۳۶۶۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

معاون وزیر امور خارجه روسیه

تهدید حمله به ایران، بازی با آتش است

با وجود اعمال تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا علیه ایران، در صورت امکان بکارگیری توان نظامی، اوضاع پیرامون برنامه هسته‌ای ایران به مراتب وخیم تر خواهد شد.

خبرگزاری فارس: معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد تهدید اقدام نظامی علیه ایران به روند مذاکرات با این کشور آسیب رسانده و با توجه به اوضاع کنونی منطقه، بازی با آتش است و جایگزینی برای ادامه مذاکرات هسته‌ای با تهران وجود ندارد.

به گزارشخبرگزاری «نووستی»، "سرگئی ریابکوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه و طرف مذاکره کننده روسی در چارچوب گروه «۱+۵» معتقد است که تهدید اقدام نظامی علیه ایران روند مذاکرات با این کشور را دچار آسیب خواهد کرد.

ریابکوف در پایان نشست دیگری از نمایندگان سیاسی کشورهای گروه «۱+۵» در خصوص برنامه هسته‌ای ایران در بروکسل به خبرنگاران گفت: تهدید اقدام نظامی علیه ایران روند مذاکرات با این کشور را دچار آسیب خواهد کرد. در مجموع با وجود اعمال تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا علیه ایران، در صورت امکان بکارگیری توان نظامی، اوضاع پیرامون برنامه هسته‌ای ایران به مراتب وخیم تر خواهد شد.

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: این وضعیت با در نظر گرفتن وخامت کنونی اوضاع در خاورمیانه و شمال آفریقا که کشورهای منطقه یکی پس از دیگری دچار ناآرامی داخلی شده‌اند، بسیار خطرناک است.

این دیپلمات بلندپایه روس یادآور شد: در چنین شرایطی نباید با آتش بازی کرد و لازم است تا با احتیاط کامل اقدام نمود و این مسئله‌ای است که ما همواره از تمامی شرکای غربی خود در خواسته کرده‌ایم.

ریابکوف همچنین ابراز عقیده کرد که هم کشورهای عضو گروه «۱+۵» و هم مقامات تهران از بدون جایگزین بودن مذاکرات برای حل و فصل مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران آگاه هستند.

ریابکوف افزود: مذاکره تنها راه برای حل اختلافات در این زمینه است و این بسیار خوب است که هم در داخل گروه «۱+۵» و هم طرف ایرانی به این مسئله به خوبی واقف هستند و اهمیت ادامه مذاکرات را درک می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج