۳۶۶۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۰۳

فال روزانه 1391/09/03


فال روزانه متولدین فروردین

دوستانتان فرصت هایی را برای بهبود اوضاع زندگی و شغل تان در اختیار شما می گذارند که هیچ وقت تصور آن را هم نداشته اید! جنبه های جدیدی از توانایی هایتان نیز برای شما آشکار می شود.

پیش بینی روابط شما: خبرهای خوبی درباره یک رابطه که برای شما مهم است، به شما می رسد. یک روز مهیج و خوب با خانواده تان در پیش دارید.

پیش بینی شغل شما: نگران مشکلات کاری تان نباشید، به زودی حل خواهند شد. پولی که از مدت ها پیش در انتظار دریافت آن بوده اید، به زودی به دستتان می رسد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

برنامه هایتان برای مسافرت و استراحت به هم خورده است، نا امید نشوید و دوباره سعی کنید. به اشتباهاتتان خیلی فکر نکنید و انرژی خود را برای روزهای خوب آینده نگه دارید.

پیش بینی روابط شما: دلیلی برای مخفی کردن افکار و تمایلات تان وجود ندارد. در ارتباط با دیگران راحت تر باشید و صادقانه حرف های خود را بیان کنید. شاید این روش موثرتر واقع شود.

پیش بینی شغل شما: یکی از همکارانتان که دوست شما هم هست، با حرف های خود شما را عصبانی کرده است و شما با او قطع رابطه کرده اید. شاید او درست می گوید، کمی بیشتر فکر کنید.


فال روزانه متولدین خرداد

مراقب باشید! یک زیان مالی غیرقابل پیش بینی از جانب اطرافیان تان در انتظار شماست. روز شلوغ و پردردسری خواهید داشت. شما توانایی کنترل مشکلات پیش آمده را دارید.

پیش بینی روابط شما: از طرف دوستانتان به چند برنامه مختلف دعوت می شوید، بعضی از آنها را بپذیرید. گوشه گیری و دوری از دیگران به بهانه کارهای عقب افتاده، عاقبتی جز تنهایی ندارد.

پیش بینی شغل شما: خیلی به پیشرفت شغلی در این مرحله فکر نکنید، برای شخصیت شما رضایت شغلی مهم تر است. با هوشمندی و صبر ابتدا عواملی را که امنیت و ثبات شغلی تان را تهدید می کند از بین ببرید.

فال روزانه متولدین تیر

گوش کردن به شایعات ، غیبت و حرف در آوردن درباره دیگران زیبنده شما نیست. سعی کنید قضاوت هایتان درباره دیگران را، در ذهن خود نگه دارید!

پیش بینی روابط شما: با چند تن از دوستان نزدیک و صمیمی تان بحث و مشاجره خواهید داشت و این شما را از هم دور خواهد کرد. این بحث ها را خیلی جدی نگیرید، به زودی تمام می شود و همه قدر شما را خواهند دانست.

پیش بینی شغل شما: یک معامله خوب در پیش دارید که همه را شگفت زده خواهد کرد. مغرور نشوید و مراقب باشید کسانی را که شریک و حامی شما هستند، بی دلیل از خود دور نکنید.


فال روزانه متولدین مرداد

همه پول هایی را که به تازگی به دست آورده اید، صرف خرید لوازم تجملی و لوکس نکنید. پس انداز کردن مقداری از درآمد و داشتن دید مالی بلند مدت، به نفع آینده خود و خانواده تان است.

پیش بینی روابط شما: به تازگی با گروه جدیدی آشنا شده اید که می توانند در آینده دوستان خوبی برای شما باشند و فرصت های خوبی را در اختیار شما بگذارند. خبرهای عجیبی درباره بعضی اطرافیانتان خواهید شنید که دید شما را به زندگی تغییر می دهد.

پیش بینی شغل شما: آشفتگی کارهای روزمره، شلوغی محیط کار و اتفاقات غیرقابل پیش بینی، تمرکز کاری شما را به هم زده است. خیلی در برابر آنها مقاومت نکنید، قبول کنید بعضی مواقع کاری از دست تان بر نمی آید!


فال روزانه متولدین شهریور

در مواجهه با فرصت های مالی و سرمایه گذاری به دیگران اعتماد نکنید. جاه طلب نباشید و رفتار معمول خودتان را انجام دهید. مراقب فرزندانتان باشید، اتفاقات بدی در راه است.

پیش بینی روابط شما: در رابطه با کسی که دوستش دارید به مشکلات جدی بر می خورید. احساساتی عمل نکنید؛ تامل کنید. حرفی نزنید یا کاری نکنید که در آینده پشیمان شوید.

پیش بینی شغل شما: رابطه شما با یکی از همکارانتان وارد مرحله جدیدی می شود، قدر همکارانتان را بیشتر بدانید. یک فرصت شغلی که فکرش را هم نمی کردید و کاملا از آن ناامید شده بودید اکنون در انتظار شماست.


فال روزانه متولدین مهر

امروز در خانه اتفاقات خوشایندی نمی افتد! به تازگی مشاجره در میان اعضای خانواده تان بیشتر شده است. مثل همیشه آرام و صبور باشید. منتظر مهمانان ناخوانده ای باشید. به فکر ورزش و سلامتی خود هم باشید.

پیش بینی روابط شما: ارتباطات شما امروز احساسی خواهد بود چون شما احساساتی هستید. منطقی بودن همیشه هم خوب نیست. و فراموش نکنید، به همان چیزی که فکر می کنید اتفاق می افتد!

پیش بینی شغل شما: به یاد داشته باشید که دلیل رابطه خوب شما با همکارانتان شباهت های اخلاقی شماست، پس سعی نکنید خودتان را خیلی متفاوت نشان دهید. فرصت جبران اشتباهات مالی گذشته تان را بدست می آورید، از آنها به خوبی استفاده کنید.


فال روزانه متولدین آبان

امروز دوستان جدیدی خواهید یافت و اطلاعات زیادی نیز درباره دیگران به شما می رسد. آنها را نزد خود نگه دارید! با چند نفر از همسایه هایتان نیز صمیمی خواهید شد.

پیش بینی روابط شما: عشق همیشه و همه جا وجود دارد اما همه چیز با عشق حل نمی شود. در مورد شخصی که دوستش دارید بیشتر فکر کنید و در حرف زدن با او و بیان خواسته هایتان شفاف تر عمل کنید.

پیش بینی شغل شما: مشکلات کاری روزهای گذشته، امروز نیز ادامه خواهد داشت. نقش فرد مظلوم را بازی کردن، استراتژی مناسبی نیست. با قدرت خواسته هایتان را بیان کنید و به عواقب آن فکر نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

محاسبات مالی تان اشتباه از آب در می آید. به پس انداز و ذخیره حساب بانکی تان بیشتر توجه کنید. به تغییر در زندگی تان بیندیشید و به جای فکر کردن سعی کنید برای بهبود اوضاع، بیشتر عمل کنید.

پیش بینی روابط شما: به زودی وارد مرحله جدیدی از روابط اجتماعی خواهید شد. فاصله گرفتن موقت از دوستان و آشنایان همیشه هم بد نیست. شاید باید کمی تنها باشید.

پیش بینی شغل شما: برنامه ریزی، کلید موفقیت شماست. با برنامه ریزی خوبی که انجام داده اید اگر کمی همت به خرج دهید از بحران به وجود آمده عبور خواهید کرد و این موجب ارتقاء شغلی تان می شود.


فال روزانه متولدین دی

خودتان را برای یک روز شلوغ و پر هیاهو آماده کنید! افراد زیادی برای رفع مشکلاتشان به شما مراجعه می کنند. هم زمان به چند مشکل خود نیز فکر کنید، اشکالی ندارد. شما از پس این کارها بر می آیید.

پیش بینی روابط شما: امروز با یکی از دوستانتان درباره معنای زندگی و آفرینش صحبت خواهید کرد. خوب به حرف های او فکر کنید زیرا این حرف ها در تصمیمات آینده شما بسیار موثر خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: بحران های محیط کاری را به فرصتی برای نشان دادن توانایی های رهبری تان تبدیل کنید. با احترام به نظرات و دیدگاه های مختلف کنترل اوضاع را به دست بگیرید.


فال روزانه متولدین بهمن

امروز احساس بی قراری می کنید. خودتان را کنترل کنید. همه مشکلات را نمی توانید هم زمان حل کنید! به زودی درآمد شما افزایش می یابد، کمک به دیگران را فراموش نکنید.

پیش بینی روابط شما: با یک گروه دوستی جدید آشنا می شوید، به آنها بپیوندید و صمیمی باشید. برنامه ریزی های مالی تان را با شریک زندگی تان مرور کنید تا او احساس امنیت بیشتری داشته باشد.

پیش بینی شغل شما: توانایی شگرفی در وفق دادن خودتان با نیاز های دیگران دارید. آن را دست کم نگیرید. به جای شک کردن و عقب نشینی، به حس ششم خودتان اعتماد کنید. موفقیت کاری در انتظار شماست.

فال روزانه متولدین اسفند

نیاز به استراحت و مسافرت دارید اما منتظر یک دوره زمانی ایده آل و مناسب هستید. مهم نیست چند روز استراحت می کنید مهم این است که حداقل یک روز از دغدغه های روزمره خلاص شوید. اثر جادویی آن را خواهید دید.

پیش بینی روابط شما: امروز در ارتباط با دوستانتان احساس بیگانگی و غربت خواهید داشت و خودتان را متفاوت و گوشه گیر می پندارید اما این مساله دوام چندانی نمی یابد، پس نگران نباشید.

پیش بینی شغل شما: در محیط کاری زیاد صحبت می کنید. دیگران شروع به سخن چینی می کنند و شما ادامه می دهید و این به قیمت از دست رفتن شغل تان تمام می شود. قبل از پشیمان شدن خودتان را اصلاح کنید.

با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/03
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج