جاباما
۳۶۶۴۲۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حمایت جالب «نازی ها» از ترامپ

رئیس حزب نازی آمریکا اعلام کرد که انتخاب «دونالد ترامپ» فرصتی مناسب برای طرفداران برتری نژادی سفیدپوستان فراهم می کند.

خبرگزاری مهر: رئیس حزب نازی آمریکا اعلام کرد که انتخاب «دونالد ترامپ» فرصتی مناسب برای طرفداران برتری نژادی سفیدپوستان فراهم می کند.

«راکی سوهیدا» رئیس حزب نازی آمریکا، در اظهاراتی اعلام کرد که پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای آنهایی که طرفدار برتری سفید پوستان هستند فرصتی مناسب برای فعالیت ایجاد می کند.

وی این اظهارات را ماه گذشته در یک برنامه رادیویی که فایل صوتی آن را وبسایت «بازفید» منتشر کرد، بیان کرده بود.

سوهیدا در این برنامه گفته بود: حالا اگر ترامپ برنده شود، فرصتی واقعی برای کسانی نظیر ملی‌گرایان سفید پوست به‌وجود خواهد آمد تا با هوشمندی از آن استفاده کنند و برای تشکیل چیزی شبیه به انجمن حزبی سیاه‌پوستان و یا هر چیزی که در کنگره وجود ندارد زمینه‌سازی کنند.

سوهیدا همچنین از طرفداران خود خواسته تا به گونه ای مسئولانه عمل کنند تا در صورت پیروزی ترامپ، امکان فعالیت مناسب را داشته باشند.

پیش از این برخی دیگر از احزاب و گروه های نژادپرست آمریکا از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری این کشور حمایت کرده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شبکه تبلیغاتی و رسانه ای صهیونیستی در دنیا آنقدر نفوذ و قدرت دارد که به راحتی هیلاری را که شدیدا طرفدار صهیونیستهاست به عنوان ناجی دنیا معرفی کند و از هیچ تبلیغاتی برای تخریب ترامپ خودداری نمی کند. به طوری که حتی رسانه های داخلی هم بی خبر از اصل ماجرا هرجا خبری مشکوک در تخریب ترامپ ببینند فورا منتشر میکنند و توجهی به اهداف پشت پرده ندارند. این خبر هم به ویژه در ارتباط دادن نازی ها با ترامپ بسیار جالب بود و ریشه صهیونیستی دشمنی با ترامپ را علنی میکند

    • بدون نام

      ترامپ به دلیل ضدیت با عربستان نخواهد توانست انتخاب شود. چون اسراییل روابط حسنه ای با عربستان دارد و نمیگذارد ترامپ برنده شود. مطمین باشید محافل صهیونیستی کلینتون را که دشمن ایران هم هست از قبل انتخاب کرده اند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج