های زیادی از جمله خاطره‌گویی‌‌ها، همچنین انتقادات مربوط به مطالبی که در برخی نشریات منتشر می‌شود حذف شد.

خندوانه که از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون است، قرار بود در شامگاه روز خبرنگار در کنار بخش‌هایی چون آوازخوانی، خاطره‌گویی و مسابقه، بخش‌هایی چون مشکلات و مصائب و همچنین انتظارات خبرنگاران از مسئولان را مطرح کند، درحالی‌که برنامه پخش‌شده شب گذشته با حذف بسیاری از قسمت‌ها همراه بود.

با وجود این‌که خبرنگاران در ۱۵ مرداد ماه ساعت‌ها برای ضبط برنامه «خندوانه» در استودیو این برنامه حاضر بودند و سعی در برنامه‌سازی ویژه روز خبرنگار داشتند، در زمان پخش، بخش‌های جالبی از انتقادات و همچنین صحبت‌های اهالی رسانه نمایش داده نشد.

انتقاد به فعالیت هفته‌نامه یالثارات که چندی پیش با توهین به اهالی هنر توقیف شد و با رای دادگاه به انتشار موقت دست پیدا کرد، از جمله مواردی بود که از این برنامه تلویزیونی حذف شد.

رامبد جوان پس از اشاره به فعالیت این نشریه گفت: «تکلیف نشریه‌ای مثل «یالثارات» که اینقدر بی‌ادبانه خودش را عرضه می‌کند چیست؟ و چرا این نشریه بعد از لغو مجوز همچنان منتشر می‌شود؟»

سید فرید قاسمی که میهمان برنامه خندوانه در این شب بود نیز در خصوص این رویداد ضمن اشاره به چگونگی برگزاری جشن حافظ گفت: «این نشریه با وجود توهینش حریم امن دارد و با وجود لغو مجوز هم منتشر می‌شود و متأسفانه این از مشکلات مطبوعات است.»

در بخش طنز از این برنامه که روزنامه‌ای با عنوان لبونیوز به مدیر مسئولی جناب‌خان رونمایی شد، این کاراکتر پرطرفدار نیز با زبان طنز به نمونه‌ای از هتاکی و بی‌حرمتی به برخی افراد اشاره کرد و به کنایه از فعالیت نشریاتی چون یالثارات یاد کرد. در بخشی از این روزنامه که به مقاله توهین‌آمیز سردبیر اختصاص داشت نام نویسنده مقاله به اختصار ج. خ نوشته شده بود که رامبد جوان پس از خواندن این بخش‌ روزنامه جناب‌خان را به عنوان نویسنده این بخش معرفی کرد که در مقابل جناب‌خان برای سرپوش گذاشتن بر این‌که متن را نوشته گفت: «شما از کجا می‌دانید که ج. خ جناب خان است شاید جواد خیابانی باشد!» که این عبارت هم در پخش سانسور شد.

در زمان ضبط این برنامه، پس از رونمایی روزنامه لبونیوز و بی‌حرمتی جناب‌خان، نشان داده شد که تلفن جناب خان زنگ می‌خورد و به وی گفته می‌شود روزنامه‌اش توقیف شده است، در ادامه رامبد از او پرسید حالا می‌خواهی چه کار کنی؟ که جناب‌خان در کنایه ای دیگر گفت:‌«مشکلی نیست از فردا باز هم منتشر می‌شویم. ما منتشر می‌شویم چراکه مورد بدتر از ما هم بوده که بعد از لغو مجوز هم منتشر شده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امان از دست این جناب خان خیلی باحاله

    • farhaf

      به نظر من همون لبونیوز شرافت داره به اون روزنامه که چه عرض کنم ..........

    • بدون نام

      برای همینه همه از تلویزیون فاصله گرفتن و بسمت ماهواره میرن.

    • محمدرضا بوستان شناس

      چطور میشه تو چند ساعت برنامه سانسور کنن ولی نمیشه یه ...

    • بدون نام

      این روزنامه دست افراطی هاست

    • علی

      عاشق صدا و سیما هستم که اینقدر ازادی بیان داده به مردم و برنامه ها داخل کشور های خارجی جرات نمبکنن همچین انتقادهایی رو بکنن آزادی بیان داره میچکه فقط

    • محمد

      رامبدعزیزمامجوزمون روازبالاترین مقام میگیریم برای همینه که بعدازلغومجوزبازهم منتشرمیکنیم..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج