۳۶۶۲۳۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

فرانسه از بیان دلیل مرگ کیارستمی طفره رفت

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، از پاسخ ندادن فرانسه به تقاضای ارسال پرونده پزشکی مرحوم عباس کیارستمی برای بررسی علت فوت این کارگردان، خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، از پاسخ ندادن فرانسه به تقاضای ارسال پرونده پزشکی مرحوم عباس کیارستمی برای بررسی علت فوت این کارگردان، خبر داد.

دکتر علی رضا زالی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، به موضوع پرونده پزشکی عباس کیارستمی اشاره کرد و افزود: پرونده پزشکی کیارستمی در مسیر بررسی کارشناسی قرار دارد و نتایج آن بزودی مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به ابعاد مختلف پرونده پزشکی کیارستمی در کشورمان، گفت: تصمیم گرفته شده در کمیسیون ویژه پزشکی که تشکیل شده است، کمیته های مختلف مشغول بررسی کارشناسی دوران بستری و جراحی کیارستمی در دو بیمارستان کشورمان هستند.

زالی در ارتباط با گزارش پزشکی کیارستمی در فرانسه، اظهارداشت: در نامه ای رسمی به رئیس سازمان نظام پزشکی فرانسه، درخواست کرده ایم اوراق بالینی و اطلاعات مربوط به دوران بستری کیارستمی در فرانسه، برای تکمیل پرونده پزشکی، به سازمان نظام پزشکی ایران ارسال شود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با تاکید بر اینکه اطلاعات بالینی مربوط به دوران بستری کیارستمی در فرانسه برای ما بسیار مهم است، تصریح کرد: ما پیشنهاد داده ایم که از نظرات تحلیلی همکاران فرانسوی در این پرونده نیز استفاده کنیم و نظر فنی بدهند. اما، بعد از دو بار پیگیری درخواست پرونده از فرانسه، هنوز عکس العلملی نشان نداده اند.

زالی همچنین به صحبت با سفیر ایران در فرانسه اشاره کرد و گفت: چون وزارت بهداشت از ما درخواست کرده است پرونده را بررسی کنیم، بنابراین، موضوع جنبه دولتی پیدا کرده و از همین رو، از سفیر کشورمان در فرانسه تقاضا کردیم موضوع را به مقامات پزشکی این کشور منتقل کند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با عنوان این مطلب که کیارستمی در فرانسه اوتوپسی(کالبد شکافی) نشده است، افزود: با توجه به اینکه این کار در فرانسه انجام نشده است، پرونده علت مرگ کیارستمی ابهام دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خود کیارستمی فهمیده بود عملش بد بوده به نیکی کرینی گفته بود خراب کردن صداش که سالها پیر شده بود در گزارش باخت باخت میگه قمار بازها همه چیزشون بد نیست وقتی دارند میبازن میز رو ترک میکنند منم میرم ببینم چی میشه

    • بدون نام

      پزشکان جم و دکتر میر میخواد مبهم باشه هنوز مصاحبه نکرده! دکتر گایه فرانسه 3 بار توضیح داده چهار عمل ایران موفق نبوده عارضه بوجود آمده.
      دکتر کایه : مداوایی که بعد از آن انجام شد، بهترین مداوای ممکن نبوده است؛ گرچه باز یادآوری می‌کنم من با سیستم درمان در کشور شما آشنا نیستم؛ برای مثال تعبیه نفروستومی و دبل جی کار درستی بود. اما نمی‌دانم چرا آنها را خارج کردند؟ واقعا نمی‌دانم. می‌گویند چون ظاهرا حالب طبیعی و ترمیم شده به نظر می‌رسید. خب تا هنگامی که خطر عفونت بود باید دبل جی را نگه می‌داشتند.

    • مهرداد

      الان دیگه مرگ کیارستمی رو بزرن گردن فرانسه و اسرائیل

    • شهرام

      کار استکبار جهانی بوده
      پزشکای خودمون کارشون درسته
      وجدانا مردم و مسخره کردین همه دیدن چه جوری پزشکای پول پرست خودمون بنده خدا رو کشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج