جاباما
۳۶۶۴۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جزئیات سقوط هواپیمای آموزشی در رشت

مدیر روابط عمومی فرودگاه استان گیلان گفت: هواپیمای آموزشی صبح امروز حین تمرین در فرودگاه سردارجنگل رشت دچار سقوط شد که خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد.

خبرگزاری تسنیم: سیدرضا علوی اظهار داشت: حوالی ظهر امروز یک هواپیمای آموزشی در فرودگاه سردارجنگل رشت در حین انجام تمرین، دچار سانحه سقوط شد اما خوشبختانه اتفاق خاصی برای آن رخ نداد.

وی افزود: حدود ساعت ۱۲:۲۰ امروز هواپیمای آموزشی باشگاه خلبان معراج در حاشیه فرودگاه سردار جنگل رشت دچار سانحه شد که با اقدام سریع و به‌موقع اداره کل فرودگاه گیلان، پلیس و اورژانس جلوی صدمات بیشتر گرفته شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه استان گیلان گفت: این هواپیما بر روی درخت افتاد و با توجه به اینکه سرعت زیادی نداشت متلاشی نشد و خلبان آن نیز زنده است و به‌صورت سرپایی درمان شد.

علوی اعلام کرد: فرودگاه سردارجنگل رشت یک فرودگاه عملیاتی است و زیرساخت‌های لازم را دارد و از این بابت نگرانی خاصی نداریم.

مدیر روابط عمومی فرودگاه استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم در فرودگاه سردارجنگل رشت، آمادگی ۱۰۰ سورتی پرواز در شبانه روز را داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج