جاباما
۳۶۶۲۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«شازده کوچولو» پرفروش‌ترین کتاب شد

طرح «تابستانه کتاب» که در بازه زمانی یک ماهه از ۱۶ تیرماه تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری در کتابفروشی‌های کشور اجرا شد، پایان یافت که کتاب‌های پرفروش حوزه کودک و نوجوان این طرح معرفی شدند.

خرگزاری برنا: طرح «تابستانه کتاب» که در بازه زمانی یک ماهه از ۱۶ تیرماه تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری در کتابفروشی‌های کشور اجرا شد، پایان یافت که کتاب‌های پرفروش حوزه کودک و نوجوان این طرح معرفی شدند.

«شازده کوچولو» پرفروش‌ترین کتاب شد

در طرح «تابستانه کتاب» کتاب‌های کودک و نوجوان با تخفیف ۲۵ درصدی با هدف توزیع عادلانه یارانه‌ها و آشتی مردم با کتابفروش‌ها در کتابفروشی‌های عضو این طرح عرضه شد.

کتاب‌های «شازده کوچولو» ترجمه احمد شاملو، «پنیر داداش ماسته، حرف می‌می‌نی راسته» از ناصر کشاورز، «بابا لنگ دراز» ترجمه محسن سلیمانی، «چرا باید بسم الله بگوییم و ۴ سوال دیگر (آموزش سبک زندگی پیامبر به کودکان)» نوشته غلامرضا حیدری ‌ابهری، «می‌می‌نی چه دوست نازنینی» از ناصر کشاورز، «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر مهدی آذر یزدی، «خاطرات یک بچه چلمن: بد شناسی از نوع خفن» ترجمه تبسم آتشین جان، «جودی انجمن مخفی تشکیل می‌دهد» ترجمه محبوبه نجف‌خانی از جمله کتاب‌های پرفروش حوزه کودک و نوجوان در طرح تابستانه کتاب هستند.

در طرح «تابستانه کتاب» شعر کودکان و نوجوانان جز پنج موضوعات پرفروش این طرح شناخته شده است و موضوع داستان‌های کودک و نوجوان رتبه نهم پرفروش‌ترین موضوعات این طرح را از آن خود کرد.

طرح تابستانه کتاب با مشارکت ۵۱۸ کتابفروشی درحالی به کار خود پایان داد که ۵۴۶ هزار و ۴۴ نسخه کتاب از سوی ۲۰۶ هزار و ۷۸۷ نفر خریداری شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج