۳۶۶۶۵۵
۱۹ نظر
۵۰۱۳
۱۹ نظر
۵۰۱۳
پ

دکتر قلابی، متهم به تعرض به زن ماساژور

دکتری قلابی که به زنی تعرض کرده بود، با شکایت این زن بازداشت و به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد.

روزنامه شرق: دکتری قلابی که به زنی تعرض کرده بود، با شکایت این زن بازداشت و به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد.

به گزارش خبرنگار ما، زنی جوان اواخر سال گذشته به مأموران پلیس مراجعه کرد و گفت: مدتی قبل مردی که خود را پزشک معرفی می‌کرد، من را آزار و اذیت کرد.

او در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: مدتی قبل از این حادثه با مردی آشنا شدم که خودش را پزشک فیزیوتراپ معرفی کرد. از آنجایی که از شوهرم جدا شده بودم و تنها زندگی می‌کردم و دنبال کار بودم، گفت می‌تواند برایم کاری درست کند. او مدعی شد یک مرکز فیزیوتراپی دارد و چون من ماساژور بودم، گفت می‌توانم در مرکز فیزیوتراپی او مشغول به کار شوم. او کارت ویزیتش را به من داد. روی کارت نوشته‌ بود اسپانسر کارگردانی مشهور هم هست.

وقتی تحقیق کردم، متوجه شدم او واقعا اسپانسر آن کارگردان است به‌همین‌دلیل به او اعتماد کردم چند روز بعد با او تماس گرفتم و با هم قرار گذاشتیم. او گفت فعلا مرکز فیزیوتراپی تعطیل است و من باید به خانه‌اش بروم و در آنجا درباره کار صحبت کنیم. سر قرار حاضر شدم درباره حقوق و وظایفی که باید انجام می‌دادم، با هم صحبت کردیم.

زن جوان ادامه داد: آخر سر به او گفتم خودم دچار درد دست‌وپا هستم و نمی‌دانم چه کنم که خوب شوم. مرد جوان به من قرصی داد و گفت این قرص مسکنی است که برای بیمارانش تجویز می‌کند و گفت اگر آن قرص را بخورم، حتما خوب می‌شوم. دقایقی بعد از اینکه قرص را خوردم خوابم برد.

درواقع حالت بیهوشی بود چون اصلا متوجه اطرافم نبودم. وقتی بیدار شدم متوجه شدم روی تخت هستم و به من تعرض شده ‌است، بلافاصله از آن خانه بیرون آمدم و تصمیم گرفتم شکایت کنم. به مراجع قانونی رفتم و گفتم دکتری با این مشخصات به من تعرض کرده‌ است، اما در کمال تعجب متوجه شدم او دکتر نیست. توضیح دادم این مرد مرکز فیزیوتراپی دارد و آدرسی که به من داده ‌بود، را دادم اما مشخص شد اصلا چنین مرکزی وجود ندارد. مرد جوان نه‌فقط به من دروغ گفته و کلاهبرداری کرده‌ است، بلکه من را مورد آزار جنسی قرار داده و من از او شکایت دارم.

پرونده با توجه به شکایت مطرح‌شده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. قضات شعبه هفتم بعد از خواندن شکایت اولیه زن جوان، دستور جلب و بازداشت دکتر قلابی را صادر کردند. او در تحقیقات اولیه اتهام خود را رد کرد و گفت: این زن دروغ می‌گوید من چنین کاری نکرده‌ام. او با رضایت خودش به خانه من آمد و آنچه درباره تعرض و وعده من برای کار می‌گوید، درست نیست. اما زن جوان کارت ویزیتی که او داده‌ بود را به دادگاه ارائه داد و یک‌بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و جزئیات حادثه را توضیح داد.

درحال‌حاضر هیأت قضات تحقیقات خود را درباره این پرونده آغاز و ضمن بازجویی از متهم، زن جوان را نیز به پزشکی قانونی معرفی کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزان

      جالب بود. حالا کی راست میگه الله اعلم

    • موسوی

      معلوم که تعرض کرده .میخواستی نری بدبخت

    • بدون نام

      باز هم زنان بیوه و تجاوز.و وانمود به بیگناه بودن زن گناه کار جالبه

    • بدون نام

      ميخام لايک بزنم چرا نميشه

    • میرزا

      با توجه به اینکه من نظر خانم موسوی را همیشه در اکثر خبرها میبینم که انصافاً بی طرفانه نظر خودشو گذاشته ولی در خصوص این خانم کلا فرق دارد چون شغل شریف ماساژوری یعنی ارتباط لمسی و دیگر جهت ارتباط جنسی فاصله زیادی باقی نمانده است حال یکی به عنوان اغفال و یکی نادانی و یکی گول خوردن؟؟؟ اما دیگه این شغل برنمی دارد در یک خانه که خانم بخواد مرد تنهایی را ماساژ بده!!!؟؟؟ خودبخود بیشتر از پنجاه درصد عمل ارتباط جنسی هم تحریک و هم میشه گفت انجام شده‌است حال نمیدانم فلسفه قرص و بیماری وکوفت زهرمار چیه؟؟؟ بهتر است که خانم ماساژور خانم بشه و مرد هم ماساژور مرد تا حکایتی پیش نیاد، اما این بیشتر به داستان نزدیک هست تا در عالم حقیقی؟؟؟

    • زیبا

      مقصر این خانم هستش که چرا رفته خونه اش اخه ادم اینقدر ساده!!!

    • محمد

      صد در صد زن مقصر هست بعدش عجیبه که زن چرت اتهام زده به مرد بی گناه

    • علي

      اخيرا برخي از خانمهاي به اصطلاح محترم با شيوه هاي هاجوانمردانه مردان پولدار و خوش قيافه را تور ميكنند و به بهانه هاي نياز به همدم و ... آنها وا سركيسه مي كنند و بعد هم به راحتي اتهام تعرض مي زنند. ....خياباني سابق، خوب ياد گرفته اند با ريختن اشك تمساح و فريب افكار عمومي، از شيوه هاي جديد كسب درآمد كنند. قاضي بايد هوشيار باشد و دست اين كاسبان حيله گر را رو كند.

    • زبونکوتاه

      طمعه،زیادی خواهی تحت عنوان اینکه اون آقا پزشک است ونونش تودوران بیوه گی توروغنه!؟!؟!؟ لابددلیلی نداردیک خانم باتجربه درشناخت کاروماساژور وتجربه ناکارآمدی از ازدواج اول ویاشایددوم؟؟درحقیقت این خانم درجامعه ما خود نیز گرگست.

    • matin

      واقعا تاسف
      همین وبس...

    • هیچکس

      خود خانومه هم مییخواسته اما شاید بعدا عذاب وجدان گرفته وگرنه چرا قبول کرده بره خونه یه مرد غریبه و .......تاااااازه ناز بیاد و بگه پاهام درد میکنه و از این جور ادا ها......

    • جمشید

      قلاب این خانم بجای ماهی مار ماهی گرفته .اخه اگه خودت مقید میبودی به خانه یه مرد تنها نمیرفتی حالا داری بالاو پائین میپری
      البته این موارد چیزی از گناه دون پزشک قلابی کم نمیکنه.

    • بدون نام

      سلام من این ماجرا دنبال میکنم اول باید بگم این خانم سری قبل گفته بود که امد خانم بهم تعرض کرد الان میگه رفتم خانه این دکتر بهم بهم تعرض کرد بعدم اون سری گفته بود که با ی کارگردانم اصلا رابطه کاری نداشته بود چیشد الان جریان عوض شد باید بگم چرا اگه تحقیق کردی بابت که با یک کارگردان دوسته هسته اوکی شده بابت کارش چرا تحقیق نکردی این ها همه کشکه ببیند اصل جریان چیه

    • بدون نام

      هرچی فتنه وآتش هست از تو مزار اینگونه زنها بیرون میاد ...
      هیلت قضات باید اینگونه زن ها رو محکوم کنه و،به اشد مجازات برسونه ،تا عبرت برای بقیه بشه....
      روزنامه ها و دیگر جراید هم درست و واقعی ،تیتر بزنن ،تا مشخص باشه متهم زنان هرزه هستن ....
      چرا به یک زن محجبه واصیل ونجیب تعرض نمیشه?

    • بیهمتا

      اخه زن ساده چراب هرکس اعتمادمیکنی زمونه اینقدخراب شده ک این چشم ب اون چشم اعتمادنداره بعدتو.......چی بگم والا

    • بدون نام

      اوضاع جامعه روز به روز خراب میشه

    • حسین کرج

      تنها رفتی خونه ی مرد غریبه
      گفتی دست پام درد میکنه بنظر من اون مرد خوب کاری کرده والا بوخدا

    • محمد

      این خانم اگر دل خودش نمیخواست نمیرفت خونه یه مرد غریبه دوما بازم اگه دلش نمیخواست پیش یه مرد نمیگفت دست پام درد میکنه و سوما بازم دلش نمیخواست از دستش قرص نمیخورد
      و۴ به نظر من این قرص خواب و آزارواذیت همش حرف مفته حتما بعد انجام کار سر مسائیلی بحثشون شده رفته شاکی شده

    • بدون نام

      زنان, عامل فسادن,

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج