جاباما
۳۶۶۹۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ممنوعیت تبلیغات رایتل در صدا و سیما

یک مقام مسئول وزارت ارتباطات با اشاره به اینکه صدا و سیما پخش برودکست صوت و تصویر را در انحصار خود می‌داند، از پخش تبلیغات اپراتور سوم تلفن ‌همراه ممانعت می‌کند.

خبرگزاری فارس: یک مقام مسئول وزارت ارتباطات با اشاره به اینکه صدا و سیما پخش برودکست صوت و تصویر را در انحصار خود می‌داند، از پخش تبلیغات اپراتور سوم تلفن ‌همراه ممانعت می‌کند.

نزدیک به یک سال از ورود اپراتور سوم تلفن‌ همراه به بازار موبایل ایران می‌گذرد و در آستانه یک سالگی این اپراتور، از پخش تبلیغات آن در صدا و سیما ممانعت می‌شود.

این در حالی است که در ابتدای راه‌اندازی رایتل، تبلیغات این اپراتور از تلویزیون پخش می‌شد و مطرح شدن طرحی که در آن انحصار پخش برودکست صوت و تصویر در اختیار سازمان صدا و سیما قرار می‌داد، مسیر رایتل را تغییر داد.

یک مقام مسئول وزارت ارتباطات اظهار داشت: از آنجا که سازمان صدا و سیما پخش برودکست صوت و تصویر را در انحصار خود می‌داند، فعالیت رایتل را که قرار است امکان مکالمه صوتی و تصویری با سرعت بالا را فراهم ‌کند، تداخل با اختیارات خود تلقی می‌کند.

وی گفت: بر اساس این اعتقاد نیز مانع از پخش تبلیغات اپراتور سوم از تلویزیون می‌شود؛ در حالی که هم‌اکنون تبلیغات دو اپراتور اول و دوم تلفن ‌همراه،‌ به وفور از تلویزیون پخش می‌شود.

وی ادامه داد: این اختلاف بین مسئولان رایتل و سازمان صدا و سیما همچنان نیز ادامه دارد. در این بین مدیران رایتل برای حل این موضوع، در حال رایزنی با مسئولان صدا و سیما هستند و طی نامه‌ای این موضوع را به اطلاع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسانده‌ و از آنها برای حل این موضوع درخواست کمک کرده‌اند.

وی تصریح کرد: رایزنی مدیران رایتل و مسئولان رگولاتوری با مدیران صدا و سیما برای حل این موضوع هنوز ادامه دارد و تاکنون رایتل مجوز پخش دوباره تبلیغات در تلویزیون را بدست نیاورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دهقان

      وقتي رايتل مختص تهران و كرج است و به ساير شهرها نيامده نياز به تبليغ ندارد .

      پاسخ ها

      • احمد

        دوست عزیز اطلاع نداری، اظهار نظر نکن! رایتل تو 40 شهر ایران آنتن دهی داره! ولی نمی دونم چرا همه با رایتل مشکل دارند، سر قضیه نصب کردن آنتن تو تهران هم با شهرداری مشکل داشت...

    • کیومرث

      بحثشون سر سهم خواهیه.
      احتمال 99 درصد با هم ساخت و پاخت میکنن که قیمت رو برند بالا و هر کدام درصدی بگیرن و این وسط مشترکین بدبخت جیبشون خالی میشه.

    • ali

      يعني تبليغ تلوزيوني نكنند فروش نميره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج