۳۶۶۴۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سالسدا: ترامپ را ممنوع الورود می کنم

یکی از نمایندگان پارلمان فیلیپین به دنبال تروریست خواندن مردم خود توسط نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، از تصمیم خود برای ممنوع الورود کردن «دونالد ترامپ» به این کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: به گزارش خبرگزاری رویترز، یکی از نمایندگان پارلمان فیلیپین به دنبال ممنوعیت سفر «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا به این کشور است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، نماینده مذکور در پارلمان فیلیپین تصمیم خود برای ممنوعیت دائم سفر «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا به این کشور پس از آن اعلام کرد که ترامپ مردم کشورهای واقع در جنوب شرقی آسیا را «ملت هایی تروریست» خطاب کرده بود.

این خبرگزاری غربی به نقل از «جویی سالسدا» نماینده پارلمان فیلیپین در این باره اعلام کرد: هیچ پایه و اساس منطقی و یا توجیه قابل قبولی برای تروریست خواندن دسته جمعیِ ملت های جنوب شرقی آسیا وجود ندارد. ما تروریست نیستیم.

سالسدا در ادامه با انتقاد شدید از بی احترامی ترامپ به گروه کثیری از مردم در منطقه جنوب شرقی آسیا افزود: تروریست خواندن مردم ما قابل قبول نبوده و لذا اقدامات قانونی برای ممنوعیت ورود ترامپ به این کشور را به انجام خواهم رساند.

گفتنی است، «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در تبلیغات انتخاباتی خود بارها به ویژه در هفته گذشته، مهاجران به کشور آمریکا و نیز شهروندان برخی از کشورها را بدون اشاره به اسناد و دلایل منطقی، تروریست خوانده و از عدم امکان تأیید صلاحیت مهاجران توسط کشور خود انتقاد و خواستار ممانعت از ورود آن ها به آمریکا شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج