۳۶۷۶۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازگشت ۱۲ هزار واحد صنعتی تا پایان سال

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در کشور حدود ۸۰ هزار واحد صنعتی کوچک وجود دارد، گفت: باید برای رفع مشکلات موجود در صنعت به یک راهکار واحد برسیم و در این راستا به‌صورت همگرا با هم حرکت کنیم.

ایسنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در کشور حدود ۸۰ هزار واحد صنعتی کوچک وجود دارد، گفت: باید برای رفع مشکلات موجود در صنعت به یک راهکار واحد برسیم و در این راستا به‌صورت همگرا با هم حرکت کنیم.
علی‌یزدانی در مراسم نکوداشت حمایت از صنایع کوچک با بیان اینکه سرمایه‌گذاری که بدون مبنا انجام و حمایت شود دچار مشکل خواهد شد، ادامه داد: در داخل شهرک‌های صنعتی در ۷۸۰ شهرک و ناحیه صنعتی کشور ۳۷ هزار واحد صنفی مستقر است که از این تعداد هفت هزار واحد آن تعطیل شده است. ۵۸ درصد این تعطیلی‌ها در دولت قبل اتفاق افتاده در حالی که ۴۲ درصد آن در دولت‌های سازندگی و اصلاحات و تدبیر و امید بوده است. البته هر مشکلی که ایجاد شده در حال حاضر از طرف ما باید مرتفع شود.
یزدانی با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۱۲ هزار بنگاه و واحد صنعتی به چرخه صنعتی برمی‌گردند، اضافه کرد: ۱۲۴ طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۴/ ۱میلیارد دلار به تصویب هیات سرمایه‌گذاری کشور رسیده که از این تعداد، ۵۴ طرح راه‌اندازی شده و ۷۰ طرح در دست اجراست. وی گفت: موجی که به تبع حضور دولت تدبیر و امید و به ویژه پس از برجام شکل گرفته، بزرگ و ستودنی است. ۸۲ تفاهم نامه بین‌المللی مشترک با طرف ایرانی تحت نظر وزارت صنعت منعقد شده که تاکنون ۲۹ مورد آن اجرایی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج