۳۶۶۹۹۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اعلام دلایل تاخیر فیلم جدید چنینگ تیتوم

تهیه کننده «اکس من» درباره تاخیر نمایش شخصیت چنینگ تیتوم توضیح دادند و سازندگان اقتباس سینمایی از شخصیت گمبیت، گفتند می خواهند بهترین فیلمنامه ممکن را از آب دربیاورند.

وب‌سایت بانی فیلم: تهیه کننده «اکس من» درباره تاخیر نمایش شخصیت چنینگ تیتوم توضیح دادند و سازندگان اقتباس سینمایی از شخصیت گمبیت، گفتند می خواهند بهترین فیلمنامه ممکن را از آب دربیاورند.
با وجود اینکه از سال ۲۰۱۴ تایید شده بود که چنینگ تیتوم قرار است در فیلم اسپین آف «اکس من» یعنی «گمبیت» نقش شخصیت اصلی را بر عهده داشته باشد، فیلمبرداری این پروژه در زودترین حالت به سال ۲۰۱۷ موکول شده است.
اعلام دلایل تاخیر فیلم جدید چنینگ تیتوم
سایمون کینبرگ تهیه کننده و نویسنده در مصاحبه ای با اسلش فیلم به مسئله این تاخیرها پرداخت و گفت: «فکر می کنم حقیقت این است که وقتی یکی از این فیلم ها را در دست دارید که نیازمند یک لحن خیلی خاص و ویژه است، مدتی طول می کشد تا بتوانید آن لحن خاص را پیدا کنید.
ددپول این احساس را به آدم می دهد که ناگهان با یک انفجار بزرگ پدیدار شد، اما در حقیقت پروسه تولید و ساخت آن فیلم ۱۰ سال به طول انجامید. به نظرم آن پروژه طی ۱۰ سال جلا داده شد.»

او در ادامه گفت: «امیدوارم گمبیت ۱۰ سال زمان نبرد، اما دقیق و درست درآوردن آن صدا نیازمند زمان و دقت است. درست همانطور که ددپول در کمیک ها یک صدای خاص دارد، گمبیت هم در کمیک ها لحن مخصوص به خود را مورد استفاده قرار می دهد و ما می خواهیم مطمئن باشیم که می توانیم آن صدا را روی صفحه پیاده کنیم.
واقعا تمام تاخیرهایی که در این پروژه به وجود آمده به خاطر این است که می خواهیم فیلمنامه ای تهیه کنیم که ارزش این شخصیت را داشته باشد و به نظر الان خیلی خیلی نزدیک شدیم.»

سال گذشته، تاریخ اکران به تعویق افتاده فیلم باعث شد روپرت وایت کارگردان از آن کناره گیری کند. او همان موقع گفته بود: «واقعا دلم می خواست با دوستم چنینگ و تیم کمپانی فاکس همکاری کنم، اما متاسفانه عقب افتادن تاریخ اکران این پروژه باعث شد که با پروژه دیگری تداخل پیدا کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج