جاباما
۳۶۶۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۰۶

فال روزانه 1391/09/06


فال روزانه متولدین فروردین

یک روز خوب و پرانرژی در پیش دارید . قدرت یادگیری شما امروز به اوج خود می رسد، از آن استفاده کنید! یک سفر غیرمنتظره در انتظار شماست.

پیش بینی روابط شما: شریک زندگی تان را به زودی در یک جمع صمیمی و دوستانه پیدا می کنید. برای شناخت بیشتر نسبت به یکدیگر، مقداری صبر کنید، رابطه شما روز به روز قوی تر می شود.

پیش بینی شغل شما: یکی از همکارنتان مانع پیشرفت شما می شود و این امر موجب ناخشنودی شماست. خیلی مقاومت نکنید، کار زیادی از دست شما بر نمی آید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت


امروز در رابطه با بدهی ها و املاک تان که با دیگران شریک هستید اتفاقات خوشایندی می افتد. به مرور قدرت مالی سابق را به دست می آورید، مراقب باشید دوباره ورشکست نشوید!

پیش بینی روابط شما: اگرچه شما به دیگران بی توجه هستید و شخص مورد نظر خود را هنوز نیافته اید ولی عشق آرام آرام و به طور کلی در وجود شما رشد می کند. تفریحات و برنامه های گروهی با دوستانتان را ترک نکنید.

پیش بینی شغل شما: در جایگاه شغلی تان تغییرات مثبتی اتفاق می افتد. به جای مغرور شدن، به این فکر باشید که از این فرصت برای یادگیری بیشتر و افزایش تجربه کاری تان استفاده کنید.


فال روزانه متولدین خرداد

ایده های خوبی به ذهنتان می رسد. آنها را با دیگران هم مطرح کنید تا علاوه بر یادگیری آنها، مشورت هم کرده باشید. از این بعد دیگران بیشتر روی حرف های شما حساب باز می کنند.

پیش بینی روابط شما: مکالمه با دوستان و همکاران کار مفید و سرگرمی لذت بخشی است که شما کمتر به آن تن می دهید! با دیگران بیشتر صحبت کنید و منتظر تاثیر حرف هایتان باشید.

پیش بینی شغل شما: به جای اینکه دنبال مسائلی بروید که از آنها خیلی سر در نمی آورید، به داشته های خودتان بیشتر تکیه کنید. با دیگران صادقانه برخورد کنید و خیال نکنید که فقط شما می فهمید و همکارانتان باید همیشه شما را تایید کنند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز کمی مغرور خواهید بود و احساس می کنید جایگاه شما بالاتر از دیگران است. این چند روز به کنسرت و تئاتر دعوت می شوید، این لذت ها را هم امتحان کنید.

پیش بینی روابط شما: چند وقتی است از دوستان و آشنایان فاصله گرفته اید و مسئولیت های خانوادگی را به جا نمی آورید. فرار از مشکلات، راه حل نیست. به جای این کار ، برنامه ریزی تان را تقویت کنید. امروز احساساتی تر از همیشه خواهید بود.

پیش بینی شغل شما: روز کاری پرهیجان و لذت بخشی خواهید داشت. تکنولوژی های جدید به زودی کار شما را متحول می کند و این علاوه بر افزایش کارایی موجب فراغت بیشتر تان خواهد شد. به دنبال ترفیع هستید، به زودی اتفاق می افتد.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز، روز بروز خلاقیت های شماست. با بچه ها بیشتر از همیشه ارتباط خواهید داشت و به برنامه های فرهنگی مشغول خواهید بود. از این به بعد ورزش نیز جایگاه مهمی در زندگی شما خواهد داشت!

پیش بینی روابط شما: در یک رابطه مهم بر سر دو راهی خواهید بود. رابطه تان را عمیق تر کنید یا فاصله بگیرید. با کمی تامل و همفکری با دوستان نزدیک یک تصمیم عاقلانه بگیرید و نه صرفا احساساتی!

پیش بینی شغل شما: شما یک رهبر بالذات هستید. اما همه چیز به افکار ختم نمی شود کمی هم پرستیژ رهبری داشته باشید بد نیست. تاثیرگذاری شما بر دیگران هم بیشتر می شود.


فال روزانه متولدین شهریور

در خانه تان اتفاقاتی می افتد که غافلگیر می شوید! اعضای خانواده خبرهای خوبی برای شما دارند. یک مهمانی بزرگ هم در پیش است، خودتان را آماده کنید!

پیش بینی روابط شما: این روزها زیادی درگیر عشق و مسائل احساسی هستید. در روابط تان توانائی مالی را هم مد نظر بگیرید. کمی برونگراتر باشید و درباره مشکلات تان از دیگران هم مشورت بگیرید.

پیش بینی شغل شما: خیلی بر طرح های خودتان پافشاری می کنید! به دیگران هم اجازه اظهار نظر بدهید. دخالت های نابجا در روابط دیگران نیز باعث بد بینی آنان نسبت به شما خواهد شد.


فال روزانه متولدین مهر

علاقمند به یادگیری و تجربه چیزهای جدید و متفاوت هستید. یک مسافرت کوتاه به یک مکانی که تا به حال نرفته اید شما را از روزمرگی وخستگی رها می کند و خلاقیت ذهنتان را دوباره فعال می کند.

پیش بینی روابط شما: از شریک زندگی خود کاملا راضی هستید، اما این بار با دعوت به یک شام رمانتیک و یک برنامه مفرح غافلگیر خواهید شد. سعی کنید از آن بیشترین لذت را ببرید.

پیش بینی شغل شما: یک روز آرام و خلوت و کم رونق کاری خواهید داشت. احساس عدم امنیت شغلی اعتماد به نفس شما را کاهش می دهد و قدرت تصمیم گیری برای تغییر شغل را از شما می گیرد.


فال روزانه متولدین آبان

خبرهای خوبی درباره اوضاع مالی تان به شما می رسد. امروز تمایل شما به خرید و تفریحات پرهزینه زیاد خواهد بود. سعی کنید کمی خودتان را کنترل کنید!

پیش بینی روابط شما: امروز عشق در وجود تان فوران می کند. فردی که به او علاقمند هستید شما را به خوبی میشناسد و از عمق افکارتان آگاه است. شما نیز سعی کنید احساسات خود را نادیده نگیرید.

پیش بینی شغل شما: حتی اگر سرکار هم نروید فشار کاری را در درون خودتان احساس می کنید. کار زیادی از دست شما بر نمی آید، سعی کنید به سلامت تان آسیبی نرسد. یک پیشنهاد کاری جدید خواهید داشت.

فال روزانه متولدین آذر

کمی گرفته و غمگین هستید ولی شاید حتی دلیل اصلی آن را ندانید. احساس یأس یا افسردگی خود را انکار نکنید شاید توقعات غیرواقع بینانه شما از زندگی یا از کسی که دوستش دارید چنین حالتی را به وجود آورده باشد.

پیش بینی روابط شما: به زودی به آرامش و ثباتی که در آرزویش هستید می رسید و زندگی روی زیبای خود را به شما نشان می دهد.خوشحال باشید چون به زودی به یک مهمانی دوستانه می روید و افراد جدیدی را ملاقات می کنید و اوقات خوشی را در آن جا می گذرانید.

پیش بینی شغل شما: خود را برای یک کار جدید و مهم آماده کرده اید. احساس می کنید لحظه موعود نزدیک است و شاید کمی هم دچار استرس و هیجان باشید. اما مطمئناً موفقیت از آن شما است.

فال روزانه متولدین دی

یک پروژه کاری یا تحصیلی نیمه تمام دارید که موجب نگرانی شما شده است. به یاد داشته باشید این اضطراب فقط بازده کار شما را پایین می آورد پس با خونسردی به این پروژه بپردازید و به نتیجه کار امیدوار باشید.

پیش بینی روابط شما: سعی کنید قسمتی از انرژی خود را صرف سامان دادن به امور خانواده کنید. ممکن است از بعضی رفتارهای اعضای خانواده خود ناراحت یا خسته شده باشید ولی قبل از هر اقدام یا حرفی به عواقب احتمالاز کسی که در حقتان خوبی کرده تشکر کنید.

پیش بینی شغل شما: دیگر به فکر شغل قدیمی خود نباشید چون دیگر به دردتان نمی خورد. وقت آن رسیده که کاری جدید را آغاز کنید. از همین امروز جست و جو را آغاز کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر از قدرت خلاقیت خود استفاده کنید چیزهای کوچکی که می خواهید ولی تقریبا هرگز آنها را انجام نمی دهید آسان خواهند شد. خانه و خانواده در حال حاضر بزرگترین اولویت شما محسوب می شود.

پیش بینی روابط شما: ابراز احساسات در رابطه عاطفی شما به بهبود این روابط کمک می کند پس در بیان احساس خود سخاوتمندانه عمل کنید. کسی هست که همچنان بعد از گذشت ماه ها از شما ناراحت است، او همان کسی است که مدتی قبل او را از خود راندید ولی همچنان به شما فکر می کند.

پیش بینی شغل شما: شما از انگیزه و اراده کافی برای تکمیل این مرحله از کار خود برخوردار هستید. الان وقت بهانه آوردن نیست بلکه وقت کار و فعالیت است. در مورد قضاوت دیگران نگران نباشید.

فال روزانه متولدین اسفند

دوستی های قدیمی و پایدارتان را مدیون صداقت و روراستی خود هستید پس همین رویه را ادامه دهید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

پیش بینی روابط شما: به دنبال کسی یا چیزی که قرار نیست مال شما باشد نروید و در عوض وقت و انرژی خود را صرف چیزی کنید که ارزشش را داشته باشد. اگر کسی به شما حسادت می ورزد یا پشت سرتان حرف می زند، با سکوت معنادار خود ناراحتی خود را به او بفهمانید و از مشاجره لفظی خودداری کنید.

پیش بینی شغل شما: به جای آنکه بر موقعیت کنونی پافشاری کنید و از آنچه که دارید محافظت کنید، بهتر است از چیزی که دیگر به دردتان نمی خورد دل بکنید و به دنبال تجارب تازه باشید.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

به دلیل ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، امکان درج فال روزانه در تاریخ 91/09/05 فراهم نگردید، امیدواریم مخاطبان و همراهان همیشگی این بخش ما را عفو نمایند.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/06
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج