۳۶۶۵۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رئوفیان خبر داد:

حضور متکی و قالیباف در انتخابات قطعی شد

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین گفت: در جلسات حزب مقرر شد تا در روزهای اینده با افرادی همچون قالیباف، رضایی، پورمحمدی و متکی که حضورشان در انتخابات آتی ریاست جمهوری قطعی شده است، دیدار و گفت‌و‌گو کنیم.

خبرگزاری ایلنا: دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین گفت: در جلسات حزب مقرر شد تا در روزهای اینده با افرادی همچون قالیباف، رضایی، پورمحمدی و متکی که حضورشان در انتخابات آتی ریاست جمهوری قطعی شده است، دیدار و گفت‌و‌گو کنیم.

ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب اسلامی ایرات زمین و رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی تصریح کرد: حزب اسلامی ایران زمین روز دوشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد و بر اساس تصمیمات گذشته شورای مرکزی در روزهای آینده با افرادی همچون قالیباف، رضایی، پورمحمدی و متکی که حضورشان در انتخابات آتی ریاست جمهوری قطعی شده است دیدار و گفت‌و‌گو خواهیم کرد. که البته ممکن است آقای جلیلی نیز وارد دایره این دیدار‌ها شود.

وی ادامه داد: در جلسه روز دوشنبه در مورد نحوه بحث و گفت‌و‌گو با این افراد در شورای مرکزی حزب تبادل نظر می‌کنیم.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در خصوص چگونگی اطلاع از قطعیت حضور این افراد درانتخابات آتی نیز خاطرنشان کرد: به هر حال رفتار‌ها و رفت و آمد‌های اخیر گویای این مساله است ضمن اینکه فعالیت‌های صورت گرفته از سوی حامیان این شخصیت‌ها نیز موکد حضور آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در این جلسه سه نفر به عنوان الویت‌های ما برای انتخابات انتخاب خواهند شد، گفت: به هر دلیلی ممکن است فرد مورد حمایت حزب موفق به حضور در تمام مراحل انتخابات نشود با توجه به اینکه فعالیت‌های حزب نباید بلاتکلیف بماند تصمیم بر این شد تا از میان این افراد سه نفر را با اولویت بندی مشخص کرده و از آن‌ها حمایت کنیم.

رئوفیان با تاکید بر اینکه حزب بر هیچ فردی متکی نیستٰ عنوان کرد: ریاست دولت یازدهم فردی را می‌طلبد که در حوزه‌های اقتصادی و امنیتی مدیر و مدبر باشد بنابراین از فردی حمایت خواهیم کرد که چنین ویژگی‌های بارزی در وی احراز شده باشد.

وی با بیان اینکه جبهه ایستادگی نیز همچون حزب اسلامی ایران زمین این سیاست‌ها را دنبال می‌کند، گفت: در ادامه فعالیت‌های خود با شخصیت‌ها و افراد تاثیرگذار کشور از جمله مراجع تقلید دیدار خواهیم داشت نهاد‌ها و گروه‌هایی همچون جامعه روحانیت، جامعه مدرسین و جبهه پیروان خط امام و رهبریکه البته همه این فعالیت‌ها با هدف رسیدن به وحدت انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه رسیدن به وحدت به معنای تمرکز اصولگرایان بر روی یک گزینه نخواهد بود، تصریح کرد: درگیری اصولگرایان با یکدیگر و با اصلاح طلبان از عوامل آسیب رسان به کشور خواهد بود بنابراین باد ضمن رعایت این موارد قوانین بازی را نیز رعایت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متکی؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج