۳۶۷۱۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گزارش گاردین از ورود یک چهره ی جدید جمهوریخواه به میدان انتخابات؛

مامور سابق «سیا» جایگزین ترامپ می شود؟

اوان مک مولين ، عامل سابق سازمان سیا که کمتر شناخته شده است به عنوان آلترناتيوي برای ترامپ در نظر گرفته شده است.

پایگاه خبری انتخاب: گاردین نوشت: اوان مک مولين ، عامل سابق سازمان سیا که کمتر شناخته شده است به عنوان آلترناتيوي برای ترامپ در نظر گرفته شده است.

کاندیداتوری مستقلین، اولین بار توسط بازفيد و MSNBC'S MORNIBG JOE این ایده را که جمهوری خواهان هنوز در مقابل قبول ترامپ به عنوان کاندیدای حزب سکوت کرده اند اطلاع رسانی شد.

مک مولین که اخیرا به عنوان رئیس مدیریت سیاست گذاری کنفرانس جمهوی خواهان مجلس نمایندگان انتخاب شده است به ای بی سی گفته است که هنوز زمان برای ارتقا کمپین در برخی ایالات طرفدار جمهوری خواهان و جاهایی که ترامپ در نظر سنجی های اخیر شانسش را از دست داده است وجود دارد. در سالی که آمریکایی ها ایمانشان را به هر دو کاندیداهای احزاب از دست داده اند وقت آن رسیده که رهبر جدیدی را به نسل امروز معرفی کنیم.

وی افزود: او همچنین تاکید کرده که هیچ وقت برای انجام کار درست دیر نیست. آمریکا لياقت بیشتر از چيزهايي که ترامپ و کلینتون به ما وعده میدهند را دارد. من فروتنانه خودم را به عنوان رهبری که میتواند به میلیون ها آمریکایی ناراضی برای رياست جمهوری گزینه های اصولگرایانه تری پیشنهاد بدهد معرفی میکنم.

وبسايت جمع آوری کمک های مالی مک مولين تحت عنوان "مک مولين برای ریاست جمهوری " EvanMcMullin.com, است . این وبسایت تصویری از مک مولين با عبارت " کسی که برای ریاست جمهوری جلو آمده تا نشان دهد هیچ گاه برای انجام کار درست دیر نیست "درست شده است.

کاندياتوري مک مولين با حمایت جنبش "ترامپ هرگز " اعلام شده است. پیشتر تي وی استار اعلام کرده بود و گفته بود پیرامون کاندیداتوری جمهوری خواهان هنوز درگیری هایی وجود دارد و هنوز آلترناتیو ها روی میز هستند.

"بهترين برای آمریکا" گروهی که طرافدارن "ترامپ هرگز" آن را تشکیل داده اند ، نشان میدهد برخی جمهوری خواهان با نفوذ در پی اطلاعیه مک مولين از او حمایت خواهند کرد . انتظار میرود روز دوشنبه کاغذ بازی های لازم انجام شود اما با این حال با موانعی در انتخابات ایالتها جایی که مهلت آن در حال حاضر تمام شده است مواجه خواهد شد.

روري کوپر استراتژیست جمهوری خواه که جزو ستاد ترامپ هرگز به شمار میرود گفته: مهم است که ما یک کاندیدا داشته باشیم و صرف نظر از شانسمان بین محافطه کاران و ترامپ تمایز قائل شویم و باید گفت براي مستقلین موانع روشنی وجود. "او دستیار اريک کانتور رهبر سابق اکثریت در مجلس نمایندگان است.

اما همان طور که کوپر نشان داد مک مولين حتی در بین جمهوری خواهان واشنگتن نامی شناخته شده نیست. او صدای انتقاد ترامپ در توییتر است اما به سختی حتی یکی از اعضای شناخته شده جنبش نه به ترامپ محسوب میشود.

مک مولين چهل ساله مجرد، هرگز قبلا برای این شغل جلو نیامده است. او در داشنگاه بيزینس وارتون ام بی ای خوانده جایی که ترامپ مقاطع کارشناسی اش را در آن گذرانده است. وبسایت کمپین مک مولين هنوز هیچ صفحه ای را به ترسیم پلتفورم ها یا جزئیات ویژگی ها و بیوگرافی او اختصاص نداده است. این سایت که اصالتا در اکتبر ۲۰۱۱ ساخته شده در روز یکشنبه اپدیت شد به شبکه های اجتماعی او شامل فیس بوک و پروفايل اينستاگرام که هیچ پستی هم در آنها وجود ندارد لينک داده است.

مک مولين بارها ترامپ را به اقتدار گرایی محکوم کرده و از هشتگ #nevertrump در توییتر استفاده کرده است . جایی که او قبل از اعلام کاندیداتوری تنها ۱۳۵ فالوئر داشت و بعد از اعلام کاندیداتوری در اواسط صبح دوشنبه به ۷هزار رسید.

قبل از این اعلام بیشترین مشارکت عمومی مک مولین به حضورش در تد تکس در محل دانشگاه بيزینس لندن در آپریل بر میگردد.

در این گفت و گو مک مولين گفته بود در دمشق زمانی را برای تحصیل صرف کرده و به زبان عربی مسلط است اما او در لينکدين خود تنها به زبان انگلیسی و پرتغالی اشاره کرده است .

. بر اساس بیوگرافی کوتاه او در دانشگاه پنسیلوانیا مک مولين بیش از این ده سال با عنوان مامور مخفی سيا در سرویس مخفی ملی سيا خدمت کرده که شامل پست هایی در آفریقا و خاورمیانه و آسیا میشود.

جاناتان ليو سخنگوی سیا به درخواست تایید شغل او در سازمان در لانگلي پاسخ نداد و از اظهار نظر خودداری کرد.

مک مولين بهار امسال به دانشگاه پنسیلوانیا برای انجام یک سخنرانی در مورد آینده جمهوری خواهان برگشت.

او در این سخنرانی گفت : من معتقدم کشور ما در یک نقطه مهم تاریخی است و تصمیمی که ما میگیریم این آینده را مشخص میکند.

هرچند او هرگز یک شغل عمومی نداشته مادرش لاني مک مولين در دولت محلی مشغول بوده و به عنوان مدیر اجرایی توسعه اقتصادی شهر اورت واشنگتن در سی مایلی مال سیاتل خدمت کرده است.

سخنگوی جمهوری خواهان مجلس نمایندگان گفته مدت زمان خدمت مک مولين به عنوان رئیس سیاست گذاری کنفرانس های نمایندگان جنهروي خواه مجلس نمایندگان زیاد طول نکشیده است.

او همچنین گفته کنفرانس جمهوری خواهان مجلس از نیست های او هيچپاطلاعي ندارد

پروفايل توییتر مک مولين علاقه زیاد او را به درگیری های داخلی سوریه و نا امیدی از پاسخ هاي اوباما در مقابل این درگیری ها را نشان می دهد.

در سال ۲۰۰۱ مک مولين به عنوان داوطلب برای کمیسیونر عالی سازمان ملل در امر پناهندگان در دفتر جایابی پناهندگان مشغول بوده است جایی که او فرایند بررسی های سازمان ملل در خممورد پناهنده های خاور میانه مورد شناسایی سازمان در کشورهای جهان سوم جایابی می شوند بر اساس پروفایل لينکدين او، در خلال مناظره جمهوری خواهان در ژانویه مک مولين نوشته بود: کسانی که سخت در مورد داعش حرف میزنند اما تمام وقتشان را برای حمله به پناه جو ها صرف میکنند چیز کمی درمورد امنیت آمریکا میدانند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج