۳۶۶۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۰۴

فال روزانه 1391/09/04


فال روزانه متولدین فروردین

اگر احساس می کنید در این چند روز اخیر کار مفیدی انجام نداده اید، امروز یکی از مفیدترین روزهای شما خواهد بود. به اهدافی که از مدت ها پیش در سر داشته اید چند گام نزدیکتر می شوید.

پیش بینی روابط شما: نسبت به روابط نزدیک خود دچار یاس و ناامیدی شده اید و حس می کنید دیگران قدر شما را نمی دانند. برای تصمیم گیری درباره قطع رابطه با یک دوست چند روز دیگر صبر کنید، همه چیز مطابق میل شما خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: به خاطر اختلافاتی که دارید می خواهید شغلتان را رها کنید. این نوع طرز تفکر برخلاف روحیات شماست. به جای فرار کردن، پذیرای انتقادات دیگران باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

در حوزه درسی و شغلی روزهای خوبی در انتظار شماست. از تعطیلات برای انجام کارهای عقب افتاده استفاده کنید. به تازگی تمرکز تان کم شده است. نگران نباشید، این امر پایدار نیست.

پیش بینی روابط شما: قضاوت کردن درباره دیگران کار پسندیده ای نیست. هرچقدر هم از رموز دیگران آگاه باشید، خیلی از جنبه های شخصیت آنها برای شما پنهان است.

پیش بینی شغل شما: در محیط کاری شایعاتی درباره عملکرد شما وجود دارد. موقعیت کاری تان به اندازه کافی پیچیده هست، خیلی به آنها توجه نکنید.


فال روزانه متولدین خرداد

نگران بدهی ها و قرض هایتان هستید. با صبر و تلاش بیشتر مشکلات حل می شوند، البته یاد بگیرید که از هزینه های غیرضروری تان بکاهید.

پیش بینی روابط شما: درباره چند رابطه مهم ابهاماتی دارید. در این چند روز خیلی چیزها برایتان روشن می شود. به حای تلاش برای توجیه کردن دیگران، خودتان را کمی تغییر دهید. همیشه شما درست نمی گویید!

پیش بینی شغل شما: در رابطه با همکارانتان خیلی محافظه کار هستید. کمی ذهنتان را بازتر بگذارید و صمیمی و صادقانه برخورد کنید. نگذارید دیگران درباره شما اشتباه فکر کنند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز انرژی زیادی خواهید داشت. از آن برای انجام کارهای عقب افتاده و خسته کننده روزمره استفاده کنید. آماده باشید، به زودی یک مسافرت کوتاه در انتظار شماست.

پیش بینی روابط شما: امروز در ارتباطات گروهی نقش موثرتری خواهید داشت. شما می توانید رهبرخوبی برای آن گروه باشید. باچند شخص متفاوت آشنا می شوید، همیشه در حسرت چنین دوستانی بوده اید!

پیش بینی شغل شما: جایگاه شغلی تان مستحکم نیست و قدرت تصمیم گیری خود را از دست داده اید اما امروز فرصت مناسبی برای یک تصمیم گیری قدرتمند است. با اعتماد به نفس خاص خودتان با مدیرتان صحبت کنید.


فال روزانه متولدین مرداد

از امروز به سلامتی خودتان بیشتر توجه می کنید، ورزش صبحگاهی به برنامه هایتان اضافه می شود. اخیرا خیلی خودتان را وقف دیگران کرده اید، به علایق شخصی تان بیشتر توجه کنید.

پیش بینی روابط شما: جایگاه خانه و خانواده برای شما همیشه مهم بوده است اما پس از روزهای سخت اخیر، تنهایی بهترین راه حل برای آرام شدن شماست. نگران نباشید، به زودی شریک زندگی تان را پیدا می کنید.

پیش بینی شغل شما: انگیزه شغلی تان بسیار زیاد شده است ولی احساس می کنید مدیران برای کار شما ارزشی قائل نیستند. این طرز فکر اشتباه است، به زودی پاداش خوبی دریافت می کنید.


فال روزانه متولدین شهریور

امروز خلاقیت بارزترین ویژگی شما خواهد بود، به تازگی به رشته هنر علاقمند شده اید. با تمرین و پشتکار خوبی که دارید می توانید پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: اگر مسیر عشق هموار نباشد هرچقدر هم تلاش کنید به مقصد نخواهید رسید. فردی که انتخاب کرده اید با شما تفاوت های زیادی دارد، به دنبال شخصی با اشتراکات بیشتر باشید.

پیش بینی شغل شما: نشان داده اید که فشار کاری را خوب تحمل کرده اید. این برای پیشرفت شغلی تان ضروری است. به همکارانتان بیشتراعتماد کنید، تکیه کردن به دانش دیگران همیشه هم بد نیست.


فال روزانه متولدین مهر

امروز به نظافت منزل علاقمند هستید، حس متفاوت و خوبی دارید. از این انرژی برای بهبود روابط خانوادگی تان هم استفاده کنید. روزهای آینده کسل کننده و سخت خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: عاشق یکی از دوستان جدیدتان شده اید و فکر می کنید می تواند همسر خوبی برای شما باشد اما مشکلاتی را که در رابطه تان وجود دارد دست کم نگیرید. به جای قلب به مغزتان اعتماد کنید!

پیش بینی شغل شما: یک جایگاه شغلی را که برایتان مهم بوده است در رقابت با فرد دیگری از دست می دهید. به جای حسادت، سعی کنید از پیشرفت دیگران خوشحال شوید.


فال روزانه متولدین آبان

یک مسافرت چند روزه به شما پیشنهاد می شود، آن را رد نکنید. احساس می کنید که باید برنامه های زند گی تان را روی کاغذ بیاورید. این کار برای رسیدن به اهداف، کمک تان می کند.

پیش بینی روابط شما: زندگی کردن در خاطرات مشکلی را حل نمی کند. به جای فکر کردن درباره سابقه دیگران سعی کنید در ارتباط با دیگران با وسواس بیشتری عمل کنید. خیلی زود به دیگران وابسته نشوید.

پیش بینی شغل شما: پروژه مهم کاری تان با موفقیت به پایان می رسد. بار دیگر شایستگی خود را نشان دادید. از این پس دیگران برای مشاوره کاری به شما مراجعه می کنند، اما خیلی مغرور نشوید!

فال روزانه متولدین آذر

فکر خرید وسائل جدید برای منزل را از سرتان بیرون کنید. به اندازه کافی بدهکار هستید. سرمایه گذاری مالی اخیرتان به زودی شکست می خورد. ناامید نشوید و باز هم تلاش کنید.

پیش بینی روابط شما: در یک رابطه مهم قلب شما بر خلاف منطق دیگران است، خودتان را تغییر ندهید، این ویژگی شخصیتی شماست. در بلند مدت قدر شما را بیشتر می دانند.

پیش بینی شغل شما: با همکاران خود صمیمی خواهید شد و تنهایی شما در محیط کاری جدید پایان می یابد. خیلی به سخن چینی افراد توجه نکنید البته این نباید دلیلی برای عدم ارتباط صمیمی با آنها بشود.

فال روزانه متولدین دی

به جزئیات توجه نمی کنید و این عامل خیلی از نابسامانی های زندگی شماست. به جای برنامه ریزی برای آینده، کمی هم به زمان حال بیاندیشید. منزل تان را به زودی باید عوض کنید.

پیش بینی روابط شما: به خاطر مشغله زیاد دوستان خود را کمتر از گذشته می بینید و آنها از شما دلگیر هستند. به زودی به یک مهمانی دعوت می شوید، آن را رد نکنید.

پیش بینی شغل شما: خودتان را وقف شغلتان کرده اید. کمی به خود استراحت دهید، یک مشکل کاری بزرگ در راه است اما همکارانتان به کمک شما می آیند، قدر آنها را بیشتر بدانید.

فال روزانه متولدین بهمن

دیگران امروز به شما نیاز خواهند داشت. خودتان را برای انجام کارهای سخت و خسته کننده آماده کنید. فرصت برای استراحت و مسافرت به اندازه کافی وجود دارد.

پیش بینی روابط شما: به فکر قطع رابطه با یکی از دوستانتان هستید. عجله نکنید، او خود پشیمان می شود و به زودی برای عذرخواهی نزد شما می آید. یک از دوستان خانوادگی تان منتظر تماس شماست.

پیش بینی شغل شما: ماموریت های کاری تان بیشتر و بیشتر می شود. علاوه بر آن که مسافرت و بازدید از مکان های متفاوت برای روحیه شما مفید است، به درآمد آن هم نیاز دارید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز اجتماعی تر از هروقت دیگر خواهید بود . خیلی با دیگران بحث نکنید، کمی هم به صحبت های آنها گوش کنید. یک فرد با تجربه شما را نصیحت خواهد کرد، آنها را جدی بگیرید.

پیش بینی روابط شما: کار و زندگی خانوادگی تان با هم تعرض پیدا می کند و این باعث مشکلاتی بین شما و همسرتان می شود. روابط انسانی به اندازه کافی پیچیدگی دارند، دغدغه پول را وارد آنها نکنید!

پیش بینی شغل شما: به اهداف کار خود نزدیک شده اید. به زودی پادش خوبی در انتظارتان است. سعی کنید تجربیات خود را در اختیار دیگران هم قرار دهید.


با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/04
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج