جاباما
۳۶۶۵۱
۱۱ نظر
۵۰۵۳
۱۱ نظر
۵۰۵۳
پ

مشکل ترمز خودروهای نمایندگان مجلس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروهایی که مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده است از ایمنی کافی برخوردار نبوده و حادثه‌ساز هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروهایی که مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده است از ایمنی کافی برخوردار نبوده و حادثه‌ساز هستند.

سید محمد بیاتیان نماینده بیجار و حسن‌آباد در پی واژگونی اتوموبیل یکی از نمایندگان مجلس گفت: خودروهایی که مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده است از ایمنی کافی برخوردار نبوده و حادثه‌ساز است.

وی افزود: اتومبیل‌هایی که توسط مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده شده‌اند جز تصادف و دردسر عایدی برای نماینده‌ها نداشته است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: این موضوع را چندین بار مطرح کرده و حتی از طریق گروه خودروسازی ایران نیز پیگیری کردم ولی نتیجه‌ای حاصل نشد ولي بدليل نداشتن ايمني کافي و حادثه‌ساز بودن اين نوع اتومبيل‌ها به جد اين موضوع را در کميسيون پيگيري مي‌کنيم.

نماینده بیجار و حسن‌آباد در ادامه اظهار داشت: ما که نمایندگان ملت هستیم نتوانستیم جوابی از سوی مسئولان مربوطه داشته باشیم بنابراین مردم قطعا از این موضوع رنج می‌برند.

بیاتیان در پایان گفت: اتومبیلی که ۳۲ میلیون تومان قیمت داشته و در اختیار نمایندگان قرار داده شده است چیزی به اسم ترمز ندارد! و البته عنوان می‌شود ترمز آن ABS است ولی هرگز این ترمز کارساز نیست.

گفتنی است: شب گذشته (چهارشنبه‌شب ۱ آذرماه) الله‌وردی دهقانی نماینده ورزقان در حالی که با اتوموبیل خود عازم حوزه انتخابیه بود در نزدیکی شهر تبریز دچار سانحه شده و متاسفانه دختر، پسر و همسر خود را از دست داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ahoo

      مگر نمایندگان مجلس خونش رنگین تر از مردم عادیه که ماشین های آنچنانی سوار شوند؟!

    • بدون نام

      وام 100 میلیونی مسکن که کمه!
      خودروی 32 میلیونی که ترمز نداره!
      میشه بگی خورجی شما چیست که اینقدر توقع دارید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزرگوار بحث برسر خودروهای بی کیفیتیه که تحویل مردم بیگناه میشه وقتی یک نماینده خانواده اش رابه خاطر مشکل ترمز ماشین از دست میده یعنی یک شهر برای مدتی بی نماینده میمونه مسئله اینه

      • بدون نام

        این نماینده به دلیل تخطی از سرعت مجاز دچار حادثه شده ترمز دیگه بدبخت چیکار کنه

    • مملي

      همينوري داره اتوبوس توي راهيان نور دچار حادثه ميشه و كلي از دانش‌اموز توي اين حوادث از بين رفته كسي به كسي نبود حالا يه نماينده مجلس تصادف كرده...
      خودروهاشون ايمني لازم رو نداره ...
      حتماً ميخوان به همشون BMW X6 بدن كه ايمني‌شون تأمين بشه.

      واقعاً كه

    • مجتبی

      اقای بیاتیان همشهری عزیز اخه این چه حرفیه که شما میزنید شما وقتی در مورد یه ماشین 32 میلیون تومنی این حرفو می زنیدپس وای به حاله اون بدبختی که سوار ماشین پراید میشه

    • بدون نام

      تا وقتی سر یکیشون چیزی نیومده بود صداشون درنمی یومد حالا به ماشین 32 ملیونی رو می گن ماشین نیست اون وقت ماشین آشغالی مثل پراید رو که با قیمت بالا به مردم می فروشند چیزی نمی گند.

    • 4444

      با این قیمت حتما ماشینش پژو پارس سال دوگانه سوز بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید هم 206

    • بدون نام

      شما خودتان قضاوت کنید مردم که مجبورند اتومبیلهای ارزانتر و با کیفیت پایین تر سوار شوند چه می کشند؟ راستی چرا تا بحال این نماینده محترم در این مورد و برای مردم صحبتی نکردند؟

    • مرتضی

      مرگ حقه زلزله و ماشین ایرانی وسیلست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج