جاباما
۳۶۷۴۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

استکی: دوست دارم به کشورم خدمت کنم

مربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: پیشنهاد اوکراینی‌ها برای همکاری با من بسیار جدی است، اما اولویت من خدمت به بوکس کشورم است.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا استکی در مورد پیشنهادی که از فدراسیون بوکس اوکراین برای همکاری با کادر فنی تیم ملی این کشور دریافت کرده است، اظهار داشت: در سفری که پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا به اوکراین داشتم در این مورد با من صحبت‌هایی شده بود، زیرا سرمربی این تیم دوست من است، اما در آن برهه این پیشنهاد را نپذیرفتم. اخیراً مسئولان فدراسیون بوکس اوکراین نامه‌ای رسمی برای همکاری با من ارسال کردند که کاملاً جدی است و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز می‌توانند استعلام آن را بگیرند.

«با وجود دریافت پیشنهاد از اوکراین باز هم اولویت من خدمت به بوکس کشورم است»، وی با بیان این جمله ادامه داد: البته ارتباطی هم با کوبایی‌ها داشتم و در کلاسی که در قزاقستان هم برگزار شد شاگرد اول کلاس بودم. در کلاس قزاقستان مدرس‌مان که در ۱۴ حوزه آفریقا ریاست دارد و رئیس فدراسیون آفریقای جنوبی نیز هست از من خواست که به آنها کمک کنم. به‌هر صورت اوکراین در بوکس بسیار نامدار است و قطعاً اگر شرایط حضور فراهم شود از لحاظ علمی و بالا رفتن تجربه کمک شایانی به من خواهد کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی بوکس ایران اظهار داشت: البته برای حضورم در اوکراین در مورد مسائل مالی موضوعاتی هست که باید در مورد آن مذاکره کرد و در کنار آن مشغله‌های شخصی نیز در این مورد دارم که باید به آنها هم فکر کنم، هر چند همان‌طور که پیش‌تر هم گفتم اولویت من همراهی و کمک به تیم کشورم است، زیرا ۱۰ سال خاک خوردم تا به شرایط فعلی رسیدم و حالا دوست دارم تجربیاتم را در اختیار تیم کشورم بگذارم.

استکی در خاتمه تصریح کرد: در هر صورت اگر در ایران امکان خدمت نداشته باشم به رفتن به اوکراین فکر می‌کنم. امیدوارم که در کشور خودم به‌عنوان سرباز ایران مثل همیشه خدمت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج