۳۶۷۱۶۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

زوج انتخاباتی ترامپ:

«شهرام امیری» برای امنیت آمریکا کار کرد

زوج انتخاباتی نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اقدام ایران در اعدام شهرام امیری به دلیل جاسوسی برای واشنگتن را «دردناک» توصیف کرده و گفته که امیری برای امنیت و منافع آمریکا کار کرده است.

خبرگزاری فارس: «مایک پنس»، زوج انتخاباتی «دونالد ترامپ»، نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، اعدام «شهرام امیری» به دلیل جاسوسی برای واشنگتن را «دردناک» دانست.

سخنگوی قوه قضائیه ایران روز یکشنبه در کنفرانس خبری گفت که «شهرام امیری» به دلیل جاسوسی برای آمریکا اعدام شده است.

حجت الاسلام «محسنی اژه‌ای» تصریح کرد، «امیری» با توجه به دسترسی به اسرار نظام «با دشمن متخاصم ما شیطان بزرگ وصل شده و اطلاعات ما را به آنها فروخته است».

محافل سیاسی در آمریکا در روزهای گذشته مدعی شده‌اند برخی اطلاعات منتشر شده در ایمیل‌های «هیلاری کلینتون»، نامزد حزب دموکرات باعث تصمیم مقام‌های ایران برای اعدام «امیری» شده است.

«مایک پنس» در این باره گفت: «باید این مسئله را مورد بررسی قرار بدهیم. بسیاری از مردم می‌گویند که ایرانی‌ها این دانشمند که به آمریکا کمک کرده بود را به خاطر ایمیل‌های هک‌شده هیلاری کلینتون کشتند.»

زوج انتخاباتی ترامپ در ادامه گفت: «به نظر من بسیار ضروری است که ما از این مسئله سر در بیاوریم. دردناک است که ببینیم - چنانکه گزارش‌ها نشان می‌دهند - فردی که با آمریکا و برای منابع ما و امنیتمان همکاری کرد به خاطر بی‌پروایی و بی‌دقتی کلینتون در استفاده از سرورهای شخصی اعدام شود.»

محسن اژه‌ای روز یکشنبه پرونده امیری را یکی از رودست های سیستم اطلاعاتی ایران به آمریکا توصیف کرد و گفت که ان‌شاالله سیستم اطلاعاتی در زمان خودش این ماجرا را تشریح خواهد کرد.

پیش از این رسانه‌های امریکایی هم درباره پرونده شهرام امیری از ارتباطات او با سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و همچنین تلاش سیا برای جذب جاسوس از ایران سخن گفته بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      اعدام حقشه کسی که برای حزب شیطان مار میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج