۳۶۶۳۴۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

یک شایعه درباره نکسوس های ۲۰۱۶

دکمه‌ی Home در نکسوس‌های مدل ۲۰۱۶ تغییر خواهد کرد. این تغییرات به احتمال زیاد برای راحت‌تر شدن دسترسی به دستیار هوشمند گوگل اعمال می‌شوند.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی:دکمه‌ی Home در نکسوس‌های مدل ۲۰۱۶ تغییر خواهد کرد. این تغییرات به احتمال زیاد برای راحت‌تر شدن دسترسی به دستیار هوشمند گوگل اعمال می‌شوند.

یک شایعه درباره نکسوس های 2016

ظاهرا قرار است دکمه‌ی Home در نکسوس‌های آینده حالت انیمیشینی داشته باشد؛ با یکی دو ثانیه فشردن این دکمه، چهار نقطه‌ی رنگی در قسمت پایین نمایشگر حرکت می‌کنند و اگر دستیار هوشمند Google Now را در دستگاه‌تان فعال کرده باشید، این چهار نقطه کنار می‌روند. به همین خاطر است که گفته می‌شود ارتباط مستقیمی بین انیمیشن دکمه‌ی Home و دستیار گوگل وجود دارد.

این قابلیت جدید طبق شایعات به‌صورت پیش‌فرض در نکسوس‌های آینده (که ساخت HTC بوده و با نام‌های Marlin و Sailfish شناخته شده‌اند) وجود خواهند داشت اما هنوز اطلاعاتی در دست نداریم که آیا نکسوس‌های قبلی هم با به‌روزرسانی اندروید ۷.۰ چنین امکانی را دریافت خواهند کرد یا خیر.
یک شایعه درباره نکسوس های 2016

در حال حاضر در دستگاه‌های اندرویدی با فشردن طولانی دکمه‌ی Home می‌توانیم Google Now on Tap را داشته باشیم. با دستیار هوشمند گوگل جست‌وجوها حالت مکالمه‌ای پیدا می‌کنند و مثل یک مکالمه‌ی عادی مجبور به تکرار جزییات در جریان گفت‌وگو نیستیم.

به‌عنوان مثال وقتی از دستیار گوگل بپرسید: "نویسنده‌ی کتاب جنایات و مکافات کیست؟" و پاسخ بگیرید: "فئودور داستایفسکی"، سوال بعدی شما می‌تواند این باشد که "او در سراسر عمرش چند کتاب نوشته است؟"بدون این‌که نیاز باشد نام داستایفسکی را تکرار کنید، هوش مصنوعی دستیار گوگل با توجه به جریان مکالمه‌، تشخیص می‌دهد که ضمایر جمله‌ی شما به چه کسی ارجاع دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج