۳۶۶۷۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

برگزاری یک نمایشگاه به یاد کیارستمی

نمایشگاه لباس با عنوان «نگاهی دیگر» از تاریخ دوم شهریور ماه به مدت یک هفته و نیز کارگاه آموزشی طراحی و ساخت پارچه در روزهای ۶ و ۷ شهریور توسط فریبا میرزایی در موزه پوشاک سلطنتی واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

وب‎‌سایت بانی فیلم: نمایشگاه لباس با عنوان «نگاهی دیگر» از تاریخ دوم شهریور ماه به مدت یک هفته و نیز کارگاه آموزشی طراحی و ساخت پارچه در روزهای ۶ و ۷ شهریور توسط فریبا میرزایی در موزه پوشاک سلطنتی واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.
برگزاری یک نمایشگاه به یاد کیارستمی
به گزارش روابط عمومی سعدآباد، مسئول موزه پوشاک سلطنتی با اعلام این خبر گفت: در نمایشگاه «نگاهی دیگر» ۴۰ دست لباس از جمله کت، مانتو، پیراهن و سایر لباسهای طراحی و دوخته شده و نیز تابلو پارچه های تولید شده توسط فریبا میرزایی به نمایش گذاشته خواهد شد که در این آثار برداشت های هنرمندانه ای از رنگ و طبیعت بر روی پارچه به نمایش گذاشته شده و در طراحی آنها از طبیعت و معماری ایرانی با ظرافت و زیبایی تمام الهام گرفته شده است .

فکور افزود: به نظر می رسد درک مشترکی از طبیعت در آثار کیارستمی و آثار میرزایی مشهود است.این درک مشترک از دو دیدگاه متفاوت و دو دیدگاه دیگر گونه حاصل می شود.دو نگاه متفاوت و درکی مشترک از حقیقت و یک درک زیبایی شناسانه از طبیعت خداوندی. این درک مشترک و نگاهی دیگر گاهی در دل یک فریم عکس و گاهی خود را در روایتی عاشقانه در یک فیلم کوتاه یا مستند نشان می دهد و یا در هنر میرزایی این نگاه در طراحی پارچه با رنگ ها و دوخت ها و برش ها خودنمایی می کند.
تفاوت نگاه این دو هنرمند به حقیقت واحد شاید بهانه ای بوده است که ما را به ریزبینی و دقت در کار هنرمند وا دارد و در نهایت لذتی ناب و دست نیافتنی از هنر را متولد می کند. هنری که در کیارستمی به گونه ای متجلی می شود و در میرزایی با رنگ و بویی دیگر. لذا این نمایشگاه به پاسداشت یاد هنرمند گرامی عباس کیارستمی از طرف موزه پوشاک سلطنتی و فریبا میرزایی به روان پاک ایشان تقدیم می گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج