جاباما
۳۶۶۴۰۲
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

دادستان تهران: جشن حافظ، جشنواره فرهنگی بود یا همایش مد و لباس؟!

عباس جعفری دولت‎آبادی دادستان تهران در هفتمین نشست با موضوع «کاهش جمعیت کیفری زندان­ها» نکته­ دیگر که مورد توجه قرار داد برگزاری جشن حافظ بود.

خبرگزاری میزان: عباس جعفری دولت‎آبادی دادستان تهران در هفتمین نشست با موضوع «کاهش جمعیت کیفری زندان­ها» نکته­ دیگر که مورد توجه قرار داد برگزاری جشن حافظ بود.

وی با رد این ادعا که دادستانی در تعقیب اشخاص گزینشی عمل می­‌کند و در مورد نشریه یالثارات مطلب و تصاویر درج شده در این نشریه پیرامون جشن حافظ اظهار داشت: ما نسبت به مراسمی که نقض ارزش­های اسلامی و ترویج سبک زندگی غربی است، برخورد قانونی خواهیم کرد.

جعفری دولت­ آبادی با انتقاد از وضعیت برگزاری این مراسم و اقدامات اشخاصی که یک جشن فرهنگی را به همایش مد و لباس تبدیل کردند، تاسف خود را چنین ابراز داشت: واقعاً این جشنواره فرهنگی بود یا همایش مد و لباس.

وی با اعلام این که گزارش پلیس مبنی بر نقض ارزش­های دینی و اخلاقی در برگزاری جشن حافظ، برای رسیدگی به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده است، با کنایه از اقدامات برخی مسوولان در این راستا و تاکید بر این که در شلوغ­ بازار سیاست نمی‌توان گرد و غبار کرد و پنهان شد، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره با توجه به نحوه­ پوشش شرکت‌کنندگان و برخی اظهارات مطرح شده در آن نقض ارزش­های اسلامی است و در جمهوری اسلامی که یک نظام دینی و ارزشی است، نمی­‎توان هر اقدامی ناپسندی را انجام داد و با تشکیل جشنواره و استفاده از پوشش‌های عجیب و غریب و نامناسب، اقدامات خود را پشت عنوان حمایت از هنرمندان پنهان کرد.

دادستان تهران با جلب اطمینان مردم مبنی بر این که دادستانی به وظایف خود از جنبه­ صیانت از حقوق جامعه عمل خواهد کرد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به هنرمندان اصیل این مرز و بوم افتخار می­کند و از آنان و هنر فاخر حمایت خواهد کرد، اما نظامی که هزاران شهید تقدیم کرده است نمی­تواند بر نقض ارزش­های دینی و اخلاقی صحه بگذارد.

دولت‌آبادی تاکید کرد دادستانی بدون توجه به گرایش‌های جناحی و سیاسی، موظف به ورود و تعقیب جرایم علیه فرهنگ کشور است و آمادگی خود را برای رسیدگی به شکایات اشخاص در خصوص این زمینه اعلام می‌نماید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت!!!

    • ناشناس

      حالا همایش مد و لباسم بوده باشه مگه چی میشه؟؟ گناه که نکردن..لباس خوشکل پوشیدن...همین

    • بدون نام

      جشنواره فرهنگی اتفاقا رابطه مستقیم با مد و لباس داره

    • بدون نام

      تمام جشن و فستیوال سینمایی در دنیا طراخان مد بهترین لباس و کیف کفش و رو طبق اخرین مد درست میکنند خیبی عجیب نیست

    • بدون نام

      فستیوال گلدن گلاب اسکار ونیز برلین کن سن سباستین و 6 هزار فستیوال در سال بهترین طراحان مد لباس مهمانای جشن رو طراحی میکنند مهمانی مد و لباس چند شب بعد ادامه داره

    • بدون نام

      همه عکس های جشن رو دیدیم همه پوشیده و بلند و رنگی بود مشکل چی بود یکیشون برج آزادی و میلاد تنش بود خیلی کشاد و بلند

    • گل نرگس

      بازیگرها دنبال چنین چشنواره های میگردن که مر لینک بشن باعث شرمه

    • بی نام

      جشن های حال به هم زن و چشم و هم چشمی و فساد و فحشا

    • شهرام

      قوه قضایعه باىدبطورجدى با ان برخورد کند چراکه این مدلباس براىساختارشکنى بوده ومیخواهند انرا به عنوان الگوی اسلامی معرفی کنند

    • golbahar

      عباس جعفری دولت آبادی حساس نشو الان دیگه تو خیابونم نمایشگاه مد و لباسه از مال این بازبگرام خفن تر اینا ک پوشیده بودن چیزیشون نبود........ خب توقعات منطقی داشته باشین هر جایی لباس خودشو داره :/

    • بدون نام

      واقعادرسته

    • امین

      آقا کلا سینما و تائتر و هنر و شادی رو تعطیل کنید....

    • بدون نام

      ... اين كه شد به ضرر هنرمندها

    • reza

      فقط اعدام!

    • بی نام

      وقتی بازیگر ها و افراد معروف اينجوري لباس می پوشن ديگه چه توقعی از مردم عادی هست مثلا الگوهای جامعه هستن البته در مد و لباس و پارتی های شبانه واقعا تاسف

    • golbahar

      ... واقعا میخوام بدونم بنظر شما ما خانوما عامل خطر و از بین رفتن ایمان و جامعه اییم؟! آدم تعجب میکنه .چرا برای مردا هیچ قانون اجباری تصویب نشده؟این یعنی اینکه از بابت ما خانوما خیالتون راحته ولی از بابت مردا نه ؟!این توهین ب هر دو جنسه. ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج