۳۶۷۱۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

لباس های پیشنهادی برای کودکان

به دنبال لباس‌‌هایی هستید كه در نیمه دوم سال بتوانید با خیال راحت فرزندتان را به گردش و مهمانی ببرید و مدام نگران سرماخوردگی‌اش نباشید؟ می‌توانید مدل‌های پیشنهادی ما را بخوانید و با كمك گرفتن از آنها برای خرید راهی مغازه‌ها شوید.


لباس های پیشنهادی برای کودکان

مجله شهرزاد : می‌خواهید دختر و پسر كوچك‌تان را برای روزهای سرد آماده كنید؟ به دنبال این هستید كه بدانید چه پوششی برایش مناسب‌تر است تا در خانه و مهمانی هم آراسته باشد و هم راحت؟ به دنبال لباس‌‌هایی هستید كه در نیمه دوم سال بتوانید با خیال راحت فرزندتان را به گردش و مهمانی ببرید و مدام نگران سرماخوردگی‌اش نباشید؟ می‌توانید مدل‌های پیشنهادی ما را بخوانید و با كمك گرفتن از آنها برای خرید راهی مغازه‌ها شوید، اگر هم خودتان دستی در خیاطی و بافتنی دارید كه چه بهتر، خلاقیت‌تان را به كار بگیرید و با ایده گرفتن از این مدل‌ها دست به كار شوید.

لباس های پیشنهادی برای کودکان

سرهمی‌های جوراب‌دار از مهمترین لباس‌هایی هستند كه فروشنده‌ها برای پاییز و زمستان پیشنهاد می‌دهند، آن هم سرهمی‌هایی كه علاوه بر این كه جنس نرمی دارند و پوست كودك را آزار نمی‌دهند، گرم هم هستند كه نیازی نباشد لباس زیادی تن فرزندتان كنید.

فروشگاه: ۳نی‌نی قیمت:‌ ۹۸ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

لباس‌های چند تكه هم برای این روزها بسیار پرطرفدار هستند. در روزهایی كه هوا مدام گرم و سرد می‌شود، با همراه داشتن این لباس‌ها می‌توانید به موقع لباس فرزندتان را كم یا زیاد كنید و از سرماخوردنش پیشگیری كنید.

فروشگاه: نی‌نی‌سرا قیمت: ۴۲ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

برای مهمانی و عروسی می‌توانید همان پیراهن‌های قبلی را تن دختر كوچولویتان كنید، اما با یك ساق شلواری گرم و زیرسارافونی. اگر هم خواستید پیراهن‌های جدید بخرید و طرفدار جین بودید، می‌توانید جین‌هایی را انتخاب كنید كه در اصطلاح كاغذی نباشند و گرمتر باشند.

فروشگاه: یاس قیمت: ۵۰ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

این هم یك لباس مناسب برای حضور پسر كوچك‌تان در مهمانی‌ها. جلیقه‌ها معمولا بهترین انتخابی هستند كه می‌توان به عنوان یك لباس نیمه گرم برای پسربچه‌ها انتخاب كرد که باعث می‌شوند ظاهر آنها نه كاملا رسمی باشد و نه كاملا معمولی و عادی.

فروشگاه: ۳ نی‌نی قیمت: ۱۲۴ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

از آنجا كه كودك شما مدام در حال رشد است، بهتر است برای لباس‌هایش، مخصوصا لباس‌های خانه، زیاد هزینه نكنید چرا كه فقط مدت كمی می‌تواند از آن استفاده كند. اما در عین حال فراموش نكنید كه امتحان كردن كارهای بی‌كیفیت و ارزان ممكن است به پوست حساس كودكتان آسیب بزند. امروزه در فروشگاه‌ها، لباس‌های كودك زیبایی از تولیدكنندگان ایرانی پیدا می‌شود كه می‌توان روی كیفیت آنها هم حساب كرد.

فروشگاه: نی‌نی سرا قیمت: ۱۶ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

لباس‌های پیش‌سینه‌دار هم مشتریان خاص خود را دارد كه می‌توانید مدل‌های مختلف آن را برای دختر یا پسرتان انتخاب كنید. با توجه به این كه این لباس‌ها معمولا دكمه یا سگك دارند، هنگام خرید دكمه‌های لباس را كنترل كنید و لباس‌هایی كه سگك‌ و دكمه محكم داشته باشد را انتخاب كنید تا هم با باز و بسته كردن مداوم آن در طول روز و هم با تحرك فرزندتان، با شكستن و افتادن دكمه‌ها مواجه نشوید.

فروشگاه: ۳‌نی‌نی قیمت: ۸۰ هزار تومان

لباس های پیشنهادی برای کودکان

فروشگاه: یاس قیمت: ۵۶ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

در انتخاب لباس‌های خانه برای كودكتان، شرایط او خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد. اگر كودكتان در سنی است كه از پوشك استفاده می‌كند، بهتر است لباس‌هایی را انتخاب كنید كه در قسمت وسط پاها دكمه‌ داشته باشد تا برای تعویض پوشك او، هم شما و هم فرزندتان راحت‌تر باشید.

فروشگاه: نی‌نی‌سرا قیمت: ۲۸ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

اگر ركابی یا لباس آستین كوتاه یا بلندی را زیر لباس اصلی تن كودك‌تان می‌كنید، به نرم بودن آن توجه كنید ضمن این كه به طور كلی در نظر داشته باشید كه بهتر است یقه لباس بچه‌ها دكمه داشته باشد تا به راحتی بتوان آن را از تنشان درآورد یا به آنها پوشاند. همچنین بهتر است لباس‌های ساده را به عنوان لباس‌های زیر انتخاب كنید تا بر اثر تماس مداوم با كودك، انواع گلدوزی، دوخت، پولك یا دكمه و سگك آن به بدنش فشار وارد نكند.

فروشگاه: یاس قیمت: ۲۲ هزار تومان

لباس های پیشنهادی برای کودکان

فروشگاه: یاس قیمت: ۲۰ هزار تومان


نكته دیگری كه هنگام خرید لباس راحتی و خانگی برای كودكان باید در نظر داشته باشید این است كه جنس لباس آنها از الیاف مصنوعی نباشد و تمام یا بخش زیادی از آن را الیاف طبیعی تشكیل داده باشد. بهتر است لباس‌هایی را كه مستقیما با پوست كودك تماس دارند از جنس نخی انتخاب كنید.

لباس های پیشنهادی برای کودکان

فروشگاه: یاس قیمت: ۳۸ هزار تومان

لباس های پیشنهادی برای کودکان

فروشگاه: ۳ نی‌نی قیمت: ۱۲۶ هزار تومان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خانمی

      یاس و نی نی سرا آدرسشون کجاست؟
      قیمتشون از جاهای دیگر مناسب تربود/شیک هم هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج