۳۶۶۷۶۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

پرواز مرد عنکبوتی به عرصه های تازه

گارفیلد و جانسون در دریاچه نقره ای

نقش های اصلی فیلم جنایی تازه ای را که به سبک «فیلم نوار»های گذشته ساخته می شود و کلید تولید آن از هفته پیش در شهر لس آنجلس آمریکا زده شد، اندرو گارفیلد و داکوتا جانسون بازی می کنند.

وب‌سایت بانی فیلم: نقش های اصلی فیلم جنایی تازه ای را که به سبک «فیلم نوار»های گذشته ساخته می شود و کلید تولید آن از هفته پیش در شهر لس آنجلس آمریکا زده شد، اندرو گارفیلد و داکوتا جانسون بازی می کنند.
این فیلم «زیر سایه دریاچه نقره ای» نامیده شده و کارگردانی را دیوید رابرت میچل برعهده دارد که فیلم ترسناک پاییز ۲۰۱۴ وی به نام «IT follows» به رغم بودجه اندک تولیدش فروش زیادی کرد. تهیه فیلم برعهده مایکل دی لوکا، کریس بندر و جیک راینر است و اولی (وی لوکا) همانی است که شش سال پیش فیلم «شبکه اجتماعی» را با کارگردانی دیوید فینچر معروف روانه بازار کرد.
گارفیلد و جانسون در دریاچه نقره ای
قرار شده است که توزیع این فیلم را در سطح بین الملل شرکت «این سایدرز» متقبل شود و اقدامات این شرکت در این مورد از زمان برپایی فستیوال معتبر کن فرانسه در اواخر اردیبهشت امسال آغاز شده و این در حالی است که فیلمبرداری زودتر از اواخر شهریور ماه پایان نخواهد گرفت.
با این وصف و از هر منظری این فیلم در درجه اول برای داکوتا جانسون و اندرو گارفیلد یعنی بازیگران اصلی فیلم یک قدم مهم در ادامه راه پیشرفت حرفه ای به حساب می آید و می تواند جای پای آنها را در سینما محکمتر سازد.
این در حالی است که داکوتا جانسون در سال ۲۰۱۴ با بازی در «۵۰ سایه خاکستری» مشهور شد و اندرو گارفیلد همان جوانی است که پس از انصراف چند سال پیش توبی مگوایر از بازی در رل اسپایدرمن در سری فیلم های کمیک استریپی «مرد عنکبوتی» جای وی را گرفت و در دو فیلم متوالی رل اسپایدرمن را بازی کرد.
به رغم تم و موضوع این فیلم ها که بهرحال رگه هایی از درام را با خود دارند، فیلم مشترک جدید این دو هنرمند بسیار جدی تر و دراماتیک تر است و نمی توان آن را با آثاری چون «۵۰ سایه خاکستری» و یا اسپایدرمن ها برابر دانست.
با توجه به این که بدرستی مشخص نیست نسخه بعدی «مرد عنکبوتی» کی و با کدام عناصر ساخته می شود، گارفیلد نیز در حال حاضر بلا تکلیف است ولی این احتمال که در نسخه های بعدی «مرد عنکبوتی» نیز او در این رل ظاهر شود، اندک نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج