۳۶۷۰۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مجیدی:زمان خداحافظی ام را مشخص میکنم

علی فتح الله زاده بعد از بازگشتش از آلمان و بلژیک، اعلام کرده با مسئولان هانوفر برای برگزاری بازی خداحافظی فرهاد مجیدی صحبت کرده و به توافق رسیده.

مجیدی:زمان خداحافظی ام را مشخص میکنم

تماشا: علی فتح الله زاده بعد از بازگشتش از آلمان و بلژیک، اعلام کرده با مسئولان هانوفر برای برگزاری بازی خداحافظی فرهاد مجیدی صحبت کرده و به توافق رسیده.

مدیرعامل استقلال به خبر آنلاین گفت: «فرهاد مجیدی در کلاس های مربیگری حضور دارد ودر صورتی که برنامه های او با بازی های استقلال تداخل پیدا نکند، او در سه چهار بازی آخر فصل، استقلال را همراهی خواهد کرد. با او در این باره صحبت کردم و همه هماهنگی ها را انجام داده ام. در این باره با امیر قلعه نویی هم صحبت کردم و موافقت او را هم گرفته ام اما در صورتی که مجیدی نتواند در بازی های آخر، استقلال را همراهی کند، بازی خداحافظی این بازیکن بین استقلال و هانوفر آلمان برگزار خواهد شد.»

اما مجیدی کمتر از 24 ساعت بعد در گفت و گو با «گل»، این خبر را تکذیب کرد و گفت: «من در لندن هستم و مشغول کلاس های مربیگری. فتح الله زاده را هم از شبی که در خانه قلعه نویی بودیم، دیگر ندیده ام و فرصتی هم نشده با هم حرف بزنیم. من برای حفظ منافع استقلال و ایجاد نشدن حاشیه های بعدی خداحافظی کردم ولی اگر قرار باشد به میدان برگردم، زمان خداحافظی را خودم مشخص می کنم. فعلا هم هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته ام.»

این تکذیب باعث شد فتح الله زاده دیروز با مهر حرف بزند و همه حرف هایش را تلویحا تکذیب کند: «فردا یا پس فردا با فرهاد مجیدی صحبت خواهم کرد. به احتمال فراوان حریف استقلال در این مسابقه دوستانه هانوفر خواهد بود اما اگر این تیم هم نشود، قطعا یک تیم آلمانی دیگر جایگزینش خواهد شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • tabriz

      برو بابا تو هم شورشو در آوردی اگه خداحافظی کردی برو دیگه کریم باقری یکبار رفت برای همیشه الانم کماکان واسه قرمزها کار میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج