۳۶۶۹۳۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رونمایی از دستیار جدید سربازان آمریکایی

تفنگداران دریایی آمریکا در حال آزمایش نوع جدیدی از پهپادها هستند که بسیار کوچک بوده و می‌تواند از محیط اطراف فیلم‌برداری کند.

وب سایت سایبربان: تفنگداران دریایی آمریکا در حال آزمایش نوع جدیدی از پهپادها هستند که بسیار کوچک بوده و می‌تواند از محیط اطراف فیلم‌برداری کند.
رونمایی از دستیار جدید سربازان آمریکایی

به تازگی گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد تفنگ‌داران دریایی آمریکا در حال آزمایش پهپادی هستند که مجهز به سه دوربین برای تصویربرداری زنده بوده و اندازه‌ای کوچک دارد که ردیابی و مشاهده‌ی آن را تقریباً غیرممکن می‌کند. پهپاد مذکور «بلک هارنست پی. دی-100» (Black Hornet PD-100) نام دارد و می‌تواند به مدت 25 دقیقه و تا فاصله‌ی 1.6 کیلومتری با سرعت 3 متر در ثانیه به پرواز خود ادامه دهد.
از طرفی بلک هارنست تنها 1.3 کیلوگرم وزن داشته و از یک موتور الکتریکی کوچک استفاده می‌کند که باعث می‌شود ردیابی آن سخت‌تر شود. مشخصات ذکر شده برای این پهپاد به تفنگداران دریایی کمک می‌کند قبل از ورود به منطقه‌ی عملیاتی آن محل را به‌صورت کامل بررسی کنند.

رونمایی از دستیار جدید سربازان آمریکایی
پهپاد بلک هارنست مسیر حرکت خود را با استفاده از حسگرهای موقعیت‌یاب جغرافیایی (GPS) پیدا می‌کند و کابل متصل شده به پشت آن، در واقع آنتنی مخابراتی است. سه دوربین نصب شده روی پهپاد قابلیت فیلم‌برداری زنده را از روبه‌رو، زیر پهپاد و زاویه‌ی ۴۵ درجه نسبت به زمین فراهم می‌کند.

تفنگداران دریایی آمریکا پهپاد مذکور را در کالیفرنیا و در قالب تمرینی با نام «MIX-۱۶» آزمایش کردند تا کاربردهای آن در عملیات‌های مختلف را موردبررسی قرار دهند. مدتی قبل نیز پهپاد مذکور توسط ارتش انگلیس در افغانستان مورداستفاده قرار گرفت و وزارت دفاع این کشور نیز قصد دارد آن را به یک ابزار دائمی در ارتش خود تبدیل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج