۳۶۶۸۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منشور حقوق شهروندی نهایی می‌شود

سخنگوی وزارت کشور از پیگیری تدوین منشور حقوق شهروندی توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری این منشور نهایی شود.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت کشور از پیگیری تدوین منشور حقوق شهروندی توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری این منشور نهایی شود.

سید سلمان سامانی در تشریح آخرین وضعیت منشور "حقوق شهروندی" گفت: این موضوع به معاونت حقوقی ریاست جمهوری محول شده و با توجه به اهمیت فرابخشی و فراقوه‌ای آن لازم است که مباحث آن مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار گیرد.

وی افزود: برخی موارد در این منشور وجود دارد که متولی آن بسیاری از دستگاه‌های حاکمیتی و نهادها هستند. برخی از موارد این منشور نیز باید توسط نهادهایی خارج از فضای دولت باید اجرایی شود. بر همین اساس معاونت حقوقی ریاست جمهوری بررسی‌ها و اقدامات گسترده‌ای را در حوزه تدوین این منشور انجام داده است.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس به اهمیت تدوین این منشور و تاکید رئیس جمهوری اشاره کرد و افزود: رئیس جمهوری تدوین منشور حقوق شهروندی را در دستور کار خود قرار داده است و امیدواریم این پروژه دولت تدبیر و امید به عنوان یک محور اصلی به سرانجام برسد.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری این منشور نهایی شود و با یک التزام جمعی بین قوای سه گانه و دستگاه‌های حاکمیتی زمینه ابلاغ و اطلاع رسانی منشور حقوق شهروندی فراهم شود. قطعا همه تلاش خواهیم کرد این منشور در سراسر کشور اجرایی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج